Item where specialization "marketing" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U
Number of items: 20.

B

Barta, Bianka (2019) Tudatosság a borfogyasztásban, avagy tudjuk-e mit jelentenek a boros címkéken feltüntetett jelölések? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Bence Endre (2019) Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bukva, Kármen (2019) Országimázs-építés a közösségi médián keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2019) A termékek nemének hatása a fogyasztói magatartásra Avagy: Coke Zero Sugar vagy Cola Light. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csucska, Zsófia Sára (2019) Me, Myself & I - A márka szerepe a szimbolikus fogyasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fröhlich, Gábor Martin (2019) A közösségi média mint marketing eszköz a kkv-k számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona, Tímea (2019) Az elektronikus polccímke rendszerek és hatásuk a fogyasztói attitűdökre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Viktória (2019) Minden 5. nyer : a promóciós nyereményjátékok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Stella (2019) Az egészségtudatos életmód térnyerése a piacon : tudatosság vagy trend? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Novák, Fanni (2019) A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Anita (2019) Borválasztással kapcsolatos fogyasztói döntések vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrucza, Alexandra (2019) Epres krémméz bevezetése a Gyulai Méz termékcsaládba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schillinger, Viktória (2019) Hogyan vált népszerűbbé az Instagramon való hirdetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsuzsanna (2019) Véleményvezérek szerepe a vásárlási döntésben, különös tekintettel az utazási szolgáltatásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Benjámin Barnabás (2019) A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2019) Egy újabb véresen komoly tanulmány, avagy a viselkedési szándék meghatározó tényezői a véradásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsófia (2019) Fekete utazásszervezés - fogyasztói magatartás vizsgálata Mely döntések befolyásolják az utazni vágyókat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Berecz, Ildikó (2019) A marketing szerepe, sajátosságai a vendéglátásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törtei, Gábor (2019) Márkaimázs vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában: A zentai középiskolák marketing tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujházi, Tamás (2019) Fogyasztói elégedettség mérése a zentai étel házhoz szállító cégekre vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 01:29:22 CEST.