Biró, Fanni (2022) Metakognitív támogatás az alsó tagozatos matematikaoktatásban a szöveges feladatokhoz készített tanulói rajzok példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Patrícia (2022) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer eredményeinek másodelemzése és az írásmozgás-koordináció fejlesztése egy szegedi óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Füvesi, Petra (2022) Óvodapedagógusok vélekedései az óvodáskorúak IKT-eszközök használatáról és az óvodai IKT-használatról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Eleonóra (2022) A hangszínhallás fejlődése 5-9 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Majzik, Tamás (2022) Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.