Czinege, Ákos (2012) A márka és a márkamenedzsment szerepe - A vállalati márka építése a Jysk esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dujmó, Krisztián (2012) Státusztermékek fogyasztása a hazai fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gubik, Krisztián (2012) Befektetési stratégiák összehasonlítása az Ausztrál Értéktőzsdén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kákonyiné Szabó, Gabriella (2012) A méhészet helyzete Magyarországon a statisztikai adatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mónusné Ábrahám, Ágnes (2012) A csapatépítő tréning folyamata és hatásmechanizmusa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Stevanovicné Ochodniczki, Réka (2012) Női vállalkozásfejlesztési kezdeményezések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.