Balog, Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Körtvélyessy, Győző (2006) A DenTi System Kft. marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyari, Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mágori, Balázs (2006) A bővített ellátási lánc - SCM plusz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi, Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Anikó (2006) A 2002. évi Phare CBC Magyarország-Románia támogatási program jellemzői és eredményei, különös tekintettel "A tudás nem ismer határokat" című projektre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Veréb, Dr. Ilona (2006) A legkisebb vállalkozások hitelhez jutási lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.