Almádi, Anett (2022) Elégedettség és lojalitás vizsgálata a Green Future Fesztivál esetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Aziz, Qaiser (2022) International Financial Risk Management: Investigation of MOL Group. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baka, Bonifác Bálint (2022) A COVID-19 vírus hatása a kriptovaluták piacára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barcsay, Miklós István (2022) Gyógyszer eladás befolyásolása a reklámok által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bazsó, Beáta (2022) Munkavállalói környezettudatosság és munkáltatói márkázás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bite, Fanni (2022) Szeged Antiszegregációs Tervében megfogalmazott beavatkozások gyakorlati megvalósulásának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Tímea (2022) Fosszilis energiáról napelemre : egy háztartási méretű megoldás esetpéldája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bohács, Attila (2022) Telephelyválasztási szokások a közúti fuvarozási szektorban az Inter-VM Trans Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bohács, Klaudia (2022) Ügyfélélmény, ügyfélelégedettség az MVM Ügyfélkapcsolati Kft-n belül, ezek átalakulása a pandémia időszaka alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bokor, Leila (2022) A munkahelyi kiégés megjelenése, kapcsolata a munkahelyváltással, megelőzéssel kapcsolatos tapasztalatok és ezekben megjelenő Covid hatása a magyar munkavállalók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borda, Szilárd (2022) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak vállalkozási hajlandósága és motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros Gyevi, Dávid (2022) Marketingkommunikáció és márkaépítés a kisvállalkozások világában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bujdosó, Krisztián (2022) Motiváció a szociális szférában : (a szentesi Dr. Sipos Ferenc Parkerdő Otthont vizsgálva). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Chaliwit, Amer Naji (2022) Tourism Development and Changes in the GCC post Covid 19. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csete, Vivien (2022) Teljesítményértékelési és ösztönzési módszerek a Kardoskúti Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csóti, Roberta (2022) Generációk a munkaerőpiacon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Csöme, Renáta (2022) A féktelen fiatalság, vagy mégsem? A modern fogyasztók elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czékmán, Erika (2022) Mit (t)egyél a környezetedért? : a fenntartható táplálkozás és az arra való hajlandóság vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Denissza (2022) A vezetői döntéshozatal információs rendszerrel történő támogatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dukai, Nikoletta (2022) Az Y és Z generáció fogyasztói magatartása az influencer marketing tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gábor Zsolt (2022) A devizaárfolyam-kockázat mérésének és kezelésének fejlődése hitelintézetek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Panna (2022) Projektmenedzsment konfliktusok megjelenése: eltérő megközelítések párhuzamos alkalmazásából következő konfliktusok megjelenése a szervezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frőchling-Hideg, Nikolett (2022) A gazdaságfehérítés eszközei az adózás rendszerében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdos, Gábor Géza (2022) Az üzleti kapcsolatok sikerességére ható hálózati hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdácsi, Ágnes Gréta (2022) Az európai gazdaság „zöldülésének” áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdik, Donát (2022) Vállalkozói hajlandóság a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gelányi, Panna (2022) Ki a sikeres vállalkozó? Befolyásolja-e a születési hónap? Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Giricz, Tamás (2022) Szervezetek fejlődése és növekedése, a Pontoonboat manufaktúra jelene, jövője, életútja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Glumac, Ádám (2022) Az Olimpia gazdasági hatásainak rendszerezése a rendező városok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Maja (2022) Palackba zárt báj, avagy a nők helyzete a borágazatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Dóra (2022) A magyarországi Y és Z generációk pénzügyi kultúrájának digitalizációs aspektusból történő vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes, Zsófia (2022) A Csongrád-Csanád megyei női vállalkozók megítélésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Levente (2022) Szegedi fiatal hallássérültek lehetőségei a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halász, Ella (2022) Tempo Cars használtautó kereskedés marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Holka, Dániel (2022) A felelősségteljes innováció alkalmazását befolyásoló tényezők a magyar KKV szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Marianna (2022) One Piece: egy nemzetközileg is elismert manga sikerének vizsgálata, fejlődésének tényezői és hatása az iparágra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Róbert Csaba (2022) Mi szükséges egy sikeres közösségi finanszírozási kampányhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Patrik (2022) Hatékonyságnövelés Lean eszközök használatával : egy élelmiszeripari gép termékváltási idejének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jafarov, Amal (2022) Impact of Economic Growth on Poverty in Indonesia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskeméti, Adrienn (2022) A házasságkötést befolyásoló tényezők és a családok anyagi viszonyainak vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Lili (2022) Milyen tényezők befolyásolják a nők munkaerőpiaci helyzetét? : (Magyarország, Izland és Dél-Korea összehasonlítása). Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Nikolett (2022) Zöld ellátás funkcionális elemeinek vizsgálata : esettanulmány az Antolin Hungary Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Tamás (2022) Az önvezető autók elterjedésének társadalmi akadályai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Knecht-Gothárd, Dániel (2022) Projektvezetés a gyakorlatban: Projektszemlélet alkalmazása egy közösségi oldal létrehozásában és működtetésével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komjáti, Amanda (2022) Vállalkozói motivációk - különbségek férfi és női vállalkozók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koppányi, Nikolett (2022) Vezetés női menedzserek által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Emil (2022) Hálózati képességek fejlesztése a minőségirányítási rendszer nézőpontjából. Az ISO 9001:2015 vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Kriszta Nóra (2022) Románia társadalmi-gazdasági fejlődésének elemzése az Európai Unióhoz történő csatlakozását követően : különös tekintettel a személyek szabad mozgásának alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kószó, Kata (2022) Donorfinanszírozott fejlesztések szerepe a modern vállalkozásfejlesztésben és a Mac-Line Hungary Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ladányi-Mentus, Hajnalka (2022) Szociális bérlakásprogram helyzete Szegeden az IKV Zrt. gazdálkodásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lei, Róbert Ferenc (2022) A szegedi fiatalok vendéglátóhely választási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lunka, Adrienn (2022) Női vezetők a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Barbara (2022) A társadalmilag fenntartható városi mobilitásmenedzsment és a méltányosság kapcsolata, európai, amerikai és ázsiai modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matók, László Mór (2022) Fogyasztói preferenciák a légi utasszállítás piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Alexandra Réka (2022) Életpálya szakaszokhoz kapcsolódó öngondoskodási formák az Y és Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, István (2022) A munkanélküliség területi különbségeinek vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Nikolett (2022) Digitálisan „okos város” és fejlesztések Kisteleken. