Item where specialization "kommunikáció és médiatudomány" and date of item 2014

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ő
Number of items: 73.

A

Antal, Éva (2014) A PostSecret szerepe az elidegenedés körülményeinek enyhítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baracsi, József (2014) A Facebook hatása a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berencsy, Orsolya (2014) Zombik a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Braun, Enikő (2014) Az ENSZ kommunikációs stratégiája, különös tekintettel a békefenntartó hadműveletekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánkúti, Ábel (2014) Sport TV: A kulisszák mögött. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Barbara (2014) „Azért születtünk a világra, hogy valahol otthon legyünk benne!” (Tamási Áron: Ábel Amerikában). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Mónika (2014) Dark Moon Project: Ázsiai gömbízületes babákhoz kapcsolódó kreatív portfóliós oldal bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cserei, Bettina (2014) Az utazó. Beremendi-Schultz Henrik portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Zsolt (2014) "A mának élek, a holnapért dolgozom" Portréinterjú Kószó Sándor szegedi származású üzletemberrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Lilla (2014) A horrorfilm sikerének titka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csuka, Jenifer (2014) Vallásturizmus és zarándoklat napjainkban világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csúzdi, Anita (2014) A logó, és ami mögötte van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi, Eszter (2014) Kortárs magyar női fotográfia, (ön)akt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Evanicová, Rita (2014) Kettészakadt Felvidék - A szlovákiai magyarság politikájának riportja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Dorina (2014) "A szecesszió nyomában": Eurorégiós együttműködés Szeged és Szabadka között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Dániel (2014) 9GAG Army vs. Nescafe Hungary. A humor köré szerveződő online közösségek mint az ellenállás és a társadalmi diskurzus lehetséges terei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ficzere, Csenge (2014) A Gyulai Várszínház public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gazdag, Máté (2014) Társadalmi mobilitás a kistérségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Máté (2014) Társadalmi mobilitás a kistérségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gila, Orsolya Éva (2014) Manipuláció, mint önsegítő technika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Ádám Zoltán (2014) Szolnoki fiatalok kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuricza, Fanni (2014) "Egy siker kezdete": A New Season Tánciskola bevezető kampánytervezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Nikolett (2014) Elhiszem a hírt, ha ismerem a hírhozót! Kiskunfélegyháza helyi médiumai és a helyi televízió története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Góczán, Zsófia (2014) Az első magyar szépirodalmi divatlapok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harkai, György (2014) Hogyan lett? Kipling mesék: Ismeretterjesztő film a Ciróka Bábszínházról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Réka (2014) A múzeumok funkcióváltozásai, kihívásai a múltban, jelenben és a jövőben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik, Anna Viola (2014) „Ha innentől kezdve csak modern zenét szeretnék játszani, azt hiszem, magamra maradnék” - Beszélgetés Somorjai Péter karmesterrel a zenei köznyelvről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Angéla Alexandra (2014) Tanulásban akadályozott fiatalok olvasási képességeinek mérése és attitűdvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bence (2014) A média hatása a magyar egyetemista korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iskander, Diana (2014) Egy elképzelt világ: Az Erasmus mint interkulturális élmény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jani, Melinda (2014) Marketing a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gabriella (2014) Az ENSZ-identitás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecskés, Lilla (2014) A Dabas-Sári iskolabotrány: Válságkommunikációs elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, Anita (2014) A „magyar Ibiza”? Siófok web 2.0-ás médiareprezentációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Zsuzsanna (2014) A női olvasó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Bettina (2014) Az okostelefonok hatása az interperszonális kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ádám (2014) Európa hullámhosszán - egy inter-regionális műsor néhány fejezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Beáta (2014) A manipuláció pragmatikája a reklámfilmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Judit (2014) Az irónia mint hétköznapi kommunikációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázi, Dóra (2014) Hogyan lesz a sportból business és cirkusz: sportoló, mint élő reklám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maros, Márton Kristóf (2014) Anonimitás és publicitás az Interneten: A 4chan.org és a facebook.com összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Katalin (2014) Mindenki Vali mamája: Portréfilm Szalma Imréné Reczi Valériáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matók, Edina (2014) "Képben kell lenni" - A hivatásos szóvivői pálya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer, Kitti (2014) Az élmény minősége a tömeg- és alternatív turizmus kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maylander, Tamás Péter (2014) Zenehallgatási szokások és zenei tartalmak a digitalizáció korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Nikolett (2014) Híradóműsorok közönségének összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Misák, Katalin (2014) Függőség a televíziós sorozatok iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Vivien Barbara (2014) Baja város marketingkommunikációja: Egy fesztiválváros fellendülése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Gábor, Anita (2014) Diana, mint ikon: A walesi hercegnő életének Public Relations szempontú bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Ágnes (2014) Médiahasználati szokások és a televíziózás motivációi az idős generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Anna Szilvia (2014) Válságkommunikáció fontossága, és annak bemutatása a Gyulai Húskombinát példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyilas, Tímea (2014) A közösségi média hatása az identitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Viktor (2014) Egy "All In One" pszichedelikus találka: Értekezés a psy-trance kultúráról a portugáliai Boom fesztivál rituáléjának elemzése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pakai, Krisztina Éva (2014) A közterületi reklámok hatásvizsgálata különös tekintettel a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pogrányi, Viktória (2014) Közösségek az SNS oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Praymayer, Mercédesz Zsófia (2014) A Szekszárdi Szüreti Napok kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rózsa, Renáta (2014) Erotika a marketingkommunikációban avagy a szexualitás mint eladásösztönzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallay, Edina (2014) Hollywood kontra Magyarország - A filmmarketing világa a digitális média hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarlós, Boglárka (2014) "Hungarikum" a magyar nő? A magyar nők szépségéről szóló mítosz eredete és terjedése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2014) A Jobbik politikai kommunikációja: Változások 2010. és 2013. között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Krisztina Rozália (2014) A docu-soap és a Z generáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2014) A mobilkommunikációs trendek változása és fejlődése - A távírótól az okosszemüvegig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Boglárka (2014) Szeged, tánc, együtt: A Szeged Táncegyüttes története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenek, Orsolya (2014) „Varázslat, amit a színpadon csinálok” Portréinterjú Betty Blue-val, a magyar drag queennel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süveges, Csilla Mariann (2014) "A művészetben a lelkemet viszem vásárra": Csemer Boglárka énekesnő kitartó munkával jutott a csúcsra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Edit (2014) A csernobili atomkatasztrófa: Mítosz, emlékezés, reprezentáció és interpretáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsuzsa (2014) „Minden lövés egy belső rezdülés”: Beszélgetés Kassai Lajossal, a modern kori lovasíjászat alapítójával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vaprezsán, Viktória (2014) "Meghalt a publicista, éljen a reporter!": A hazai oknyomozás kezdete és jelene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Klaudia (2014) Vállalati kommunikáció a social media és a web 2.0 korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsófia Gabriella (2014) Múzeum, mint emlékezethely. Antropológiai terepmunka, Magyarország három különböző szegmensében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, Zoltán (2014) Nők a képregényben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zubonyai, Alíz Bea (2014) Balkán Útifilm: Sofőr szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őszi, Tamás (2014) Propaganda és hősképzés: Amerikai hősikonok szerepe a háborús- és válságpropagandában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 18. 23:08:33 CET.