Farkas, Eszter (2012) Az állandósult szókapcsolatok szerepe a szókincsfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fejérvári, Csenge (2012) A vita tanítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Klaudia (2012) Párhuzamok a társművészetekkel. Kép-szöveg-(zene) kapcsolatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kurják, Bernadett (2012) A szókincsfejlesztés kérdései különös tekintettel az állandósult szókapcsolatokra egy nyelvi- és beszédzavar tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Enikő (2012) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Enikő (2012) A tanulók iskolai beszédmegnyilvánulásainak lehetőségei az esélyegyenlőség megközelítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Zita (2012) Néptánc és beszédfejlesztés (Esettanulmány a KTKT Soltszentimrei Napköziotthonos Tagóvodájába járó gyerekekkel). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Retkes, Nóra (2012) A szövegértési kompetencia vizsgálata a PISA-mérések és a fejlesztő anyagok összehasonlító elemzése alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schimpl, Brigitta (2012) A roma népismeret beépítésének lehetőségei a középiskolai magyar irodalom oktatásába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Rita (2012) A hátrányos helyzet és a szövegértés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Gabriella (2012) Szövegértés tanítása, tanulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Závogyán, Renáta (2012) Speciális lehetőségek a nyelvi fejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.