Item where specialization "marketing" and date of item 2021

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]U
Number of items: 12.

B

Balogh, Vendel (2021) Mennyire vagyunk versenyképesek? : a puha tényezőkről, Magyarország hosszútávon fenntartható, versenyképes fejlődésének lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2021) Globális fogyasztói trendek vizsgálata a belföldi turisztikai szolgáltatásokra vonatkozóan, a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Gábor (2021) A magyar televízió vásárlási és információgyűjtési szokások feltárása az egyes generációkra levetítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Friebert, Ágoston László (2021) A félelem hatása a fogyasztói magatartásra a koronavírus által kialakult veszélyhelyzet idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kis-Jakab, Tímea (2021) Az influencerek divattermékekhez kapcsolódó reklámhirdetéseinek netnográfiai vizsgálata és a fiatal követőik attitűdjére gyakorolt hatása az Instagramon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata, online térben a COVID-19 időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Matuska, Cintia (2021) Jó üzlet vagy manipuláció? : online dinamikus árazás a turizmus piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz, Evelin (2021) A nemek eltérő vizuális észlelésének hatása a fogyasztói magatartásra online környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sihelnik, Nóra (2021) A fenntartható fogyasztás iránti elköteleződés vizsgálata a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Vanessza Vivien (2021) Környezetvédelmi kommunikáció a fogyasztói attitűd és magatartás megváltoztatása érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Spitzer, Barbara (2021) Nőies a környezettudatosság? A férfi fogyasztói magatartás vizsgálata a környezettudatos kiegészítő termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Unger, Máté (2021) Munkavállalói elégedettség fejlesztése, minőségellenőrzéssel foglalkozó vállalkozások esetánek feldolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. november 22. 20:29:41 CET.