![]() | Up a level |
Bodonhelyi, Marianna (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bodóczkyné Homonnai, Zita (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czövekné Szabó, Annamária (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid, Lilla (2017) IKT-s eszközök a német nyelvoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid, Lilla (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenes, Márta (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma, Júlia Etelka (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma, Júlia Etelka (2017) A mérő- és a fejlesztőfeladatok alkalmazási lehetőségei a történelem tantárgy keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kőmívesné Szalisznyó, Angéla (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lehoczkyné, Dr. Imre Gyöngyi (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lázár, Zsófia (2017) Kooperatív tanulás megvalósulása az osztályteremben, különös tekintettel az idegen nyelvi órákra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lázár, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lós, Judit (2017) Idegennyelvi szorongás a tanórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lós, Judit (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz, Ildikó Erika (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz, Ildikó Erika (2017) A szociális kompetencia nyelvi tantárgyakba ágyazott fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maros-Miklós, Ágnes (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Pál, Marietta (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nuszpán, Natália (2017) Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nuszpán, Natália (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Viktória (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Somodi-Simon, Éva (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.