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Zsófi (2022) Hogyan használhatja ki egy magyar kisvállalkozás az Instagram lehetőségeit? - Bemutatva a Premiumpuzzle-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mukus, Renáta (2022) A magyar munkaerőpiac fejlődése a rendszerváltozás utáni évtizedben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mócza, Tamás (2022) Humánerőforrás hiány a hazai egészségügyben, a kivándorlás okai és lehetséges megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dominika Eszter (2022) Munkavállalói elégedettség vizsgálata a bevezetésre került home office tükrében, egy multinacionális vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dávid Sándor (2022) A brexit hatása Magyarország és az Egyesült Királyság kereskedelmére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Fruzsina Ágnes (2022) A kozmetikumok minőségbiztosítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Lili (2022) Vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Luca (2022) Vezetői stílusok vizsgálata a pandémia okozta új munkakörnyezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Máté (2022) Hogyan változtatta meg a zenefogyasztási szokásokat a digitális fejlődés? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Péter (2022) Egy banki alkalmazás fejlesztése Agilis környezetben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagypál, Eszter Franciska (2022) Work-life balance – Álom vagy valóság? : alkalmazottak és vállalkozók munka-élet egyensúlyának vizsgálata és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, András (2022) A Central Médiacsoport fejlődése a Covid rányékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nguyen, Thi Nguyet Hang (2022) The impact of credit risk management on the performance of commercial banks in Viet Nam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oswald, Kyra (2022) A nyári olimpiák gazdasági hatásainak elemzése a 2012-es londoni és a 2020-as tokiói játékok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Patkós, Lilla (2022) A pandémia hatása a munkaerőpiacra nagyvállalati esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Preda, Dávid Erik (2022) Kádár-Sprint és Fia Kft. gyakornoki programja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Pusztai, Péter (2022) A termeléstervezés folyamatainak összehasonlítása és fejlesztése a Knorr-Bremse Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pártai, Petra (2022) Az influenszerek hatása a Z generáció tagjainak Myprotein termékeket érintő vásárlására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Péter, Réka (2022) Munkáltatói márka egy vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Roósz, Mária Mercédesz (2022) A technostressz jelenség vizsgálata a magyarországi mentésirányítási rendszer fejlesztésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabadosné Sulyan, Anita (2022) Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon : chatbotok az ügyfélszolgálaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ábel Ferenc (2022) Automatizált technológia alkalmazása egy raktározási folyamat-fejlesztési projektben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Szilvia (2022) Kis- és középvállalkozások banki finanszírozása Magyarországon és Szerbiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sztanojev, Péter (2022) A vállalkozások vezetésében bekövetkező változások az életciklus- és a stíluselméletek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Regina (2022) A Családi otthonteremtési kedvezmény megjelenésének következményei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Sánta, Bettina (2022) A vágyott munkáltatói márka kialakításának lehetséges eszközei, folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sárkány, Tibor (2022) A feltétel nélküli alapjövedelem és lehetséges hatása a munkavállalásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás-Marton, Dóra Lilla (2022) A márkaérték vizsgálata : esettanulmány a Sansin mosószer márka alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tapasztó, Fanni (2022) Hogyan lehet egy fast fashion vállalat fenntartható? : a H&M vállalatának esettanulmánya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Thabit, Abduljabbar Rageh (2022) Financial Inclusion and Poverty Alleviation : case study of India. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Sándor (2022) Csongrád-Csanád megye Munkaerőpiaci helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Ádám (2022) Munkavállalói teljesítmény vizsgálat a Quality Solutions Magyarország Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Tamás András (2022) Az Ipar 4.0 lehetséges hatása a hazai mezőgazdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törökgyörgy, Adrienn Edit (2022) Belső kontroll rendszerek az államháztartásban : a belső kontroll rendszerek kialakítása és működtetése Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata és intézményeinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vadas, Lior Daniel (2022) Trade Conflict In The Global Economy: US-China. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vajda, Ildikó Bettina (2022) Önvezető városi logisztikai járművek megjelenése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Bianka Judit (2022) Üvegfalak - A horizontális szegregáció hatásai a női munkavállalókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Elektra Laura (2022) A Harry Potteres termékek kultúra-gazdaságtani aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vas, Bence (2022) Kockázati-tőke és cégértékelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vecsernyés, Andrea (2022) Miért legyünk egyéni vállalkozók? : egyéni és kisvállalatok adózási formái. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vidorok, Kitti Anna (2022) A munkakörtervezés-és szervezés folyamata építőiparban végzett felmérés keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Wardeh, Revian Sharif George (2022) The Role of ICT in Education to Alleviate Poverty in Developing Countries. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Xue, Xiangsen (2022) Financial Statement Analysis of Tencent Holdings Limited. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zahid, Muhammad (2022) Loyalty Programs. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsótér, Melinda (2022) Mentes élelmiszerek a polcokon és a bevásárlólistán, avagy a diétás termékek kereslete és kínálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.