Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2011

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ö
Number of items: 52.

A

Addoun, Amar (2011) Szombathely településmarketingje a turizmus támogatásán keresztül - kitörési pontok a települések közötti versenyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Albert, Evelin Zsuzsanna (2011) A szervezetben elengedhetetlen a kommunikáció, hiánya gyakran konfliktushoz vezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baji, Gedeon (2011) A pálinka megváltozott szerepkörének hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Áron László (2011) Kommunikációs technikák a független pénzügyi közvetítők világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, Krisztina (2011) Fiatalok gyógyszervásárlási szokásai a marketingkommunikáció tükrében. Fókuszban az Algoflex-M reklám hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz, Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Mariann (2011) PR eszközök a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buzás, Bence (2011) Munkahelyi mentálhigiéné. A vezetők hatása egy kereskedelmi vállalat dolgozóinak munkával való elégedettségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csővári, Barbara (2011) A Kőrös KerTÉSZ Zrt. folyamatainak javítása, különösképpen a Garden+ gyümölcslevek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Domonkos, Bianka (2011) A flash mobok kialakulása és használata az alternatív marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Brigitta Ildikó (2011) Holisztikus szemléletmód, mint a projektfolyamatok teljesítménynövelésének egyik eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ferencz, Brigitta (2011) A kereskedelmi márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrai, Lujza (2011) A nemzetközi konferenciaszervezés szolgáltatásminőségének fejlesztési lehetőségei a C&T Hungary Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyuricza, Kitti (2011) Reklámfilm helyett filmreklám? – Product placement, mint alternatív marketingkommunikációs eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Martin (2011) Egy kecskeméti szervezet fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegyeshalmi, Zsuzsanna (2011) A globalizáció jelensége és hatásai a nemzetközi üzleti tevékenység elemzésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Flóra (2011) Videó email a vállalati kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodur, Sára Veronika (2011) A Bonbonetti Choco Kft. export osztályának marketing-aktivitása a cseh piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Nóra Veronika (2011) Márkahűség a családtól elköltözött fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kasza, Irén Éva (2011) Product placement - a reklámellenesség gyógyszere? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra Leona (2011) A vállalati kultúra és az alkalmazottak ösztönzésének vizsgálata a Bácsvíz Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kruzslicz, Judit (2011) A szlovén kisvállalkozás által kifejlesztett új őrjáratellenőrző rendszer bevezetése a magyar piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kós, Dániel (2011) Zöld marketing - Egy fenntarthatósági jelentési szoftvereket kínáló vállalat által alkalmazható marketing eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajos, Péter (2011) Ügyfél-evangelizmus a web 2.0-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lele, Zsófia (2011) Online vásárlói vélemény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Miletin, Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mintál, Mónika (2011) Reklámok hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mozsár, Mátyás (2011) Közösségi részvétel a városfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Annabella (2011) A cukoripar helyzetének változása Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dániel (2011) Kereskedelmi márkák fogyasztói attitűdjeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Márk Miklós (2011) Marketing és PR tevékenység bemutatása és hatása az agrárgazdaságban a SZEGÁNA Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Kitti (2011) Egészség vagy gazdaság? – Az egészségügy közgazdasági megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paragi, Zoltán Csaba (2011) A fogyasztói magatartás vizsgálata a H1N1 elleni védőoltás bevezetésének bukása kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Csilla Etelka (2011) A reklámok hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Dalma (2011) A közösségi média alkalmazási lehetőségei a kis- és középvállalkozások számára - Éttermek online aktivitásának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák, Orsolya (2011) Innováció-politika a gyakorlatban: A GOP-1.3.1/A kiírás változásának bemutatása a 2010-2011-es időszakban a célkitűzések tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Alexandra (2011) A kulturstandard kutatás elméleti háttere és gyakorlati megvalósulása (német-magyar hallgatók interakciója során). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál-Molnár, Bence (2011) Fogyasztói magatartás az online póker piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti-Tóth, László (2011) Nonprofit marketing - Profit nélkül mi értelme? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szabó, Zsuzsa (2011) Az üzleti tervezés módszertana egy IT startup esetére alkalmazva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Krisztina (2011) Tényleg nem tudunk hatékonyan kommunikálni? Avagy miért népszerű a kommunikációs tréning? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar, Aliz (2011) A gazdasági válság hatása a luxusiparra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamasits, Dóra (2011) Az üdítőreklámokban használt marketingeszközök és a fogyasztó érzelmei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Thi Hai Yen, Nguyen (2011) Célkeresztben a tökéletesség - Avagy hogyan hat a média a nőkre és a társadalomban betöltött szerepükre? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2011) Az értékesítési csatorna átalakulása a zeneiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adrienn (2011) Az értékesítési csatorna átalakulása a zeneiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Julianna (2011) Életstílus kutatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Katalin (2011) Az atipikus foglalkoztatás szerepe a magyar munkaerőpiac középtávú stratégiájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Tímea (2011) Kulturális különbségek és a web. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsolnai, Gábor (2011) Munkahelyi kiválasztás: Marketinges és vezetői munkakörök felvételi eljárásainak bevett módszerei és azok értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ötvös, Beatrix Anita (2011) A Hungerit Zrt. beszerzési stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 4. 05:12:39 CET.