Item where specialization "pedagógia" and date of item 2014

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: C["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 23.

C

Csapó, Réka (2014) A tanítóság szakmásodásának kutatása a magyar neveléstörténet-írásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Egyedné Kocsis, Katalin (2014) Állam és egyház az iskolaügyben Magyarországon a 19-20. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Melinda (2014) A hátrányos helyzet hatása a szociális kompetencia fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ferenczy, Botond (2014) A szociális kompetencia összetevőinek fejlődése és fejlesztése serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gábor-Kneip, Rita Mariann (2014) A zenei nevelés hatásai az önfejlesztésre mint kulcskompetenciára - összefüggések vizsgálata a 7. és 11. osztályos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenei, Anita (2014) Fegyelmezési problémák az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kovács, Renáta (2014) A szövegértési képesség és a hátrányos helyzetű tanulók olvasási teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Karina (2014) Tanulásban akadályozott diákok szövegértésének fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Ildikó (2014) A tanulás tanulásának jelentősége az élethosszig tartó tanulás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Orsolya (2014) A papír alapú mérés-értékeléstől a technológia alapú mérés-értékelésig: lehetőségek és kihívások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Anna (2014) Egy lehetséges út a jobb iskoláért: tanuló szervezetek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Reszegi, Éva (2014) A bevándorlók gyermekeinek iskoláztatása Spanyolországban és az Amerikai Egyesült Államokban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rosta, Katalin Mónika (2014) A tanulási stratégiák rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Blanka (2014) Induktív és deduktív gondolkodási képességek fejlesztése ember és társadalom műveltségterületbe tartozó tantárgyak keretében feladatokon bemutatva. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Henriett (2014) Az egyházi iskolák által gerjesztett szegregáció a nyíregyházi szegregációs per tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szórád, Elvira (2014) Az anyanyelv-elsajátítás folyamata és vizsgálata a magyar kisgyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tary, Blanka (2014) A magyarországi angol nyelvoktatás helyzete és hatékonyabbá tételének lehetősége a kooperatív tanulással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujszászi, Katinka (2014) A tanulási motivációt és az idegennyelv-tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ungor, Orsolya (2014) Társas kapcsolatok alakulása kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Attila (2014) Az oktatás megjelenése a rendszerváltás időszakának szegedi sajtójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Attila (2014) Az élethosszig tartó tanulás aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Édes, Emőke Tünde (2014) Nyelvtanulás és motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Zsófia (2014) Tanulásban akadályozott tanulók kötődése - csecsemőkortól az iskoláskorig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 22. 22:36:07 CET.