Bagi, Valentina (2023) A stressz jelenléte a gyermekvédelemben dolgozó szakemberek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csicsiri, Dominika (2023) Az önkéntesség hatásai a mentálhigiénére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dani-Bernátsky, Kamilla Emese (2023) Stressz és megküzdés a munkahelyen : az egészség, a boldogság és a munkahelyi környezet összefüggéseinek vizsgálata óvodapedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fischer, Ádám István (2023) Az ökoszisztéma pusztulása a patriarchális társadalom árnyékában és ennek hatásai a lelki egészségre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fodorné Török, Tamara (2023) A csapatépítő tréning szerepe a dolgozók mentális egészségmegőrzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Frisnyicz, Fanni (2023) A gyógypedagógusok mentálhigiénés állapotának megismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér, Janka (2023) Az otthoni, családi mesélés hagyományának és hatásának vizsgálata a kisgyermekes (3-6 éves) családok vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gerő, Szilvia (2023) A mentálhigiénés tevékenység szerepe a fogászati rendelőben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Ágnes (2023) Segítség, ha egyedül nem megy : a 12-14 éves gyermekek lelki egészségének megőrzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Patrik Zoltán (2023) Az egyetemisták mentális egészsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kállai, Ákos (2023) Szövet : önismereti alkotóműhely. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kéri-Eke, Emese Ditta (2023) „Nem vész el, csak átalakul…” : a család szerepe és értéke, mentálhigiénés jelentősége a társadalomban - A család fogalmáról alkotott kép a ma emberének szemén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kókai, Boglárka (2023) A balett hatása a testképre és az önértékelésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Hajnalka (2023) Az olvasás hatása a lelki egészségre felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyári, Vivien Vanda (2023) A pedagógusok stresszkezelő kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei munkahelyi keretek között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pécsi, Ramóna Erika (2023) A pedagógusok kiégésének okai és elkerülési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rosta-Túri, Klaudia (2023) Az iskolai bántalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Erika (2023) Az elvált szülők fiatal felnőttkorú gyermekeinek egyházon belüli lelki egészségfejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedi, Emese (2023) A nőnaphoz kapcsolódó női és férfi attitűdök vizsgálata a 18-30 éves fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sztankovics, Darina (2023) Egyéni és csoportos mentálhigiénés konzultáción való részvételi hajlandóság fiatal felnőttkorban különös tekintettel az extrovertált és introvertált személyiségtípusokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze-Bodács, Zilia Aranka (2023) Egy adott munkahely mentálhigiénés projektjének bemutatása : konfliktuskezelés a munkahelyen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Várkonyiné Lénárt, Beáta (2023) Kiégésnek való kitettség és az önkéntes munka összefüggései orvostanhallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Áts, Anna (2023) A társas támogatás és a lelki egészség összefüggései a Hollandiában élő magyarok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.