Barna, Dr. Andrea (2012) A teljes hiteldíj mutató használata a pénzintézetek marketingtevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Borbély-Szabó, Dr. Franciska (2012) Kockázat, biztosítható kockázatok, katasztrófa kockázatok biztosíthatósága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Dr. Edda (2012) Nyugdíjrendszerek, az öregségi nyugdíj Magyarországon és az OECD tagállamokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csorba, Dr. Petra (2012) Munkahelyi kiválasztás, pályáztatás a közszférában, különös tekintettel a közszolgálat területén és az igazságszolgáltatásban működő kiválasztási eljárásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Dr. Annamária (2012) Az ipari park, mint a gazdaságfejlesztés eszközének bemutatása a Makói Ipari Park példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dojcsák, Dr. Dóra (2012) A sikeres értékesítés művészete - Az értékesítés pszichológiai vetülete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Harsányi, Dr. Katinka Anna (2012) A jelzálog alapú finanszírozás helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth-Tóth, Dr. Imola (2012) Emberi erőforrás menedzsment a bíróságon – bírák és igazságügyi alkalmazottak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kispéter, Dr. Orsolya (2012) Arculatátviteli szerződések a sportszergyártó- és forgalmazó multinacionális cégeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Dr. Beáta (2012) A kis- és középvállalkozások körébe tartozó családi vállalkozások sajátosságai, előnyei, hátrányai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Korponai, Dr. Mónika (2012) A fogyasztók miként viszonyulnak a hamis márkákhoz? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koréh, Dr. Zoltán Tamás (2012) A teljesítmény értékelése és ösztönzése a közszféra hatékonysága tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Labancz, Dr. Orsolya Ildikó (2012) A helyi önkormányzatok törvényességi felügyeletének eszközrendszere és a költségvetési, zárszámadási rendeletek törvényességi szempontból történő ellenőrzésének lehetőségei és korlátai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, László (2012) A fesztiválok, különösen a specifikusan bor-tematikára épülő fesztiválok milyen szerepet töltenek be a bormarketing eszköztárában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dr. Zsuzsanna (2012) Az énmárka, személyes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nahóczky, Dr. Endre (2012) Az ügyvédi tevékenység lehetséges kommunikációs stratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Telegdy, Dr. Gergely Béla (2012) Marketing a felsőoktatásban, avagy a Szegedi Tudományegyetem hallgatói marketingpolitikájának eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Turbucz, Dr. Marietta Judit (2012) A gazdasági válság Magyarország helyi önkormányzataira gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Turi, Dr. Petra (2012) A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének fogyasztóvédelmi tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Weichinger-Rónai, Dr. Viktória (2012) Az Európa 2020 stratégia bemutatása a foglalkoztatáspolitika oldaláról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ótott-Kovács, Dr. József (2012) A társadalmi részvétel jelentősége Pusztamérges község gazdaságfejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.