Item where specialization "gazdálkodástudományi" and date of item 2006

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 8.

B

Balog, Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Körtvélyessy, Győző (2006) A DenTi System Kft. marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari, Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mágori, Balázs (2006) A bővített ellátási lánc - SCM plusz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pálfi, Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Anikó (2006) A 2002. évi Phare CBC Magyarország-Románia támogatási program jellemzői és eredményei, különös tekintettel "A tudás nem ismer határokat" című projektre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veréb, Dr. Ilona (2006) A legkisebb vállalkozások hitelhez jutási lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. január 11. 18:44:21 CET.