Item where specialization "kommunikáció és médiatudomány" and date of item 2016

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 50.

A

Almásy, Katalin (2016) Coaching - a hatékony vezetésfejlesztési eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barta, Ágnes (2016) Politikai kommunikáció a XXI. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, László (2016) A Volkswagen botrány válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfay, Rita Judit (2016) Tévéjátékok - Interjúk egy eltűnt műfaj húsz évéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi, Ádám János (2016) Interkulturális találkozások a Keleti pályaudvarnál a 2015-ös bevándorlási hullám idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Durko, Edina (2016) A reklámpszichológia aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó, Gergő Renátó (2016) Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Mónika Eszter (2016) Hírvilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gillich, Anna Szilvia (2016) "Agyagba ragadva" - Kovács László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Bence (2016) Az iszlám a 21. század Európájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hangyás, Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Brigitta (2016) Szerepek egy életben és egy élet szerepekben. Portréfilm Timon Barnabásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Liliána Genovéva (2016) A Magyar Telekom Nyrt. és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. kommunikációjának aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea Kata (2016) Digitális fotózás és utómunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bence (2016) A futballhuliganizmus médiareprezentációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Péter (2016) "A tehetséget nem lehet elnyomni" - Portréinterjú Kanyó Dénessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izsák, Bernadett (2016) A kortárs tánc főnixei. Történetek a Szegedi Kortárs Balettről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kampler, Éva (2016) A nemi szerep mint társadalmi elvárás - A(z audio)vizuális reklámtartalmak hatása a nemi szerepekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karpov, Ferenc András (2016) A társadalmon kívül - "Láttam hogy milyen ember volt és hogy milyen ember lett". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Barbara (2016) Kórtársak. A közösségi média és a betegségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Knecht, Viktor (2016) Flydende By - az Úszó Város. Dokumentumfilm dán neo-punk aktivistákról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Anna (2016) A szivárvány lábánál. Az LMBTQI emberek médiareprezentációja - ahogy ők szeretnék? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kois, Nóra (2016) Történelmi emlékezet és turisztikai attrakciófejlesztés. Rózsa Sándor populáris kultusza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Nóra (2016) Túl kell élni. Egy melldaganatos nő története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka, Vivien (2016) Helyszakralizáció Ópusztaszeren. Dean MacCannell elméletének alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Dalma (2016) Esemény vagy márka? - A VOLT Fesztivál márkává válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Muskó, Bettina (2016) MigránShock. Tények és feltevések az európai migrációs válsággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muszi, Emese (2016) A fogyasztók befolyásolása az online térben: a Coca Cola és a Pepsi közösségi marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Enikő (2016) Barbie: a szimbolikus fogyasztás királynője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nábrádi, Enikő (2016) Kézikameréval a világ körül. Video Journalism Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Nóra (2016) Karrier az interneten. A beauty vlogger szakma mibenléte és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Péter (2016) Aimless Arrow. Kisarculat és arculati kézikönyv tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pomázi, Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Anna (2016) Az SOS Gyermekfalvak PR tevékenységének bemutatása - elsősorban külső kommunikációs csatornákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radák, Viktória (2016) Az egyéni kétnyelvűség kialakítása és fenntarthatósága az új generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestény, Csilla (2016) Az aktivitásmérők hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serege, Krisztina Dóra (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki, Brigitta (2016) A sajtófotó és a menekültválság kapcsolata Magyarországon 2015 után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Brigitta (2016) Hogyan viszonyul a Z generáció a Facebookhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés, Vivien (2016) Hangszer nélkül. Portré a Fool Moon acapella együttesről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai, Krisztina (2016) "Je Suis Charlie" - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Teszáry, Péter (2016) A digitalizálódás hatása a zeneiparra. A "sefmade" előadók és az undergrounk Hip-Hop kultúra változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Todorovic, Dejan (2016) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Torda, Adrienn (2016) Színház az életem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Orsolya (2016) "Az vagyok, amit közölni tudok" - A színházi nevelés, mint a kommunikáció minősített esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vangel, Márk (2016) A meditáció figyelmi és tapasztalati aspektusai. A tudat immanens kommunikációs folyamatai a kontemplatív gyakorlatok fényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vernyik, Lilla (2016) "Az élet nehéz, furcsa játék" - A Kossuth-díjas Szarka Tamással, a felvidéki Ghymes együttes alapítójával bejártuk az utat a gyerekkorától az Arénáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsámboki, Eszter (2016) A média és az ember - hatások és manipuláció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádám, Dalma (2016) A Nike márkaépítése reklámkampányok által. Hogyan adjuk el az önmegvalósítást, mint terméket. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 18. 23:13:11 CET.