Item where specialization "marketing" and date of item 2011

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]W["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 33.

B

Babarciné Zelenka, Edit (2011) A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei a termelők szempontjából vizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagóczki, Brigitta (2011) A Greenpeace és WWF szervezetek marketingtevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bajusz, Péter Gábor (2011) Hogyan választanak a felvételizők felsőoktatási intézményt? Felsőoktatás marketing a középiskolás diákok és tanáraik véleménye tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balda, Gábor (2011) Collaborative filtering ajánlórendszerek papír-írószer internetes áruházban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Elemér (2011) Marketingháború a mosószerek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Péter (2011) Marketing a dohánypiacon. Sikeresek lehetnek-e a dohányzás elleni kampányok? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bucsi, Katalin (2011) Elektronikus piacterek és a hozzájuk fűződő fogyasztói attitűdök elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dzurek, Anita (2011) A Multi- Level Marketing mint munkalehetőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi, Ákos (2011) A kognitív disszonancia szerepe, jelentősége a vásárlási folyamatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Annamária Emőke (2011) A fiatalok egészségmagatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Emese (2011) A Red Bull marketing tevékenységének elemzése és értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halápi, Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Gábor (2011) Egy új termék piacra vezetésének folyamata: a felhő rendszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazinczi, Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenes, Iván (2011) Zenepiaci áttekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lombfalvi, Katalin (2011) A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ marketingstratégiájának koncepciói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh, Tünde Anna (2011) Elégedettség és lojalitás vizsgálat egy BMW márkakereskedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki, Viktor (2011) A játék az nem játék! Az online sportfogadás piaca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pintér, Péter (2011) A nyereményakciók szerepe a vásárlásösztönzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Podani, Nóra Katalin (2011) Nők a menedzsment világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polonyi, Szandra (2011) Az online aukciós házak bizalmi problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rédli, Zsófia (2011) Y-generáció a munka új fogyasztója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Serfőző, Gábor Benedek (2011) Kulturális különbségek a szervezeti kommunikációban, működésben. A Magyar Telekom, illetve a Deutsche Telekom vizsgálatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Zoltán (2011) Közösségi videómegosztás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsa (2011) Az emberi tényező szerepe az elégedettség kialakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Péter (2011) A panelfelújítási program elemzése környezeti és gazdasági szempontok szerint. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei, Tímea (2011) Hogyan vezetnek minket ma? Napjaink vezetőinek elvárt tulajdonságai egy internetes vizsgálat és egy üzletember tapasztalatai alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Torma, Tamás (2011) Kapcsolati portfólió dimenzióinak modellezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wéber, Nóra (2011) Képzések és tréningek néhány jellemző vonása a magyar munkaerőpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar, Mária Hermina (2011) A PartnerGáz hálózat marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 18. 10:34:45 CEST.