Item where specialization "gyógypedagógia" and date of item 2016

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 79.

A

Apró, Virgínia (2016) Tudatelmélet és pragmatika kapcsolata jobbfélteke sérülés esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakaity, Anna (2016) A képzőművészeti pedagógiai terápia feszültségoldó és örömszerző hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Edina (2016) Sérült gyermek nevelőszülői gondozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Csilla (2016) Az értelmileg akadályozott személyek gyermekvállalása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Evelin (2016) Fogyatékos személyekkel kapcsolatos ismeretek és attitűdök változása mesék hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Kata Patricia (2016) Down-szindrómás gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Réka (2016) Korai fejlesztésben részt vett, óvodába lépő gyermekek beszédvizsgálatának tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biri Szabó , Renáta (2016) Kutyás terápia a gyógypedagógiai fejlesztő munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bácskai, Judit (2016) A kutyaterápiás foglalkozások elterjedtsége a heves megyei oktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőhm, Zsófia (2016) Felmérés a gyógypedagógus-kompetencia megítéléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanádi, Sára Erika (2016) Sajátos nevelési igényű, óvodáskorú gyermekek játékelsajátítása, motivációja és önállósága kutyás terápián. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák, Adrienn (2016) A logopédiai munka megvalósulása értelmileg akadályozott gyerekeket foglalkoztató intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák, Eszter (2016) Tanulási zavarra utaló jelek megjelenése az óvodás korú gyermekek fejlődésének monitorozása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csirinyi, Luca (2016) Tanulásban akadályozott serdülők baráti kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dencs, Krisztina (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek helyzete a néptáncoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimákné Demeter, Dr. Krisztina (2016) A munka rehabilitáció az értelmileg akadályozott személyek körében Az orosházi Vadvirág Esély Klub fiataljainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Ecser, Rebeka (2016) Halmozódott Down-szindróma a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fejes, Ágota (2016) A Sajátos Nevelési Igényű gyermekek helye, a Magyar oktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fuszenecker, Evelin Lejla (2016) Mesélési szokások bemutatása egy értelmileg akadályozott gyermekeket nevelő óvodai csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gazsóné Nagy, Andrea (2016) Az autizmussal élő gyermekek szociális fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Genye, Helga (2016) SNI gyermek a családban: Az értelmi akadályozottság hatása a tesvérkapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gera, Zsuzsanna (2016) A szenzoros diszfunkció jelentősége, diagnosztikája és terápiás formái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Alexa Anett (2016) Hallássérült személyek szocializálódásának segítése a sport által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdók, Leontina (2016) A roma tanulók magyarországi helyzete az elmúlt 20 évben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnáczky, Flóra Anna (2016) Összehasonlító tanulmány a tipikus fejlődésmenetű és az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális készségeikre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Istvány, Krisztina (2016) A nagykőrösi Kőris Otthonban élő értelmileg akadályozott felnőttek szabadidős elfoglaltságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Dóra (2016) A stressz és a szociális támogatás mértékének felmérése autista és tipikus fejlődésmenetű gyermekek szüleinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

József, Krisztina (2016) Afáziás betegek olvasás- és íráskészségének diagnosztikus lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapás, Gabriella (2016) Verbális szeriális emlékezet vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Dóra (2016) Sajátos nevelési igényű gyermek a családban. A krízishelyzet hatása a szülők nevelési stílusára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Katinka Mária (2016) Értelmileg akadályozott fiatalok szexuális nevelése a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Veronika (2016) A verbális szeriális memória működésének vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerezsiné Verő , Melinda (2016) Fejlesztő nevelés-oktatás megvalósulása a gyógypedagógusok szemszögéből a Bárczi Gusztáv Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Általános Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégiumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zoltán Richárd (2016) A bajai Készségfejlesztő Speciális Szakiskolai képzésben részt vevő tanulók terápiás foglalkozásai, a munkaerő-piaci integrációhoz szükséges munkatapasztalat szerzés céljából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Varga , Edit Ildikó (2016) Mentálhigiénés foglalkozás a hajdúszoboszlói Éltes Mátyás Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisszabó, Zsuzsanna (2016) Az értelmileg akadályozott fiatalok munkavállalási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kitti (2016) Korai gyógypedagógiai segítségnyújtás Kiskunfélegyháza városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mónika Szilvia (2016) A médiában megjelenő agresszió és a deviáns magatartás összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Rebeka Dóra (2016) Mikro kutatás az állatasszisztált terápiákról való tájékozottságról és a terápiáról való közvéleményről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurdi, Réka Noémi (2016) "Te is más vagy, te sem vagy más" fogyatékos személyekkel kapcsolatos negatív attitűdök és sztereotípiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántorné Hunyadi, Virág (2016) Az értelmi fogyatékos személyek erkölcsi gondolkodásának társadalmi megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

