Antal, Bettina (2015) Nők és a politika az elnökfeleségek tükrében - Hillary Clinton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Antal, Dorka (2015) A közösségi háló című film, mint a Facebook alapítójának és alapításának reprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Dóra (2015) A Szent-Györgyi Albert Agóra és a Csabagyöngye Kulturális Központ kommunikációjának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Anett (2015) Migránsok közöttünk. A Délmagyarország című napilap közleményeinek vizsgálata - 2015. július/szeptember - a migránsválság szereplőinek attitűdjeire fókuszálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Bettina (2015) A Hagymatikum PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartus, Bella (2015) Metál szexpuzzle - Riport a szabadkai prostitúcióról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Mónika (2015) „Még azt mondják, nincs Szegeden boszorkány” - A boszorkányság emléke és médiareprezentációja napjainkban Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bor, Evelin (2015) A szép mosoly a legjobb befektetés! A ClearSmile fogszabályozó termék kommunikációs kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bujdosó, Diána (2015) Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány Public Relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bökfi, Réka (2015) Turizmusmarketing a szegedi egészségturizmusban. A szegedi Tourinform iroda és a helyi fürdők marketingtevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobrodinszky, Diana (2015) „Ad” me on Facebook avagy a reklámok perszonalizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dóczi, Attila (2015) A történetmesélő ember - A narratívum használatának kialakulása és szerepe a humán kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ejzler, Evila (2015) A Katolikus Egyház kommunikációs kihívásai a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Endre, Kitti (2015) Válság- és kríziskommunikáció a mindennapokban. A vörösiszapkatasztrófa válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Ivett (2015) Az internet növekvő szerepe a magyar politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Laura Beáta (2015) A kampánytervezés folyamata elméletben és gyakorlatban. Egy ugrókötél képzés bevezető kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Csilla (2015) Szabadka turizmusmarketingjének változása. A szabadkai turisztikai brosúrák képeinek tartalomelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forró, Júlia (2015) A vakok szemével. A látássérültek világa a kommunikáció, az oktatás és a társadalom viszonyrendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Galambos, Renáta (2015) ÁLMODÓK - Képzelet építette valóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hadzsy, János (2015) A MédiaKommandó tevékenysége és története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Bianka (2015) Lépésről lépésre - Portré a Pavane Táncegyüttes alapítójáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Márk (2015) A Magyarországi Református Egyház kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Tibor Dávid (2015) Mobilalkalmazásom elemzése a felhasználói élmény, mint szakma szempontrendszerével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hérán, Barna (2015) A Microsoft és a Nokia Devices and Services fúziója és körülményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Illés, Réka Gabriella (2015) Az info- és mobilkommunikációs eszközök használata az oktatásban. Az e-learning, az m-learning és a blended learning felhasználási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ivaskó, Gergely (2015) Azért, mert cigány vagyok - dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Éva (2015) "Tábori lapot vagy harminc darabot küldj" - Sárrétudvari I. világháborús emlékei - Dokumentumfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jánosi, Hella (2015) A településmarketing alkalmazásának lehetőségei Mád településen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Zsuzsanna (2015) A Nő olvasó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komjáti, Ágnes (2015) A gót szubkultúra történeti áttekintése, különös tekintettel a médiareprezentációjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korcok, Róbert (2015) Honlap saját zenék és videók publikálására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajos, Laura (2015) A Tokaj-hegyaljai borvidék különleges turisztikai eseményeinek vizsgálata online reprezentációjuk alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Viktória Liza (2015) Árulkodó testbeszéd - a tánc, mint kifejezőeszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lénárt, Gábor (2015) A technológia hatása a fotók előállítására és fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maros, Márton Kristóf (2015) Anonimitás és publicitás az Interneten. A 4chan.org és a facebook.com összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Martus, Dorina (2015) A romák szociális és gazdasági integrálását célzó programok eredményességének vizsgálata Magyarországon a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, András Balázs (2015) Válság az új Népszövetségben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár-Héricz, Boglárka (2015) Akiért a harangok hét faluban szóltak - dokumentumfilm egy erdélyi orvosról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márki, Adrienn Kitti (2015) A John Lewis Áruház marketingkommunikációs tevékenysége, a reklámok meggyőző ereje és hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márki, Zsófia (2015) Az Erasmus Student Network mint a kulturális adaptációt elősegítő szervezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móra, Bernadett (2015) Az identitás változása a társadalmi interakciók hatására a Persepolis és a Mary and Max című filmekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Tímea (2015) K. R. - Kovács Róbert portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Klára (2015) Az epilepszia médiareprezentációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Marietta (2015) Kell-e fejleszteni a 0-2 évesek kommunikációját, és ha igen, miért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Zsófia (2015) Lebombázott sajtószabadság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pesti, Nikolett (2015) Hol a mobil helye egy kiállításon? A fáraók Egyiptoma című kiállítás-sorozat online kommunikációjának áttekintése és a mobilalkalmazás lehetőségének feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Ildikó (2015) Miben más a Z generáció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér-Molnár, Ágnes (2015) Utazási irodák válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pogonyi, Nóra (2015) Egér a vízen. A Walt Disney Birodalom térhódítása világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sinkó, Violetta Lilla (2015) „Ne azt nézd, hogy mijük nincs, hanem, hogy mijük van.” A hallássérült közösség lehetőségei és akadályai a halló társadalmon belül, különös tekintettel a kommunikációra és az oktatásra vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dániel (2015) A tudatalatti manipulációról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ármin (2015) Márkaépítés - A globális márkák marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szoboszlai, Krisztina (2015) „Je Suis Charlie” - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szél, Zsuzsanna (2015) Egzotikum turizmus Balástyán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Sára (2015) Nők a pályán - Dokumentumfilm a női futballról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamássy, Réka (2015) Sírjanak helyettünk az ózdi kohászok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Todorovic, Dejan (2015) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége - rádiós portréműsor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Katalin Lilla (2015) Márkás legyen vagy hamisított? Az ázsiai webáruházak hatása a fogyasztói társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vrazsovits, Rita (2015) A kommunikáció mint az eredményes sportcsapat motorja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vér, Bernadett (2015) Lost Under the Dome, avagy a fogság okozta egymásrautaltság által kiváltott szociális újrarendeződés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ültanir, Yasemin (2015) Egy második élet - Farkas László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.