Bakó, Patrícia (2021) A célelmélet TARGET-dimenzióit mérő kérdőív adaptálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdag, Regina (2021) Első osztályos gyerekek által elkövetett típushibák elemzése gondolkodási képesség tesztek megoldása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Karáné Miklós, Noémi (2021) Motiválás az online oktatás során - a pedagógusok tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lovásziné Dobó, Gyöngyi Lilla (2021) Mérőeszköz kidolgozása és kismintás kipróbálása a bölcsődés gyermekek elsajátítási motivációját befolyásoló társas hatások vizsgálatára szülők és kisgyermeknevelők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Kovács, Anett Szabina (2021) Az olvasás szeretete és az olvasás eredményessége közötti összefüggések vizsgálata második osztályos tanulók esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pasztendorf, Gabriella (2021) Digitális olvasástanítás az iskola kezdő szakaszában a szülők és a pedagógusok megítélése szerint. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pfeifer, Anna (2021) A digitális oktatás megvalósítása és hatásai általános iskola első osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Stábl, Nóra (2021) A magyarországi németek kultúrája a dél-alföldi nemzetiségi óvodákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szemes-Kis, Boglárka (2021) Szülők véleménye a kutyaterápia hatásáról és alkalmazási lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Szabó, Alexa (2021) Az alfa-generációs kisiskolások érzelemszabályozásának jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vajer, Tímea (2021) A tankötelezettség megkezdésének feltételei : óvodapedagógusok vélekedése a köznevelési törvény tankötelezettségre vonatkozó 2019. évi módosításáról a kezdeti tapasztalatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.