Item where specialization "marketing" and date of item 2012

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 48.

A

Ambrus, Bettina (2012) CSR egy felsőoktatási intézmény életében - A Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ CSR tevékenységének összefoglalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Nikolett (2012) Banktitok: fenntartható-e a fejlődés? Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés, a marketing és a bankok kapcsolatának kérdésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany-Tóth, Júlia Sára (2012) Dinamikus kapcsolati képességek feltérképezése a szervezeti tanulás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arató, Melinda (2012) Lájkolnád a bankod? Pénzintézeti marketing a Facebookon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baji, Nikolett (2012) A válság és a trendek hatása a kozmetikai termékek csomagolására - több aspektusból megvizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Petra Zsuzsanna (2012) A bioélelmiszerek fogyasztásához társuló fogyasztói attitűdök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Diána Magdolna (2012) Amit egy horgász webáruház foghat az online marketing segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Kármen (2012) Az Y generáció vásárlási magatartása és fogyasztói szokásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Ágnes (2012) A sokarcú arany - A fogyasztói magatartás változása a befektetési döntéseknél, különös tekintettel az aranyvásárlásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bőti, József (2012) A Hallgatói Önkormányzatban vállalt tisztség okozta életmódváltozással együtt jár-e a tudatosuló karriermarketing? A betöltött pozíció lehet-e az én-márka alkotóeleme? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csoma, Enikő Melinda (2012) A Dacia Logan bevezetése a román és nemzetközi piacokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csovcsics, Andrea (2012) Válság előtt - válság után. A magyar fogyasztók megváltozott fogyasztói magatartásainak bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Doba, Tamás Ferenc (2012) Gazdaságstatisztikai és prognosztikai eljárások alkalmazása a kiskereskedelmi statisztikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drávavölgyi, Levente (2012) Piaci mozgásterek, hatékony és eredményes stratégia építés alternatívái a fémhulladék szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Forczek, Eszter (2012) Sportmarketing alkalmazása Magyarországon és Németországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fényi, Marianna Melinda (2012) A gazdasági felsőoktatás piacának elemzése, kiemelt tekintettel a Szolnoki Főiskola helyzetére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gurmai, Péter (2012) Mézédes élet!? Mely tényezők állnak a magyarországi alacsony mézfogyasztás hátterében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halasi, Andrea (2012) Projektszerű kooperációk jellegzetességei, különös tekintettel a határ menti együttműködésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gábor (2012) Divizionális szervezetalakítás a létesítményüzemeltetési szolgáltatás piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jászai, Marianna (2012) A Leonardo Hotel Budapest integrált marketingkommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazár, Klára (2012) Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertmegi, Norbert (2012) A Collaborative filtering mint posztmodern gyermek - Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komjáti, Zsuzsanna (2012) Tanítási módszerek az SZTE-GTK hallgatói vélemények tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Otília Magdolna (2012) A budapesti Y generáció és a Bor – a fővárosi fiatalok borfogyasztásának és borválasztásának feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Attila (2012) Mi történt az ingatlanpiacon a 2007-es válságot követően? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi, Katalin (2012) Telefonos értékesítés egy hazai pénzügyi szolgáltató gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, György (2012) Egy autóipari termék lehetséges marketingstratégiája (3M DMS gyorskeverő rendszer bevezetési terve). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litauszky, Péter (2012) Válság után köpönyeg - Fogyasztói szokások a Nivea termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei, Eszter (2012) A friss zöldség-gyümölcs ellátásilánc jellegzetességei - Láncba szerveződött kisboltok kapcsolatai a zöldség-gyümölcstermelő beszállítóikkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó, Brigitta Zsanett (2012) Reklámhatékonyság az Axe Dark Temptation kampányának bemutatásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Györk (2012) Kereskedés a devizapiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Dóra (2012) A vásárlási függőség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Tamás (2012) Az Ultimate Fighting Championship marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Luca (2012) Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Gábor (2012) Márkaszemélyiségek - Kísérlet egy amerikai kutatás adaptációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Szabolcs (2012) Miért küldöd tovább? Szájpropaganda a 21. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pavlovity, Balázs (2012) Kapcsolati marketing a B2B piacokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rigó, Kitti (2012) Az SZTE-GTK tréningek a piaci elvárások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rátkai, Eszter (2012) CRM rendszer megtérülésének vizsgálata a Zsemi-Lift Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres, Krisztina (2012) Új márka az Exicom kínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Spiegel, Kornélia (2012) Mit is gondolunk a tőzsdéről? Veszedelmes szerencsejáték vagy a nagy lehetőség? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Edina (2012) Az Y generáció online fogyasztása a mobilszolgáltatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tekulics, Anna (2012) Meglepetésmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Toldi, Orsolya (2012) Az alternatív média felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2012) Egy magyar kis- és középvállalat és egy francia multinacionális vállalat összehasonlítása szervezeti magatartás és vállalati kultúra szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Verebély, Mariann Judit (2012) A 14-18 éves korosztály egészségtudatosságának vizsgálata - különös tekintettel a kozmetikumok használatára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Rita (2012) A kuponos weboldalak dinamikus elterjedésének hatása az online szállodai értékesítés tendenciáira és az ügyféllojalitásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Máté (2012) Egy magyarországi mikrovállalkozás plurális marketing tevékenysége a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 01:28:34 CEST.