Bencsik, Róbert (2018) Felkészítés, felkészülés az egy életen át tartó tanulásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csikászné Szalay, Katalin Vilma (2018) A pedagógus személyiségének változása az elmúlt ötven évben. Az ideális pedagógus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Husztáné, Rózsa Krisztina (2018) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési, oktatási folyamatban - a vezető lehetőségei a pedagógus fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kasznár, Zsuzsanna (2018) A Kondor Béla Általános Iskola az alapítástól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Zsigmondné Herendi, Nóra (2018) Sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése és oktatása a magyar nevelési/oktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Melczer, Kinga (2018) Konfliktusok az iskolában. Hogyan kerülhetőek el a konfliktusok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mura-Mészáros, Zsoltné (2018) A család és óvoda partnerkapcsolatának támogatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyulassy, Ágnes (2018) Vezetői pályázat készítésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Polyákné Czírják, Zsuzsanna (2018) Az óvoda- iskola átmenet innovációs programjának bemutatása és eredménye a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zoltán, Péter András (2018) Teljesítményértékelési rendszer kidolgozása és bevezetésének tervezése középfokú szakképző iskolában a differenciált bérezés érdekében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.