László, Boglárka (2016) Szülők és pedagógusok meséléssel kapcsolatos szokásai és attitűdjei sajátos nevelési igényű és tipikus fejlődésű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Major, Dóra (2016) A fogyatékos személyek megítélése társadalmunkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makainé Nagy , Gabriella (2016) Hiperaktív gyermekek rövidtávú memóriájának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Orsolya (2016) A korai ellátás Tolna Megye Pedagógiai Szakszolgálatában 2013-tól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Réka (2016) Sérült gyermek a családban. Az elfogadás folyamata és mértéke a szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-György , Márton (2016) A teammunka lehetősége és jelentősége a hasadékos gyermekek magyarországi ellátásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagygyörgy, Bettina (2016) A zene szerepe a logopédiai terápiákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Nasz , Júlia (2016) Pösze gyermek tanulási teljesítményei kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypéter, Gabriella (2016) A szakmaközi kapcsolatok fontossága a koragyermekkori intervenció területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyirfás, Rebeka Zsófia (2016) Csak mások gyerekével történhet ilyen? Avagy mit tudnak a 14-18 éves fiatalok az autizmus spektrum zavarról, annak korai felismeréséről, a korai fejlesztés lehetőségeiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz, Orsolya (2016) A mozgásfejlesztés-szerepe a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Ágnes (2016) Értelmileg akadályozott emberek életkörülményei intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papné Dancsó, Gabriella (2016) Ajak- és szájpadhasadékosok logopédiai diagnosztikája és terápiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rapcsák-Keszi, Edina (2016) Roma gyermekek beszédsajátosságai, kommunikációs, szociális nevelés javaslatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rusznyák, Tímea (2016) Roma gyermekek iskolai sikertelenségének okai a Tisza Kálmán EGYMI 1-8. osztályaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rác, Enikő (2016) Gyógypedagógiai rendszerek Szerbiában és Magyarországon Összehasonlító elemzés a vajdasági Bácska és Csongrád megye területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Róka, Éva (2016) Pénzügyi kultúra fejlesztése 8-10 éves tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestyén, Katalin (2016) Integráció a Bajai Szakképzési Centrum Kossuth Zsuzsanna Humán és Kereskedelmi Szakközépiskolájában és Szakiskolájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ágnes (2016) Tanulási motiváció vizsgálata a tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zoltánné (2016) A fejlesztő nevelés-oktatás megvalósulása a Kádas György Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, EGYMI és Kollégium karcagi telephelyre kihelyezett fejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (2016) „Egy titokzatos világ” - A 10-15 éves tanulásban akadályozott gyermekek, teljesítmény és viselkedészavarának hátterében szerepet játszó lehetséges okok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenti, Bernadett (2016) Társadalmi érzékenyítés óvodáskorban. Óvodáskorú gyermekek érzékenyítése érzékenyítő foglalkozásokon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Aliz Zsuzsanna (2016) Sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Tímea (2016) Értelmileg akadályozott személyek kitagolása a jobb életminőségért, a vajdasági Bácskossuthfalván. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Lenke (2016) Grammatikalitási ítéletek vizsgálata egy- és kétnyelvű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándorné Vass , Bettina (2016) Két Down-szindróma típus, a transzlokációs és a tiszta triszómia összehasonlítása két gyermek életén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárai, Zsoltné (2016) Felnőtt értelmileg akadályozott személyek társadalomba való beilleszkedésének lehetőségei - A derekegyházi Ápoló Otthonban élő értelmileg akadályozott felnőttek szociális kompetenciáinak PAC vizsgálattal történő felmérése tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamásné Petrezselyem , Dolli (2016) Megkésett beszédfejlődésű gyermekek beszéd-nyelvi és mozgásfejlettségének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tewodros, Inez Patrícia (2016) A magyar gyógypedagógia történeti áttekintése és a fogyatékossággal kapcsolatos attitűdök változásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tihor, Szilvia (2016) Az átszoktatott balkezesség mentális és emocionális következményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tomo, Helena (2016) Színházművészeti tevékenység hatásai értelmileg akadályozott személyek életminőségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törköly, Zsófia (2016) A kutyaterápia alkalmazása sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztésében, nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Kitti Kata (2016) A múzeumpedagógia hatása a tanulásban akadályozott tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Ibolya (2016) Pösze gyermekek diszlexia-veszélyeztetettsége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vig, Annabella (2016) Az integrációval kapcsolatos tanári attitűd és az empátia kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Zsófia (2016) Kognitív funkciók diagnosztikus lehetőségei nyelvi és/vagy beszédzavar esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar, Dorottya (2016) Értelmileg akadályozott munkavállalók kommunikációjának jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsomboki, Mónika (2016) Az Autizmus szépirodalmi ábrázolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 09:47:39 CET.