Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | S | T | U | V | W | Z
Number of items: 88.

A

Andruskó, Evelin (2018) A Compact-HU Kft. termék-, és értékesítéspolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bori, Katalin (2018) A K&H BankZrt. eseménymarketingjének vizsgálata munkavállalói és lakossági megítélés alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bosnyák, Martin (2018) Az egészséges életmód, mint trend hogyan befolyásolja a fogyasztói döntéseket? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burzás, Dávid (2018) A Délmagyarország ATL eszközeinek bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Butenko, Viktória (2018) A Merkbau Kft. értékesítési folyamatai a Vectory rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Buza, Patrik Márk (2018) Inbound marketing a BZB szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Richárd (2018) A Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. forgalmi és logisztikai tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Nenad (2018) Használtautó kereskedő által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanádi, Nóra (2018) Az internet hatása az orvos - beteg kommunikációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cselédes-Horváth, Tamara (2018) A közbeszerzés bemutatása logisztikai szempontok szerint a Szegedi Tudományegyetemen. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csengeri, Róbert Zsolt (2018) Egy kisvállalkozás növekedése és az azzal járó HR problémák bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Bence (2018) A Forma-1 üzletpolitikája és markerting eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó, András Márton (2018) A táncház módszer alkalmazási lehetőségei a revival zenei marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daróczy, Barnabás Dániel (2018) Consumer attitudes towards hybrids and electric vehicles. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dogan Can, Ferenc (2018) A zenefogyasztás vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorogi, Kristóf László (2018) A Fővárosi Állat- és Növénykert, mint márkaközösség elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eiler, Gergő (2018) Az egyszerűsített vállalkozói adó népszerűségének vizsgálata, a kisadózó vállalkozások tételes adója és a kisvállalati adó megjelenésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Bettina Réka (2018) A média hatása az X és Y generációk egészségtudatos táplálkozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Csilla (2018) "A szokásos rozéfröccs lesz?" Avagy új, korábban nem kóstolt borok kipróbálását befolyásoló tényezők vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Katalin (2018) "Otthonunk energiája" - A Nemzeti Közművek márka- és imázsépítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám (2018) Offline és online marketing bemutatása, összehasonlítása a zenei rendezvények példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Festő-Hegedűs, Ágnes (2018) Célpontban a szinglik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Szabolics, Nóra (2018) #travel - avagy a közösségi média hatása az egyetemisták utazási döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gonda, Eszter (2018) Társadalmi vállalkozók motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Bereniké (2018) Magyarországi bormarketing a borászok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Haskó, Zsombor (2018) Értékesítési politika vizsgálata a hazai gyógyszertárak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hovorka, Sára (2018) Hallgatói elégedettség a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszka, Ágnes (2018) A közúti személyszállítás szerepe a magyarországi tömegközlekedésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janesz, Kitti Enikő (2018) Piackutatás az önkéntesek motiváltságáról és egy jövőbeni marketingterv készítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ildikó (2018) Magyarország, mint márkanév. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Gabriella (2018) A re-design hatása a konverziós rátákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kanyó, Nelli (2018) Az Y generációs munkavállalók ösztönzésének vizsgálata az IT szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszab, Tamás (2018) A közösségi média hatása az emberi kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Szabolcs (2018) A vásárlói döntést befolyásoló tényezők a túró rudik esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Szabolcs (2018) Változásmenedzsment a vállalkozások mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Roland János (2018) Instagram használat az Y generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Jakab, Tímea (2018) Multi level marketing rendszere és határai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dániel (2018) Egy újonnan nyíló cukrászat marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsispéter, Anett (2018) Miként hat a marketingtevékenység a helyi zöldség- és gyümölcstermelők iránti lojalitásra? