Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2003

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | É
Number of items: 273.

A

Albert, Viktor (2003) A tiszaeszlári vérvád a sajtóban - A valóság, és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Csaba (2003) Tematikai tallózás a magyar rendőrségi sajtó történetéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Zsuzsanna (2003) Az empátia szerepe a családi kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aranyi, Krisztina (2003) Reklám az Amerikai Egyesült Államokban és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajdik, Hajnalka (2003) A homoszexuális társadalom és a külvilág. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Zsuzsanna (2003) A női magazinok és hatásuk a női fogyasztói társadalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Ágnes (2003) Csipkerózsika végleg álomba szenderülhet? A gyerekek televíziózási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barati, Andrea (2003) Kommunikáció McDonald's módra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barok, Tamás (2003) Etikai problémák és megoldási lehetőségek: Elemzések és összehasonlítások magyar és külföldi esetek segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencze, Mariann (2003) A győztes vesztes - A Fidesz 2002-es kampánystratégiájának elemzése marketingkommunikációs szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bittó, Ákos (2003) Hogyan válnak sztárrá a bűnözők a médiában, avagy Luciferből Szent Péter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bobic, Enikő (2003) A plakát története és hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor, Andrea (2003) Giotto kora és freskóművészete (A Szent Ferenc-téma ábrázolása munkásságában). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáti, Réka (2003) Kommunikációs készségek fejlődése az élet első éveiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolega, Gáborné (Kis Margit) (2003) Állami mecenatúra: A Nemzeti Kulturális Alapprogram. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borcván, Katalin (2003) Romák az éterben: Magyarország első roma rádiója - Rádió C. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gábor Dávid (2003) "A Gonosz Tengelye" - avagy irányváltás az amerikai külpolitikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó, Enikő Aida (2003) Amerika megmenti a világot. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brogli, Edit (2003) Public Relations - A bizalomépítés eszköze a civil szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Andrea (2003) Törvénybe fojtva - a helyi televíziózás lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bus, Katalin (2003) Belső elégedettségvizsgálat a FEJÉRVÍZ Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bán, Gabriella (2003) Magyarország kormányzatának Európai Uniós közvélemény-felkészítési kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Judit (2003) A rádiózás új dimenziói a Világhálón. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cserni, dr. János (2003) A sajtó útján megvalósuló bűncselekmények bírósági gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csibra, Tibor (2003) A magyarországi televíziózás történetének áttekintése, a mai magyarországi közszolgálati és kereskedelmi szolgáltatók műsorainak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csik, Szilvia (2003) A bulvársajtó fő jellemzői, története a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csima, Katalin (2003) A könyvkiadás helyzete a mai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszárik, Zsolt (2003) A Magyar Honvédség 2003. évi kommunikációja: a 2003-as toborzó kampányokra fókuszálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia, Sándor (2003) A kommunikáció ezoterikus vonatkozásai (Kommunikáció az angyalokkal). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csornai, Bernadett (2003) A médiatervezés és vásárlás gyakorlata a médiaügynökségek világában: avagy mi a titka a hatékony médiatervezésnek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csutkai, Rita (2003) A reklám hatása a gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Réka (2003) Hála Istennek - hálapénz a magyar egészségügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cziráky, Erika (2003) Videoművészet - Egy intermediális jelenség a televíziós videotechnika és a művészet határán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czvik, Adrienn (2003) Linde Gáz Magyarország Rt. - Marketingkommunikáció a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancsecs, Aurélia (2003) A belső kommunikáció hatása a vállalati teljesítményre a Flextronics International Kft. Sárvár gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, Balázs (2003) Ahova a Nap is eljött... A budaörsi IKEA áruház megnyitását kísérő kommunikációs kampány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Tamás (2003) A minőségi zenei műsorok időszaka Magyar Rádióban: 1925-44. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deákné Hernádi , Melitta (2003) A Peugeot-jelenség és a Peugeot Hungária Kft. PR-stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dinóczki, József (2003) Sport a napi bulvársajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domokos N., Márton (2003) Szörfölés Szkülla és Kharübdisz között, avagy a jog válasza az interneten terjedő gyűlöletbeszédre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Zoltán (2003) A pr mint a kereskedelmet támogató gyakorlat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dódity, Gabriella (2003) Önkormányzatok PR-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Döményi, Edina (2003) Internetes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eckert, Bálint (2003) Kormányzati kommunikáció az interneten: az elektronikus kormányzat szerepe, helyzete és lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Egri, Viktor (2003) A Telesport története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Epres, Panni (2003) A paralimpia története és annak megjelenése a magyar televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faludi, Judit (2003) Válságban a magyar film?! