Almásy, Katalin (2016) Coaching - a hatékony vezetésfejlesztési eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Ágnes (2016) Politikai kommunikáció a XXI. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boda, László (2016) A Volkswagen botrány válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bártfay, Rita Judit (2016) Tévéjátékok - Interjúk egy eltűnt műfaj húsz évéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bökfi, Ádám János (2016) Interkulturális találkozások a Keleti pályaudvarnál a 2015-ös bevándorlási hullám idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Durko, Edina (2016) A reklámpszichológia aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fabó, Gergő Renátó (2016) Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Földi, Mónika Eszter (2016) Hírvilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gillich, Anna Szilvia (2016) "Agyagba ragadva" - Kovács László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Bence (2016) Az iszlám a 21. század Európájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hangyás, Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hatvani, Brigitta (2016) Szerepek egy életben és egy élet szerepekben. Portréfilm Timon Barnabásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, Liliána Genovéva (2016) A Magyar Telekom Nyrt. és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. kommunikációjának aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Andrea Kata (2016) Digitális fotózás és utómunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Bence (2016) A futballhuliganizmus médiareprezentációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Péter (2016) "A tehetséget nem lehet elnyomni" - Portréinterjú Kanyó Dénessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Izsák, Bernadett (2016) A kortárs tánc főnixei. Történetek a Szegedi Kortárs Balettről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kampler, Éva (2016) A nemi szerep mint társadalmi elvárás - A(z audio)vizuális reklámtartalmak hatása a nemi szerepekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karpov, Ferenc András (2016) A társadalmon kívül - "Láttam hogy milyen ember volt és hogy milyen ember lett". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Barbara (2016) Kórtársak. A közösségi média és a betegségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Knecht, Viktor (2016) Flydende By - az Úszó Város. Dokumentumfilm dán neo-punk aktivistákról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Anna (2016) A szivárvány lábánál. Az LMBTQI emberek médiareprezentációja - ahogy ők szeretnék? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kois, Nóra (2016) Történelmi emlékezet és turisztikai attrakciófejlesztés. Rózsa Sándor populáris kultusza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Nóra (2016) Túl kell élni. Egy melldaganatos nő története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lipka, Vivien (2016) Helyszakralizáció Ópusztaszeren. Dean MacCannell elméletének alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lippai, Dalma (2016) Esemény vagy márka? - A VOLT Fesztivál márkává válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muskó, Bettina (2016) MigránShock. Tények és feltevések az európai migrációs válsággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muszi, Emese (2016) A fogyasztók befolyásolása az online térben: a Coca Cola és a Pepsi közösségi marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Enikő (2016) Barbie: a szimbolikus fogyasztás királynője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nábrádi, Enikő (2016) Kézikameréval a világ körül. Video Journalism Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Nóra (2016) Karrier az interneten. A beauty vlogger szakma mibenléte és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orbán, Péter (2016) Aimless Arrow. Kisarculat és arculati kézikönyv tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pomázi, Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Puskás, Anna (2016) Az SOS Gyermekfalvak PR tevékenységének bemutatása - elsősorban külső kommunikációs csatornákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Radák, Viktória (2016) Az egyéni kétnyelvűség kialakítása és fenntarthatósága az új generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sebestény, Csilla (2016) Az aktivitásmérők hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serege, Krisztina Dóra (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalóki, Brigitta (2016) A sajtófotó és a menekültválság kapcsolata Magyarországon 2015 után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Brigitta (2016) Hogyan viszonyul a Z generáció a Facebookhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szerencsés, Vivien (2016) Hangszer nélkül. Portré a Fool Moon acapella együttesről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szoboszlai, Krisztina (2016) "Je Suis Charlie" - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Teszáry, Péter (2016) A digitalizálódás hatása a zeneiparra. A "sefmade" előadók és az undergrounk Hip-Hop kultúra változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Todorovic, Dejan (2016) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Torda, Adrienn (2016) Színház az életem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Orsolya (2016) "Az vagyok, amit közölni tudok" - A színházi nevelés, mint a kommunikáció minősített esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vangel, Márk (2016) A meditáció figyelmi és tapasztalati aspektusai. A tudat immanens kommunikációs folyamatai a kontemplatív gyakorlatok fényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vernyik, Lilla (2016) "Az élet nehéz, furcsa játék" - A Kossuth-díjas Szarka Tamással, a felvidéki Ghymes együttes alapítójával bejártuk az utat a gyerekkorától az Arénáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsámboki, Eszter (2016) A média és az ember - hatások és manipuláció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ádám, Dalma (2016) A Nike márkaépítése reklámkampányok által. Hogyan adjuk el az önmegvalósítást, mint terméket. Masters, Szegedi Tudományegyetem.