Item where specialization "marketing" and date of item 2010

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 38.

A

Adamecz, Viktória (2010) A Dunakanyar térség marketingstratégiája a turizmus és vendéglátás jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almási, Anikó (2010) A Corporate Identity elemzése a magyarországi kis- és közepes vállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balla, Katalin (2010) Reklámábrázolás hatásai – Erotika, szexizmus, sztereotípiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becskei, Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csongrádi, Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csécsi, Dániel (2010) Perspektívák az elektronikus kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Eszter (2010) Integrált vállalatirányítási információs rendszerek hatékonysága a vállalatok működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dézsi, Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Facskó, Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Falajtár, Anita (2010) A Diversey Kft. B2B marketing tevékenységének bemutatása kommunikációs eszközein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gábor (2010) Üzleti kapcsolatok elégedettségi és lojalitási vizsgálata. Sikerorientáltság a partneri lojalitás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Gergely (2010) Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gombás, László (2010) A földmérési iparág gazdálkodói menedzsment kultúrája, avagy a vezetés föl(d)mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Emese Krisztina (2010) Vásárlási döntéshozatal alakulása az online közösségi média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecskeméti, Csilla (2010) Alkalmazott szolgáltatásmarketing eszközök és azok hatékonysága a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kernya, László (2010) Gondolatok az eladásról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi, Sára (2010) Az internetes reklámozás elterjedésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Imre (2010) Piramisalja marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőszegi, Viktória (2010) Lehetőségek a sörkultúra felébresztésére, avagy hogyan keltsük fel az emberekben a kulturált sörfogyasztás iránti igényt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Liliom , Adrienn (2010) A gyermekek védelme, mint jó reklám? (Avagy hogyan valósul meg a vállalati önkorlátozás?). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai , Mariann (2010) Kiből lesz a jövő nője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Ákos (2010) A telemarketing eredményességét befolyásoló tényezők a 2F Iskola Kft. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Levente (2010) Marketingszemlélet a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Málovics, Kata (2010) A kompetenciák kulturális megközelítése egy telefonos ügyfélszolgálat esetpéldájának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Osztie, Andrea (2010) A szénsavas üdítők fogyasztásának sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palócz-Medla, Orsolya (2010) Civil a pályán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paszterkó, István (2010) Az IKR Zrt. marketingstratégiája az ügyfelek partnerként kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Storcz, Petra (2010) Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Sarolta (2010) Szeged valóban „hidden champion”? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, dr. Zoltán (2010) Gondolatok a szegedi orvosképzés fejlesztéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Tamara (2010) A szélessávú mobilinternet helyzete és jövője a telekommunikációs piacon a Vodafone Magyarország Zrt. példáján keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trembeczki, Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbel, Nóra (2010) Online marketing; avagy egy AdWords kampány hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vidéki, Klára (2010) Karrier-tanácsadás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldi, László (2010) Békéscsaba Megyei Jogú Város marketing-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágh, Anikó (2010) Fogyasztói szokások vizsgálata a magyar jeges tea piacon, avagy a Lipton Ice Tea hogyan növelhetné piaci részesedését 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:32:20 CEST.