Berczi, Dávid (2019) Egyedi megoldás egy problémára, a Messenger chatbot és a Mobil alkalmazás összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boldog, István Dávid (2019) Politikusok jelenléte a közösségi média platformjain. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borzsák, Fanni (2019) A kortárs média egy sajátos jelensége : a trash problémája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó, Dániel (2019) Történetmesélési módszerek a modern videojátékokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czető, Richárd Alex (2019) Animesorozatok forgalmazása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ficsór, Olivér (2019) Szabadság, szerelem, BMX. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gergely, Gréta (2019) Speciális árukereső alkalmazás tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gillich, Anna Szilvia (2019) Mindörökké Swing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyurcsik, Dóra Evelin (2019) "Járom Az Utadat" avagy Portréfilm a Margaret Island Zenekarról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Dóra (2019) A mitizáció szerepe a hazai bormarketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszák, Abigél (2019) Élet az abortusz után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Nikolett (2019) Hófehérke mese mint szöveg és rajzfilm: egy médiumváltás tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kampler, Éva (2019) Az emberi tényező : fogyasztóI magatartás vizsgálat az újhullámos kávézás mint élmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kapusy, Tünde Melinda (2019) Az intranet szerepe a szervezeten belüli kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Anett (2019) Rege a havason. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Gábor (2019) A TV2 és az RTL Klub esti híradóinak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Gábor (2019) A kiskunhalasi álom portrébeszélgetés Szabados Ágnessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koncz, József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kotroczó, Kinga Fanni (2019) Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kádár, Bence (2019) Az 1936-os berlini olimpián résztvevő magyar zsidó bajnokok megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lovas, Dániel (2019) Haditudósítás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Medgyesi, Alexandra Panna (2019) Összeköt vagy kirekeszt? Avagy hogyan hat az okostelefon a társas kapcsolatainkra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mező, Vivien Veronika (2019) Kő vagy szabadtéri? A Szegedi Nemzeti Színház és a Szegedi Szabadtéri Játékok intézményi kommunikációjának elemzése fókuszcsoportos vizsgálatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Krisztián (2019) Százados Vasutas. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Márk (2019) Zaklatás mint az online kultúra része. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Máté Soma (2019) A hajléktalanság tematizációja a politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Eszter (2019) A közösségi média meghatározó szereplői - „Influencer-hatás” Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ocskó, Nikolett (2019) Az influencer marketing interpretációjának vizsgálata az egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Orosz, Krisztina (2019) A bizalomépítés évtizede - A pénzügyi szektor PR tevékenysége 2008 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paksi, Réka (2019) Tito személyi kultusza : a vezető, aki felvirágoztatta (?) Jugoszláviát. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rudisch, Ferenc Martin (2019) Múltfeldolgozás internetes mémeken keresztül? A Rákosi- és a Kádár-korszak mint humorforrás a Szocialista Mémgyár oldalán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serfőző, Dániel (2019) Tradicionális márkák modern köntösben, avagy a Pick Szeged Zrt. kommunikációja online térbe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szutor, Nikoletta (2019) Információs társadalom Kínában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szák, Orsolya Ilona (2019) Gyula város imázsképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, Kilia Klaudia (2019) Instagram hírességek társadalmi hatásai a 20-22 éves fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sós, Dénes (2019) A magyarországi rasztafári szubkultúra a második ezredforduló után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tanács, Kornélia Lilla (2019) Valóság, médiavalóság, szimuláció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terecskei, Róbert (2019) Társkeresés az interneten Tinder-kutatás : valóság kontra sztereotípiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Tibor Szabolcs (2019) A magyarországi e-sport piac helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zubonyai, Emese (2019) A katasztrófaturizmus perspektívái - a csernobili turizmus példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.