Addoun, Amar (2011) Szombathely településmarketingje a turizmus támogatásán keresztül - kitörési pontok a települések közötti versenyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Albert, Evelin Zsuzsanna (2011) A szervezetben elengedhetetlen a kommunikáció, hiánya gyakran konfliktushoz vezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baji, Gedeon (2011) A pálinka megváltozott szerepkörének hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bene, Áron László (2011) Kommunikációs technikák a független pénzügyi közvetítők világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benkő, Krisztina (2011) Fiatalok gyógyszervásárlási szokásai a marketingkommunikáció tükrében. Fókuszban az Algoflex-M reklám hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berkecz, Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogár, Mariann (2011) PR eszközök a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Buzás, Bence (2011) Munkahelyi mentálhigiéné. A vezetők hatása egy kereskedelmi vállalat dolgozóinak munkával való elégedettségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csővári, Barbara (2011) A Kőrös KerTÉSZ Zrt. folyamatainak javítása, különösképpen a Garden+ gyümölcslevek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkos, Bianka (2011) A flash mobok kialakulása és használata az alternatív marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Brigitta Ildikó (2011) Holisztikus szemléletmód, mint a projektfolyamatok teljesítménynövelésének egyik eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ferencz, Brigitta (2011) A kereskedelmi márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forrai, Lujza (2011) A nemzetközi konferenciaszervezés szolgáltatásminőségének fejlesztési lehetőségei a C&T Hungary Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyuricza, Kitti (2011) Reklámfilm helyett filmreklám? – Product placement, mint alternatív marketingkommunikációs eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Martin (2011) Egy kecskeméti szervezet fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyeshalmi, Zsuzsanna (2011) A globalizáció jelensége és hatásai a nemzetközi üzleti tevékenység elemzésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, Flóra (2011) Videó email a vállalati kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hodur, Sára Veronika (2011) A Bonbonetti Choco Kft. export osztályának marketing-aktivitása a cseh piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Nóra Veronika (2011) Márkahűség a családtól elköltözött fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kasza, Irén Éva (2011) Product placement - a reklámellenesség gyógyszere? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Dóra Leona (2011) A vállalati kultúra és az alkalmazottak ösztönzésének vizsgálata a Bácsvíz Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kruzslicz, Judit (2011) A szlovén kisvállalkozás által kifejlesztett új őrjáratellenőrző rendszer bevezetése a magyar piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kós, Dániel (2011) Zöld marketing - Egy fenntarthatósági jelentési szoftvereket kínáló vállalat által alkalmazható marketing eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajos, Péter (2011) Ügyfél-evangelizmus a web 2.0-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lele, Zsófia (2011) Online vásárlói vélemény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miletin, Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mintál, Mónika (2011) Reklámok hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mozsár, Mátyás (2011) Közösségi részvétel a városfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Annabella (2011) A cukoripar helyzetének változása Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dániel (2011) Kereskedelmi márkák fogyasztói attitűdjeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Márk Miklós (2011) Marketing és PR tevékenység bemutatása és hatása az agrárgazdaságban a SZEGÁNA Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Kitti (2011) Egészség vagy gazdaság? – Az egészségügy közgazdasági megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paragi, Zoltán Csaba (2011) A fogyasztói magatartás vizsgálata a H1N1 elleni védőoltás bevezetésének bukása kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Csilla Etelka (2011) A reklámok hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pető, Dalma (2011) A közösségi média alkalmazási lehetőségei a kis- és középvállalkozások számára - Éttermek online aktivitásának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Polyák, Orsolya (2011) Innováció-politika a gyakorlatban: A GOP-1.3.1/A kiírás változásának bemutatása a 2010-2011-es időszakban a célkitűzések tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pál, Alexandra (2011) A kulturstandard kutatás elméleti háttere és gyakorlati megvalósulása (német-magyar hallgatók interakciója során). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pál-Molnár, Bence (2011) Fogyasztói magatartás az online póker piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti-Tóth, László (2011) Nonprofit marketing - Profit nélkül mi értelme? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsuzsa (2011) Az üzleti tervezés módszertana egy IT startup esetére alkalmazva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szél, Krisztina (2011) Tényleg nem tudunk hatékonyan kommunikálni? Avagy miért népszerű a kommunikációs tréning? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sódar, Aliz (2011) A gazdasági válság hatása a luxusiparra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamasits, Dóra (2011) Az üdítőreklámokban használt marketingeszközök és a fogyasztó érzelmei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Thi Hai Yen, Nguyen (2011) Célkeresztben a tökéletesség - Avagy hogyan hat a média a nőkre és a társadalomban betöltött szerepükre? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Adrienn (2011) Az értékesítési csatorna átalakulása a zeneiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Adrienn (2011) Az értékesítési csatorna átalakulása a zeneiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Julianna (2011) Életstílus kutatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Katalin (2011) Az atipikus foglalkoztatás szerepe a magyar munkaerőpiac középtávú stratégiájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Tímea (2011) Kulturális különbségek és a web. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsolnai, Gábor (2011) Munkahelyi kiválasztás: Marketinges és vezetői munkakörök felvételi eljárásainak bevett módszerei és azok értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ötvös, Beatrix Anita (2011) A Hungerit Zrt. beszerzési stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.