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas-Csamangó, János (2003) A Securitas Hungária Rt. piaci pozíciójának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Milán (2003) A magyarországi világörökségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Feyér, Krisztián (2003) Dzsalal al-Din Rumi és a Mevlevi dervisrend. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fleck, Rita (2003) A magyar valóságshow-k. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Gábor (2003) A piackutatás története és hazai helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fogd, Julianna (2003) Európa egyik legsikeresebb rendezvénye - A sokszínű Sziget egykor és most. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Zsuzsanna (2003) Sziget a szigeten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gacsályi, Anikó (2003) Filmkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Garadnainé Bánkúti, Eszter (2003) Az Internet több mint tömegmédium? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Zsófia (2003) Az EU Koordinációs és Kommunikációs Munkacsoport tevékenysége és szerepe a kormányzati kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombás, Krisztina (2003) A Budapesti Közlekedési Részvénytársaság kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Zsuzsanna (2003) Kríziskommunikáció - Avagy mit tegyünk, amikor minden elromlik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Andrea (2003) Női felsővezetők helyzete, avagy az "üvegplafon" hatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyetvai, Éva (2003) A közterületi médiapiac bemutatása egy óriasplakát cég működésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györök, Andrea (2003) Kötéltánc: 2002-es országgyűlési választások margójára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Katalin Anett (2003) A belső és külső public relations megjelenése Arthur Hailey regényeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Szabina (2003) A reklám mint kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrpál , Zsuzsanna (2003) Az erotika, mint argumentáció a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, dr. Nóra (2003) A lobbizás szociológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Eszter (2003) Kertész Imre Nobel-díjas...: Büszkeség és sértettség megnyilvánulásai a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Gabriella (2003) Politikai kommunikáció és marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halpert, Zsuzsa (2003) Arculat és programmodell váltás a magyar zenetévénél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haris, Noémi (Gattyán Noémi) (2003) Törésvonalak a tükörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haág , Zalán István (2003) A hallgatói mozgalom története Szegeden 1988-2003. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Kinga (2003) XIV. Lajos és Versailles. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Róbert (2003) Vizuális manipuláció a nyomtatott sajtóban. A Magyar Nemzet és a Népszabadság 2002. áprilisi képanyagának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Rita (2003) Egy nap a médiában (2003. november 11.). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Fatime Barbara (2003) A politika Hollywoodba megy: avagy a politikai marketing hatásai a demokratikus társadalmakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegymegi, Rita (2003) A HÍR TV bevezetése a magyarországi médiapiacra: a HÍR TV hírműsorainak tartalmi és formai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hernádi, Melitta (2003) A Peugeot-jelenség és a Peugeot Hungária Kft. PR-stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heszler, Róbert (2003) A magyarországi számítástechnikai lappiac. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi, Flóra (2003) "Isten hozott nálam, öcsém!": Hat hónap a Való Világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hircz, Tamás (2003) A roma kisebbség helyzete, valamint a kommunikáció szerepe a társadalmi beilleszkedés elősegítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Anikó (2003) "Pénz be$zél" Szponzoráció a Forma-1-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Mónika (2003) Reklámfilmek a Kádár-korszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Réka (2003) A torontói magyarság élete a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltánné (2003) A Magyar Televízió fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ádám (2003) A háború árnyékában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágnes (2003) Széchenyi István politikai programja Stadium című műve alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámon, Krisztina (2003) Nonprofit szervezetek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Anett (2003) Rádió 47: a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóka, Mónika (2003) Az Aranyfácán 1934 Konzervgyár Kft. kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hűvösvölgyi, Csaba (2003) A finanszírozási hiánnyal küzdő kislapok piaci helyzetének javítási esélyei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iváncsics, Judit (2003) A helyi lapok szerepe napjainkban és fejlődési lehetőségei a jövőben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Flóra (2003) A televízió hatása a gyerekek személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kallus, Mónika (2003) A 100xSzép magazin szerkesztése, tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Béla (2003) A webkommunikációs stratégia szerepe a Magyar Villamos Művek Rt. versenyképességének erősítésében, az árampiaci liberalizációra való felkészülésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kammerer, Zsófia (2003) Az arculat tartalmi elemeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Anikó (2003) A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium ügyfélközpontú kommunikációja - Avagy, hogyan juthatunk át eredményesen a "tűzfalon"? