Bartus, Bella (2017) Truzsinszki - A csend. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bene, Viktor Norbert (2017) Nem leszek kutyája senkinek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodolai, Balázs (2017) „Igazából én nem szerettem a bokszot.” Portréinterjú Szalma Zoltán ökölvívó-edzővel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bojtor, István Zalán (2017) Az online sportújságírás trendjei, lehetőségei és jövőképe az elkövetkezendő években. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borbola, Lilla (2017) Láger a Mars téren - Hadifogolytábor a Csillagbörtönben 1944-45 között - Dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Ilona Katalin (2017) A pénz nem boldogít! Vagy mégis? A motiváció eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bubik, Sándor (2017) Videojátékok narratív megközelítésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Anna (2017) Virtuális valóság felhasználása a turizmusban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czagány, Blanka (2017) A Magyar Rendőrség szervezeti kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czakó, Balázs (2017) A szelfi. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czirok, Mónika (2017) A mozgáskorlátozottak helyzete és társadalmi integrációjának mértéke, a média és a civil szervezeteik szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
D. Nagy, Gábor Bence (2017) A poszt-igazság kora a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ejzler, Evila (2017) Digitális lábnyomok és online identitás - Az időskorúak identitásformálása Facebook-on. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Ivett (2017) Az amerikai politikai kommunikáció nyelvi sajátosságai az új média korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó, Réka (2017) Színes kommunikáció - A Békéscsabai Jókai Színház és a Szegedi Nemzeti Színház kommunikációjának elemzése, összehasonlítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forrós, Laura (2017) Okoseszközök használata a szállodaiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galambos, Renáta (2017) Idegenben - Külföldön magyarnak lenni. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Dóra (2017) Z generáció a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Bettina (2017) A Népszabadság végnapjai, és egyéb hazai sajtópiaci változások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gécs, Dániel (2017) A virtuális valóság és az online média: eszközök, funkciók, lehetőségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hamza, Vanessa (2017) NINCS megállás! - Dorozsmai Dávidról szóló portréfilm -. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi, Sándor Gergő (2017) Filmes narratíva és metafikció a Deadpool című filmben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hende, Helga (2017) Gyermekek és a tömegkommunikációs eszközök kapcsolata - Hogyan szabályozzák a szülők a televíziózást és a kütyük használatát? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herpai, Ágnes (2017) Nestlé. Good Food, Good Life? Good Grief! - A Nestlé válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hérán, Barna (2017) Weboldalak látogatottságának növeléséhez kapcsolódó módszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Illés, Réka Gabriella (2017) A kiterjesztett és a virtuális valóság felhasználása a turizmusiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Attila Dávid (2017) Hibás érvelés - sikeres befolyásolás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Anett (2017) Futam (Portéfilm). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kövecses, Evelin (2017) Tömegfilmek marketingje - A Deadpool online marketing stratégiája a produkciós folyamatok alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Bence (2017) Az eSport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Bence (2017) Az eSport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mezőlaki, Regina Anna (2017) A targetált hirdetések hatékonysága mobil applikációs felületeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Bianka Csilla (2017) Az afáziáról alkotott szemlélet változása klasszikustól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Náray, Attila András (2017) Jobbik beszédmód, Tisztelt Ház, közbeszéd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Dorina (2017) Hogyan befolyásolják az állatokkal való interakciók a gyermekek kommunikációs képességeinek fejlődését? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Petrovics, Éva Kató (2017) "Nincsenek Titkok" - beszélgetés egy szabadkőművessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér-Molnár, Ágnes (2017) Utazási irodák válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pomázi, Miklós (2017) Az Apple PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pozsonyi, Rebeka (2017) Gyógyító információ - Innovatív kommunikáció a modern orvoslásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Anna (2017) A közösségi média és a fast fashion összefonódása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Brigitta (2017) "Nagyon fontos, hogy az ember bármit is csinál, a humánum megmaradjon benne" interjú Szappanos József mentálhigiénés szakemberrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Emília (2017) Reklámmechanizmusok: nők a reklámipar célkeresztjében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Zsolt Bence (2017) Egy békés megyei település mindennapjai - Gádoros a kihalás szélén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varsányi, Anita Alinka (2017) Olimpikonok önmárkázása a 2016-os Rioi Olimpiai Játékok tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vántus, Lilla Zsuzsanna (2017) "A sátán kutyái" - A Sir Arthur Conan Doyle regényéből készült filmadaptációk elemzése médianarratológiai szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsikó, T. Edina (2017) Sajtókommunikáció a kulturális szférában - A szegedi Móra Ferenc Múzeum és a makói József Attila múzeum sajtókommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.