Bárkányiné Kondráth, Katalin (2016) Hátránykompenzációs gyakorlatok az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csuvik, János (2016) A 4. osztályos vajdasági magyar tanulók fogalmazásképességének fejlettsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudok, Fanni (2016) A szegedi Bölcsészettudományi Kar, a szegedi Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a szegedi Szeminárium hallgatói összetétele (1930-1939). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Durkóné Molnár, Enikő (2016) A továbbtanulást befolyásoló tényezők hátrányos helyzetű nyolcadikos diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erdős, Melinda (2016) Az iskolai kötődés és a teljesítménymotiváció összefüggései a 10-11. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fási, Szilvia (2016) A fogyatékosok helyzetének változása a Hódmezővásárhelyi Kozmutza Flóra Gyógypedagógiai Intézmény történetének és létszámadatainak elemzésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gerzsenyiné Danku, Tünde Emese (2016) Drámapedagógiai módszerek alkalmazása óvodapedagógusok és tanítók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
György, Zsanett (2016) A hátrányos helyzetű gyermekek beszédértés-fejlesztése az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Renáta Ildikó (2016) Az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek terápiás lehetőségei iránti attitűdvizsgálat a szülők és pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hocz, Krisztina (2016) Az óvodás korú gyermekek szabadidős tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, László (2016) Óvodapedagógusok, tanítók és szülők nézetei a gyermekek iskolaérettségéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Menyhárt, Anna (2016) Tudásmegosztás az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Retkesné Androvicz, Krisztina (2016) A szülők nevelési stílusának összefüggései az óvodások önszabályozott viselkedésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tatár, Zsuzsanna (2016) A nem verbális kommunikáció néhány jellemzője serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vajó, Nikolett (2016) A pedagógus szakma presztízse: Pedagógusok és tanár szakos hallgatók a pedagógus szakma társadalmi megbecsültségéről alkotott képe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Viakter, Olga (2016) A többségi általános iskolákban működő speciális oktatás törvényi háttere és az ezzel kapcsolatos pedagógustapasztalatok-, attitűdök Vajdaságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ács-Kurucz, Mariann (2016) Az értelmi fejlődés és a motoros képességek összefüggéseinek vizsgálata óvodás korú gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.