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenczky, Zoltán (2003) Sportesemények pályázati kommunikációja, a 2006-os úszó-EB pályázata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Anna (2003) A kilencvenes évek európai filmgyártása Hollywood árnyékában: a dán, a francia és az angol filmek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Balázs (2003) Magyar turizmus.hu - A hivatalos magyar turisztikai honlap arculati elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Attila (2003) A vagyonvédelmi tevékenység kialakulása a rendszerváltást követően Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Noémi (2003) Talk-show magyar módra: avagy kibeszélünk, megbeszélünk, szembesítünk... BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kirschner, Ildikó (2003) Felelősség és etika napjaink reklámpiacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Levente (2003) Rádiós és televíziós sportközvetítések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Ferenc (2003) A brókerbotrány megjelenése a politikai napilapokban és a pártok kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisberk, Szabolcs (2003) A magyar választási rendszer hátrányai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarty, Anna (2003) Manipuláció és meggyőzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Judit (2003) A televízió hatása a kisiskolás gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Krisztina (2003) Kommunikáció túsz- és terrorhelyzetben: túszejtők, túszok és túsztárgyalók viselkedése a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Melinda (2003) A bergsonizmus hatása Dr. Dienes Valéria mozdulatrendszerére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Orsolya (2003) A szappanoperák hatás-mechanizmusa: kiemelten: Barátok közt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zoltán László (2003) A sajtó jogi szabályozásának áttekintése a "média" jelenlegi hazai szabályozásának bemutatása által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Knáb, Imola (2003) A futballhuliganizmus kialakulása, a média gerjesztő szerepe és a jelenség visszaszorítására tett kísérletek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kohut, Ágnes (2003) A dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház kommunikációs stratégiája (javaslat). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondorosi, Judit Viktória (2003) Nagyító alatt a gyermekreklám. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konrád, Mariann Rita (2003) Medgyessy Péter-Orbán Viktor miniszterelnök-jelöltek vitája a 2002-es Országgyűlési Választásokat megelőzően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kontra, György (2003) Rádiózás Kiskunfélegyházán: 1996-2003. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kontrohr, Andrea (2003) Reklámügynökségek kialakulása és fejlődése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koszta, Regina (2003) Portréfénykép, a tökéletes ál-arc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kottász, Gergely (2003) Sport a televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2003) A magyar rockújságírás története: a Hammerworld Magazin működése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde (2003) A véleménynyilvánítás szabadsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva (2003) Magyar tartalom az Interneten: a magyar tartalomszolgáltatás lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kraszkó, Zita (2003) Kereskedelmiség és közszolgálatiság - kulturális televíziós műsorok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kriskó, Edina (2003) A Békés Megyei Munkaügyi Központ pr-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krén, Zsuzsa (2003) Hőstípusok a filmvásznon (háttér, karakterek, szerepek és trendek a hollywoodi filmgyártásban a 80-as évektől napjainkig). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kudari, Nóra (2003) Egészségkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Gabriella (2003) A tömegkommunikáció befolyásoló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kunfalvi, Viktor (2003) Pest Megye Önkormányzatának kommunikációs tevékenysége 1998 és 2002 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucz, Gyuláné (2003) Az 1848-49-es szabadságharc és forradalom Nógrád megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuti, Zsanett (2003) Média és valóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádas, Noémi Edit (2003) Meggyőzési és manipulációs technikák a politikai nyelvben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Orsolya (2003) "Vendégségben Miskolcon": városmarketing az imázs építéséért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kámán, Ildikó (2003) Egy szervezet sajtótájékoztatójának megszervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Aliz (2003) A testfestés, mint kommunikatív aktus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Aliz (2003) A testfestés, mint kommunikatív aktus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kővári, Szonja Zsuzsa (2003) A