![]() | Up a level |
Dömötör, Noémi (2021) A társas támogatás mentálhigiénés jelentősége a kapunyitási krízis megelőzésében a 18 és 28 év közötti szegedi egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Eiler, Brigitta (2021) Veszélyeztetett várandósok közösségélménye a szegedi szülészeti ellátásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Réka (2021) 16-30 évesek munkába állási folyamata - kapunyitási pánik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hárs, Anikó (2021) A hajléktalanok koherencia-érzetének mérése és közösségfejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kinda, Emőke (2021) Kiégés pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Barbara (2021) Észlelt társas támogatás kapcsolata a szubjektív jólléttel megváltozott munkaképességű személyek esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Anikó (2021) A mentálhigiéné szerepe az iskolai közösségfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Máthé, Hajnalka Regina (2021) Pozitív módszerek a pedagógusok lelki egészségének védelmében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mátyus, Anna (2021) A kiégésben való érintettség és a megelőzés jelentősége gyógypedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ocsenás, Eszter (2021) Élet a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Polyákné Hajas, Ilona (2021) Kollégiumi mentálhigiéné : a középiskolai kollégiumi élet hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Hajnalka (2021) A hit és vallás hatásai a mentális és lelki egészségre; a közösségben megélt hit megtartó ereje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szeverényi, Beáta (2021) Videojátékok hatásának vizsgálata – összefüggések a lelki egészség és játékkal töltött idő között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Andrea (2021) A kiégés megelőzési lehetőségei a pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Izabella (2021) Az elítéltek (re)integrációs lehetőségei Szerbiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.