Balla, Dr. Péter (1999) Marketing az életbiztosításban. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Dékány, Dr. László (1999) Arculattervezés a Conavis Rt. törökszentmiklósi baromfifeldolgozó gyáránál. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Fröhlich, László (1999) A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Jóna, dr. Ildikó (1999) A sikeres projektfinanszírozás elemei, különös tekintettel a közép-kelet európai és a magyar energia szektorra. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Jónás, Dr. Ágoston (1999) A hitelintézeti és a pénzügyi vállalkozásokról szóló jogszabály (1996. évi CXII. törvény) előzményeiről és okairól. Törvényelemzés. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Kérdő, Edina (1999) A befektetett eszközök finanszírozása önkormányzatoknál. Masters, József Attila Tudományegyetem.
László, Mária (1999) Az Európai Unió és az Európai Központi Bank. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Nemecz, János (1999) Döntés előtt - A KIPA módszer gyakorlati alkalmazása a postai kiskereskedelemben. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Novák, Dr. Mária (1999) Szolgáltatások az Európai Unióban. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Pető, Zita (1999) Szervezet-átalakítás a Panoráma Részvénytársaságnál. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Szögi, Andrea (1999) A marketing mix elemei a LEBOK Kft. tevékenységében. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Varga, Dr. Tibor (1999) A tisztességtelen piaci magatartás. Masters, József Attila Tudományegyetem.
Zádori-Fekete, Dr. Ktalin (1999) A Budapesti Értéktőzsde működésének tapasztalatai. Masters, József Attila Tudományegyetem.