holokauszt témája néhány '90-es években készült film tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Attila (2003) Az Ardent Ground 2000 gyakorlat sajtónyilvánossági munkája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakos, Nóra (2003) Hősök a háború után - Az elmúlt ötven év hősei és antihősei az irodalomban, a filmeken és az újságokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Leel-Őssy, Lóránt (2003) A hajléktalanság problémakezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Legeza, Barbara (2003) Magyar programozók munkavállalása Nyugat-Európában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Gergely (2003) A sajtóműfajok összetételének változása a Népszavánál 1945 után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lunk, Bettina (2003) "Egy rettenetes, önmagát mindig folytató álom gyötört gyermekkoromon át" - "A gólyakalifa" Babits Mihály életművében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Láng, Judit (2003) Képernyőn lenni, vagy nem lenni. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Láng, Márta (2003) A retorika szerepe a politikai kommunikációban - A retorika fejlődéstörténeti vázlatos áttekintése különös figyelemmel a beszédelemzésekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

László, Zoltán (2003) Az Internet és a társas kapcsolatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madarász, András (2003) A manipulált társadalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majer Györgyné Tölli, Andrea (2003) Public Relations a közoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makróczy, Zoltán (2003) A multimédia dinamikusan fejlődő ága: a WAP. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mandusitz, Zsuzsanna (2003) A Nemzeti Lóverseny Kft. public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Mónika (2003) A félreértett szakma: PR tevékenység vizsgálata magyarországi multinacionális vállalatok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martonné Tőrincsi, Tímea (2003) Választási etikai kódex a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matúz, Gábor (2003) Isten titkosszolgái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menich, Nikoletta (2003) Civil szervezeti pr - Az SOS-gyermekfalvak Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Márk (2003) Zsidó hit a vészkorszak után - Zsidó teológiai válaszok a Holokausztra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihala, Boglárka (2003) Kecskemét jelenléte az Interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mirnics, Gyula (2003) A szerbiai nyilvánosság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Misi, Ágnes (2003) Az ipari park hálózati együttműködés belső bizalmi kapcsolatai, a tudás- és technológiatranszfer érdekében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Lilla (2003) Kesztyű nélkül - Választási stratégiák a 2002-es országgyűlési képviselőválasztáson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Misurda, Éva Noémi (2003) A nők helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohai , Zsuzsanna (2003) Mert övék lesz a hatalom. Az újságíróképzés a média és a kommunikáció szakos hallgatók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Balázs (2003) Ausztria csatlakozása az Európai Unióhoz a sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csilla (2003) Magyarország hírekben: A közszolgálati és kereskedelmi televízió hírműsorainak médiaanalízise. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, József Ferenc (2003) Szobába zárt valóság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Éva (2003) "Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" …a magyar reklámpiacon is. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moskovics, Judit (2003) A Major. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Müller, Gábor (2003) A televíziózás jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2003) A II. világháború utáni magyar parlamenti választások elemző története, különös tekintettel a rendszerváltást követő szabad választások összevető bemutatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Diána (2003) A külföldi érdekeltség szerepe a Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációjában, különösképpen a Public Relation tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2003) A meggyőző kommunikáció stratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsófia (2003) A fogyasztói társadalom eltorzult testképe és annak betegsége: az anorexia nervóza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nazon, Ibolya (2003) Adott cég marketingszervezetének felépítése, kapcsolata más területekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Emese (2003) Hollywood Titánjai (A hetvenes évek új hulláma). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olajos, Zoltán (2003) Negyedszázad magyar reklám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Annamária (2003) Az idősek megjelenítése a televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Gabriella (2003) A Simek Kitti-ügy médiaetikai és társadalmi vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Parádi, Orsolya (2003) A második nyilvánosság: a magyar szamizdat irodalom története a Beszélő című folyóirat megjelenéséig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pausch, Rita (2003) A reklám hatásai a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perjésiné Hock, Anikó (2003) A magyarországi cigányság a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anita (2003) A tömegkommunikáció informáló, meggyőző, befolyásoló funkciójának megjelenése a reklámokban. Fókuszban a gyerekreklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pokrivtsák, Mónika (2003) Műsorra épülő interaktív játékok a magyar kereskedelmi televíziózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Gábor (2003) Politikai kommunikáció a rendszerváltás idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai, Dóra (2003) A Popcorn nemzedék: avagy a bevásárlóközpontok, mint a szórakoztatás új fellegvárai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai, Márton (2003) A digitális videó használata kis költségvetésű rövidfilmekhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pék, Zsolt (2003) Az online piac előnyei: szolgáltatás értékesítése a világhálón. