Balatoni , Anna Bianka (2005) A Dóm Hotel lehetőségei a szegedi idegenforgalmi versenyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Zsolt (2005) A piacnyitás potenciális hatásai a gázszolgáltatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi, Sándor (2005) Egy vállalkozás esélyei a változó világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dén, Gábor (2005) A KÉSZ Kft. építőipari tevékenységéhez kapcsolódó termékstratégiai elképzelések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Zsolt (2005) A munkahelyi elégedettség és a munkahelyi teljesítmény kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Gábor (2005) A mai magyar bankrendszer kialakulása és területi szerkezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyarné Dankó, Mária (2005) Az ügyfélszolgálati munka marketing stratégiája a gázszolgáltatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Patik, Illés (2005) KÉSZ Kft. acélszerkezet-gyártó üzemének értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Puskás, Hajnalka (2005) A Dél-alföldi Régió humánerőforrás fejlesztése EU-s források segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, dr. Beáta (2005) A magyarországi aestivum és durum vertikum gazdasági hatásvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Ákos (2005) Internet szolgáltatásmarketing az Invitel Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Veres, Zsolt (2005) A fiskális politika hatása az árfolyamra a rendszerváltás utáni időszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.