Balázs, Edina (2015) A hátrányos helyzet és az elemi alapkészségek fejlettségének összefüggése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bank, Éva (2015) A Képességek és Nehézségek Kérdőív alkalmazásának kérdésköre tanulásban akadályozott gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Géczi, Anett (2015) A versengés jellemzői 11 és 17 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jenet, Orsolya (2015) Tanulószervezetként működő iskolák vezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Nóra (2015) Tanulási zavarral küzdő alsós tanulók és többségi társaik mozgásfejlődésének és koordinációs képességeinek összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Labancz, Angéla (2015) Óvodapedagógusok attitűdje a fogyatékkal élő gyermekek és az integráció iránt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marótiné Balogh, Zita (2015) Az egy- és kétpetéjű ikergyermekek elemi alapkészségeinek fejlettsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Mária (2015) Tanulási stílusok, stratégiák és szokások vizsgálata 7. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Palugyay, Márta (2015) A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás vizsgálata 4–6 éves, hátrányos és nem hátrányos helyzetű óvodások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálinkás, Krisztina (2015) A szociális készségek, a magatartási problémák és a családi háttér összefüggése 4. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsófia Gabriella (2015) A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Nyári, Rózsa Ibolya (2015) Az Arany János Kollégiumi-Szakiskolai Program hatása a hátrányos helyzetű tanulókra. Empirikus kutatás egy szegedi köznevelési intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Álló, Bernadett (2015) A fenntarthatóságra nevelés fogalma és a fogalom iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Özvegy, Judit (2015) Néhány szociális összetevő tartalomba ágyazott fejlesztése 2. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.