Item where specialization "marketing" and date of item 2014

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 30.

B

Baranyiné Hutai, Anikó (2014) A precíziós mezőgazdaság elterjedésének vizsgálata és a kapcsolódó marketingkommunikáció szükségességének bizonyítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Áron László (2014) Pénzügyi kultúra és a gazdasági válság hatásai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizmadiné Oman, Ágnes (2014) A szuverén kockázatok elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Domonkos , Bianka (2014) Emberi erőforrások menedzselése különös tekintettel az ösztönzésre és motiválásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ferencz , Brigitta (2014) A hazai Y generáció egészségtudatossággal kapcsolatos fogyasztói attitűdjei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyuricza, Kitti (2014) Az újjászülető kézművesség marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hodur, Sára Veronika (2014) A Reál Hungária Élelmiszer Kft. kereskedelmi márkás termékeinek fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hüvös, Magdolna Ágnes (2014) Téli közfoglalkoztatás keretein belül megvalósuló szakmai képzések a Csongrád megyei tankerület szervezésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kruzslicz, Judit (2014) A kínai luxusfogyasztók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

László, Attila (2014) A dinamikus kapcsolati képességek vizsgálata klinikai egyetemi-ipari kutatás-fejlesztési együttműködésekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Monostori, Ádám (2014) Napjaink hatékony reklámozási formáinak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Annabella (2014) Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani! Avagy a csongrád megyei kis- és középvállalkozások marketing gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros-Tanács, Anett (2014) Domaszék – Egy fiatal település a fiatalokért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mórocz, Enikő (2014) A színek adnak új jelentéstartalmat a márkáknak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Enikő (2014) Elégedettségi felmérés a Brico S Kft. fogyasztóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyberivói-Boér, Ákos (2014) Civilizáció és egészség. A társadalmi fejlődés és az egészség kapcsolatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nguyen , Thi Hai Yen (2014) Az vagy, amit megosztasz! Avagy hogyan hat a közösségi média az új generációkra és a fogyasztási szokásaikra? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataki, Csilla Etelka (2014) A fiatalok elérésének új útja. A vállalkozások közösségi média marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prónay, Bence (2014) Nekünk a Balaton a Riviéra? Magyar fiatalok turisztikai életstílus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Alexandra (2014) A felnőttkoron innen, kamaszkoron túl. Változó életstílus és fogyasztói magatartás a 18-35 éves fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz, Attila (2014) Eladáshelyi és vásárláshelyi reklámozás a tetőtéri ablakgyártók piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szendrei , Ádám (2014) A gyermekcélú megtakarításokhoz kapcsolódó szülői attitűdök és motivációk vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi , Anita (2014) Egyetemi-vállalati együttműködések vizsgálata a hálózati hatás és a szorosság nézőpontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar, Aliz (2014) Szent-Györgyi Albert C-vitamin termékcsalád piaci bevezetésének háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamasits , Dóra (2014) Érzelem versus értelem: a márkaragaszkodás mozgatórugói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Emese (2014) A Formula1 Magyar Nagydíj országimázsra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth , Adrienn (2014) Üzleti lehetőségek a megújuló zeneiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vízi , Orsolya Márta (2014) Védhető-e a virtuális énem? - Személyes adatok védelme az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsolnai, Gábor (2014) In-game advertising szabad- és zárttéri reklámok, valamint product placement a videojátékokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Petra (2014) A szimbolikus fogyasztás és a divat. A közösségi oldalak szerepe a divatterjedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:39:21 CEST.