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pénzes, Dorina (2003) A Newcomb-modell bemutatása, animációs-munkakörből adódó szituációkkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ragó, Alexandra (2003) eSeMeSe, azaz a rövid szöveges üzenetek emberi kommunikációra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reményi, Zsuzsanna (2003) A Branacci- és a Sixtus-kápolna freskóinak restaurálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Riez, Gyula (2003) Az önkormányzat nyelve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Riez, Gyula (2003) Az önkormányzat nyelve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rizner, Enikő (2003) A Quarterly Review of the Hungarian Regions felépítése és gazdasági háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Román, Balázs (2003) A nem zenei típusú kereskedelmi rádiók üzleti lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Román, Balázs (2003) A nem zenei típusú kereskedelmi rádiók üzleti lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rábai, Balázs (2003) A regionális televíziózás jövője az európai uniós csatlakozás küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rábavölgyi, Eszter (2003) Nemzetiségek mozgalmai Magyarországon 1867-1900. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákli, Veronika (2003) Rádiós hírek szerkesztésének és a hírolvasás technikáinak elemzése a Danubius Rádió és a Rádió Szombathely híradói alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rátai, Ákos (2003) A nyomtatott sajtó és az Internet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révász, János (2003) Az információs társadalomban a vállalatok, mint információs rendszerek közötti hatékony kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rónaháti, Júlia (2003) Stílus és Divat a racionális és az emocionális reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salgó, Andrea (2003) Politika és zene kapcsolata a hatvanas évektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schwajda, Gergő (2003) Amerika háborúban: 1941. december 7. - 2001. szeptember 11.: A média reakciói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyéni , Eszter (2003) Mr. Red Bull - Arculat és imázs szerepe a márkaépítésben a Red Bull energiaital példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Andrea (2003) Tele-Sport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Melinda (2003) A társadalmi célú reklám helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sindler, Józsefné (2003) Az SMS-kommunikáció színe és fonákja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Tünde (2003) A cigánysággal szemben kialakult előítéletek : a romák helyzete a magyar társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, László (2003) A sajtó és a rendőrség kapcsolatának története a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steff, Szilvia (2003) Női szerepek a reklámban - A nőkre irányuló marketing, a reklám és a szépségmítosz kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sudár, Lilla (2003) Michelangelo: Sixtus-kápolna. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suri, Szilvia (2003) Romák a közszolgálati televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, András (2003) A Magyar Honvédségben folyó kommunikációs tevékenység. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dominika Anikó (2003) Média, alkohol, alkoholfogyasztás és az alkoholpolitika összefüggése Finnországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dominika Anikó (2003) Média, alkohol, alkoholfogyasztás és az alkoholpolitika összefüggései Finnországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Krisztián (2003) A francia impresszionista festészet előfutárai és aranykora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Orsolya (2003) Plakátművészetünk története a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ágnes (2003) A média és a szexualitás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács , Ildikó Réka (2003) Kormány az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács , László (2003) Erikától Teráig - A számítógépek térhódítása a redakciókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács , László (2003) Esélyt, egyenlőséget! Pillanatképek a szegedi fogyatékosok helyzetéről 2003-ban, a Fogyatékosok Nemzetközi Évében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakállas, Edina (2003) A televíziós agresszió és gyermekekre gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Krisztina (2003) A "ValóVilág" és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatler, Renáta (2003) Magyarország Európai Unióhoz való csatlakozása a kommunikációs stratégia tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeitl, Mónika (2003) Cherchez la femme! - Évától Tyereskováig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeitl, Orsolya (2003) A Frankfurti Könyvvásár 1999-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczki, István (2003) A külső PR szerepe az országos katasztrófavédelmi főigazgatóság életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth, Julianna Zsuzsanna (2003) A Magyar Honvédség és a demokrácia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth, Julianna Zsuzsanna (2003) A Magyar Honvédség és a demokrácia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szente, Magdolna (2003) Az asanti nép hitvilága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szente, Magdolna (2003) Az asanti nép hitvilága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés, Angéla (2003) A nyilvánosság szerepe napjaink állatvédelmében - mennyire hatékonyan használja ki az állatvédelem a nyilvánosságot céljai elérésére? