Balogh, Vendel (2021) Mennyire vagyunk versenyképesek? : a puha tényezőkről, Magyarország hosszútávon fenntartható, versenyképes fejlődésének lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Burány, Mária (2021) Globális fogyasztói trendek vizsgálata a belföldi turisztikai szolgáltatásokra vonatkozóan, a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bába, Gábor (2021) A magyar televízió vásárlási és információgyűjtési szokások feltárása az egyes generációkra levetítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Friebert, Ágoston László (2021) A félelem hatása a fogyasztói magatartásra a koronavírus által kialakult veszélyhelyzet idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kis-Jakab, Tímea (2021) Az influencerek divattermékekhez kapcsolódó reklámhirdetéseinek netnográfiai vizsgálata és a fiatal követőik attitűdjére gyakorolt hatása az Instagramon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ákos (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata, online térben a COVID-19 időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Matuska, Cintia (2021) Jó üzlet vagy manipuláció? : online dinamikus árazás a turizmus piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Evelin (2021) A nemek eltérő vizuális észlelésének hatása a fogyasztói magatartásra online környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sihelnik, Nóra (2021) A fenntartható fogyasztás iránti elköteleződés vizsgálata a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Soós, Vanessza Vivien (2021) Környezetvédelmi kommunikáció a fogyasztói attitűd és magatartás megváltoztatása érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Spitzer, Barbara (2021) Nőies a környezettudatosság? A férfi fogyasztói magatartás vizsgálata a környezettudatos kiegészítő termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Unger, Máté (2021) Munkavállalói elégedettség fejlesztése, minőségellenőrzéssel foglalkozó vállalkozások esetánek feldolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.