Andula, Júlia Dominika (2020) POKET, mint kulturális és szellemi márka : az újrapozícionált szépirodalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Lili (2020) A véleményvezérek hatása a YouTube közösségi oldalon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodolai, Balázs (2020) A Népszabadság-történet A 2010-es évek magyarországi médiaviszonyai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bánhegyi, Bíborka Dóra (2020) Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Béla, Dorottya Eszter (2020) A Kunsági Borvidék borászatainak marketing és PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Börcsök, Dóra (2020) A Z generáció közösségimédia-használata Egy mikrogeneráció médiafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czilling, Fanni (2020) Élet egy autista kisfiúval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Eszter (2020) Digitális hagyatékaink. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Illés, Szandra (2020) Vidéki múzeumok: A szabadkai Városi Múzeum kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Joó, Vivien Krisztina (2020) Riport #MaradjOtthon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Barbara (2020) A YouTube az új fekete Avagy a Web 2.0 társadalmának televíziója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Krisztina (2020) Az Instagram szerepe a városimázs alakításában: Szeged példája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kapusi, Kristóf (2020) A sitcom átalakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Attila (2020) Négy fal között, de a kamerák előtt - Queerség az újmédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Bernadett Vivien (2020) A cyberbullying jelensége a magyar hírportálokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kohajda Wentholin, Loretta (2020) Pillanatnyilag stabil. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kremer, Anna (2020) A Camp Leaders Hungary online jelenléte és a word-of-mouth marketing hatása a jelentkezőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kádár, Kíra (2020) A Z generáció okostelefon-használata Az ember eszközzel kapcsolatos magatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kövecses, Evelin (2020) Zeneipari menedzsment. Egy zenei brand felépítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Nikolett Lilla (2020) A hazai gyermekhospice szolgáltatások kommunikációja. Esettanulmány a Tábitha Ház kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marosi, Nikolett (2020) Lehet-e egy nő gamer? - A női játékosok megítélése egy hazai gamer közösségben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Menyhárt, Luca (2020) A Bastille személyes márkájának felépítése Milyen jelentéstartalmak rejtőznek a videóklipekben? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mihálffy, Kinga (2020) Politikus szerepek és botrányok a 2019-es önkormányzati választások időszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi, Adrienn (2020) Woody Allen és a Me Too-mozgalom az amerikai sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Mikola, Rebeka (2020) A kelet-európai bevándorló reprezentációja a brit sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Donát (2020) Honlap tervezés lépései- Sörök Háza, Kézműves és Különleges Sörök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Osgyáni, Nikola Blanka (2020) Diagnózis a nézőkről A Grace klinika közönségvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Nelli (2020) Youtube mint televíziós csatorna, avagy a magyar televíziós tartalom előállítók a videómegosztó oldalon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pesthy, Kata Zsófia (2020) A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Kinga (2020) A tudatos médiafogyasztásra való nevelés kihívásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor, Martin (2020) Churchill a neten- hogyan él tovább a történelmi óriás az interneten? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rimay, András (2020) „Tiszta szívvel” Dokumentumfilm a pécskai magyarságról, a Kisebbségi Hagyományőrző Egyesületről és a Magyarság Házáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rúzsa, Róbert (2020) Anyu, feltaláljuk magunkat! Skandináv útifilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serfőző, Dániel (2020) Tradicionális márkák modern köntösben, avagy a Pick Szeged Zrt. kommunikációja online térben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sifter, Adél (2020) A koronavírus-járvány hazai válságkommunikációja. A hitelesség és a média szerepe a válságkezelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabados, Liliána Terézia (2020) A muzsika szolgálatában - Rádiós portréműsor -. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Adrienne (2020) A nyelvi hátrány kialakulásának és körülményeinek vizsgálata, valamint lehetséges megoldásainak bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anita (2020) Tetoválás, mint médium. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó-Stenszky, Réka (2020) The ACE Family YouTube csatorna elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalma, Nikolett (2020) Zenei műfajok médiareprezentációja. A K-pop megjelenítése az online magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szentygyörgyi, Laura Lili (2020) Kitekintő, rádiós magazinműsor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Székely, Bence (2020) A kommunikáció helyzete és lehetőségei a magyar vasúti személyszállításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szép, Nikolett (2020) Az Emirates légitársaság imázsának és identitásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Sándor (2020) A fémzenén innen és túl - Magor zenekar. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sárdinecz, Flóra (2020) EYOF mint lokális olimpia A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál és a 2017-es FINA Világbajnokság összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tamási, Krisztián (2020) Az okoseszközök integrációja a hétköznapokba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tandari, Emese (2020) „Nem az a legény, aki üt, hanem aki állja!” A koalíciós évek propagandakarikatúrái az első magyar parlamenti képviselőnőkről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tar, Brigitta Zsanett (2020) A romák médiaképének elemzése a gyöngyöspatai ügy tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tarnay, Kristóf Ábel (2020) Az ateizmus és agnoszticizmus médiareprezentációja Magyarországon "A magyar társadalom egyharmada olyat gondol a világról, amiért csak szidja őt a média". Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tósaki, Dorina (2020) Szegedi turisztikai szolgáltatók web 2.0-ás tartalmainak változásai, átalakulása az elmúlt 5-8 évben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Norbert (2020) Migráció a magyar médiában Az RTL Klub és a TV2 híradásainak vizsgálata 2019. júliusa és decembere között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Gergő (2020) A sör finom, a vízben meg baktériumok vannak – avagy, miért igyunk kisüzemi söröket? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Klaudia (2020) Magyar borkultúra Az Alföldi Borrégió és a Szegedi Borfesztivál története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Adél (2020) A Sziget cégcsoport fesztiváljainak médiakommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Adél (2020) A Sziget cégcsoport fesztiváljainak médiakommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Zsuzsa Dorina (2020) Összművészeti fesztiválok kommunikációja A Művészetek Völgye és az Ördögkatlan fesztivál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Visnyei, Bence (2020) A fesztiválkommunikáció aspektusai Szegedi Ifjúsági Napok és a FehérTone Fesztivál kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Volford, Ákos (2020) Vidéki zenei fesztiválok kommunikációs aspektusai. A Hello ugar! fesztivál kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Végh, Dorottya (2020) Női tartalomgyártók témaválasztása a YouTube-on. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.