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés, Angéla (2003) A nyilvánosság szerepe napjaink állatvédelmében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeszlér, Vera (2003) A WiW közösségi weboldal első éve: kommunikáció és jövőkép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szidiropulosz, Niké (2003) A 2004-es athéni olimpia: az ókori és az első újkori olimpia tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Péter (2003) Egyházi kommunikáció Magyarországon 2002-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Dániel (2003) Az Internet, mint kommunikációs eszköz használata a borászatban, különös tekintettel a weboldalakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székács, Veronika (2003) A non-profit szervezetek és a PR: Aranyág Alapítvány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széles, Krisztina (2003) A TV2 újrapozícionálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Fruzsina (2003) A zene, mint kommunikációs eszköz: fókuszban a népzene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szíjjártó, Anikó (2003) Erőszak a képernyőn. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Balázs (2003) A fogyasztói társadalom hatásai személyközi kapcsolatainkra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Katalin (2003) Reklám és kommunikáció a Parmalat Hungária Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Zsuzsanna (2003) Rádió C - A cigány rádió tündöklése és nyomorúsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Szilvia (2003) Tükröm, tükröm mondd meg nékem… Avagy a nő a televízió tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarkó, Bálint (2003) Televízió a családban - A televíziós szokások alakítása a személyiségfejlesztés folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarnavölgyi, Gábor Ábris (2003) Vállalati belső kommunikáció és belső public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tengerdy, Ágnes (2003) Mobiltelefónia: brandek a magyar piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Krisztina (2003) Reklámháború a képernyőn. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tory, Marcell (2003) A roma média és médiakép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Attila (2003) Egy amerikai multi külső és belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Szilvia (2003) A tetoválás mint kommunikációs jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Valéria (2003) Média és politika. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Viktória (2003) A zene mint kommunikációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujlaky, István (2003) Az e-világi sportújságírásról... - A magyarországi vezető szakportálok elemzése (1999-2003). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadászi, Bálint (2003) A romák médiaképe - médiakép a romákról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajday, Attila (2003) Tollkatonák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Nikoletta (2003) Leonardo lóábrázolásai és a budapesti bronz lovas. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsolt István (2003) Erőszak a vizuális médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés, Gábor (2003) Public relations a szakkönyvkiadásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verebes, Krisztina (2003) Női karakterek és sorsok a XX. századi Hollywoodban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Tünde (2003) Fortuna Unikum: a paksi Fortuna Rádió története, hírműsora. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Tímea (2003) Kölcsey Ferenc, a politikus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, György Barnabás (2003) Székesfehérvár sajtója a XX. század forradalmainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágási, Erika (2003) Műgyűjtők Magyarországon a XVIII.-XIX. században: a Szépművészeti Múzeum gyűjteményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wittinger, Mária (2003) Kommunikáció a távközlésben - A Matáv Rt. belső PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wéber , Balázs (2003) Az iraki válság megjelenése a magyar és a német napilapok címoldalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalai, Orsolya (2003) Archetípusok a női magazinokban: nagyító alatt a Cosmopolitan és a Kiskegyed. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zentay, Zsuzsanna (2003) A Jimmy-jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zimmerné Holub, Katalin (2003) A KKK (Kormányzati Kommunikációs Központ) története a Kabinettől a Kancelláriáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zoller, Ágnes (2003) Országimázs - Hogyan láttatjuk magunkat és hogyan látnak minket külföldön? - különös kitekintéssel Olaszországra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigár, Zsuzsanna (2003) A Fővárosi Állat- és Növénykert információs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágoston, Andrea (2003) A kormánypárti és ellenzéki sajtó a kiegyezéskori Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

É

Éles, Ágnes (2003) A szabad rádiók Magyarországon - a frekvenciagazdálkodás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 15. 09:15:33 CEST.