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotlárik, Diána (2018) A Protokon Kft. szervíz részlegének működése és hatékonyságának növelése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kitti (2018) A Hungi Vigadó online marketingkommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2018) Az utazási szokásokat befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsák, Enikő (2018) Fitness-marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kukli, Zsófia (2018) Egészséges táplálkozást befolyásoló tényezők vizsgálata Magyarország és Vajdaság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Károly, Miklós (2018) Az SZTE Tehetségpont marketing és PR tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Nikolett (2018) A fogyasztói magatartás vizsgálata a szépségápolási szerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei, Dalma (2018) Vállalati társadalmi felelősségvállalás egy magyar és egy spanyol bank példáján keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai, Dávid (2018) Működhet-e egy vállalkozás közösségi média nélkül napjainkban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi, Máté (2018) Marketingkommunikációs eszközök a hazai édesség nagykereskedelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Vivien (2018) Ügymarketing tevékenység gyakorlatának fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majdanics, Bernadett (2018) Fogyasztói preferenciák a csomagküldésben - az online vásárolt termékek végfelhasználóhoz való eljutási lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majercsik, Máté (2018) A bosszantó reklámok és a bizalom kapcsolata az egyetemista célcsoport körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2018) A telekommunikációs szolgáltatókhoz való lojalitás vizsgálata az Y generáció tagjainak körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Cintia (2018) Nemzetközi turizmussal kapcsolatos fogyasztói döntések a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Dávid (2018) A Logisztikai folyamatok a Hocz és Medvegy Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alexandra (2018) Az olimpiák gazdasági hatásai, avagy mit várhatunk egy olimpia rendezésétől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murányi, Ákos Márk (2018) A technológia transzfer szervezetek marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Vivien (2018) Az influencerek hatása az emberekre és vásárlási szokásaikra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Barbara (2018) A külföldi közvetlen-befektetések szerepe a visegrádi országok gazdaságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Evelin (2018) A nassolás és márka szerepe az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2018) Az olimpiák elemzése PR szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sándor (2018) A 2015-ös Volkswagen konszern botrány hatása a fogyasztók magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Ildikó (2018) Kommunikáció, motiváció és konfliktuskezelés egy szervezet mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Petényi, Zoltán (2018) A Famous Restaurants Hungary Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Puszta, Gréta (2018) Az online influencerek hatása az Y és a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajtos, Bettina (2018) A LOHAS szegmens vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Bianka (2018) Márkaszemélyiség vizsgálata a parfüm márkák piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Eszter (2018) A divatmarketing hatása a fogyasztókra, a divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stadler, Hanna (2018) A hajósi pincefalu borfesztiváljainak összehasonlító elemzése elégedettség és márkaközösség szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stuller, Éva (2018) SZTE Karrier Iroda közösségi média aktivitásának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Fatime (2018) Integrációs együttműködés hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Anna Eszter (2018) A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Tünde (2018) A referenciacsoportok, mint keresletformáló tényezők a divatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási, Nikoletta (2018) A Pick Szeged Zrt. ellátási lánc integrálódási folyamatának elmzése és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Attila (2018) Hűség vagy érdek - A Decathlon törzsvásárlói rendszerének elemzése és fejlődési lehetőségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás, Edina (2018) Az idő szerepe az ellátási logisztika rugalmas működtetésében. Esetpélda a Contitech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Dorottya (2018) Híres emberek és márkák kapcsolatának hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Noémi (2018) A magyarországi immunhiányos betegekért egyesület (MIBE) marketing tevékenységei - Az önkéntesek toborzásától az adományok gyűjtéséig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömösközi, Viktor (2018) A Contitech Fluid Automative Hungária Kft. Főbb logisztikai folyamatai és értékesítési diszpozíciója. Other, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvardi, Tibor (2018) Tasted the feelings - A Coca Cola online marketing tevékenysége facebook aktivitás vizsgálattal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Emese (2018) A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. értékesítési logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Katalin Adél (2018) A nők ábrázolása a reklámokban az Unilever példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ágnes (2018) A hagyományos és alternatív orvoslásról kialakult vélemények. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varjú, Bernadett (2018) Az online marketingeszközök és a közösségi média, illetve ezek megjelenése a Naturtrade Hungary Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Adrienn (2018) A pénzügyi kultúra és a bankváltási motivációk kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wittek-Vidra, Teodóra (2018) A Magyar Telekom Nyrt. diákoknak szánt postpaid díjcsomagjainak bemutatása az Y és Z genráció elvárásainak tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zana, Bence (2018) A SPAR Magyarország Kereskedelemi Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigri, Gyula Márton (2018) Az újszegedi Príma Nova értékesítési és árpolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 23. 18:55:23 CEST.