Item where specialization "gazdálkodási és menedzsment" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Y | Z
Number of items: 143.

A

Al Shaker Al Aseer, Atia Ahmad Ahed (2021) Marginalization and The Undeclared Economy in Central and Southeastern Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Gaberi, Ahmed Abdullah Sufian (2021) Negotiation with Somali Pirates For EU Negotiators. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ali, Asad (2021) Aid inflow in Pakistan: Allocation and Results. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alshaker Alasir, Layan Zaki Ahed (2021) Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Amanov, Shamsaddin (2021) The Right to Exist: The Position of Universal Basic Income in the Works of the Most Influential Contemporary Philosophers. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Alexandra (2021) Egészségtudatos táplálkozás vizsgálata az Y generáció fogyasztói piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Amrani, Amine (2021) The relationship between human wellbeing and economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aseli, Christopher Barasa (2021) The Underachievement of Monetary Aid in Kenya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babos, Dóra (2021) A részmunkaidős foglalkoztatás helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Dániel (2021) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Dorottya (2021) A BAJAVÍZ Kft. által fizetett adók elemzése és áttekintése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bekaia, Shota (2021) How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Henrietta Noémi (2021) Y és Z generációs munkatársak megtartási lehetőségei a közszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Csenge (2021) Modern közbeszerzés egy történelmi múltra visszatekintő gyár életében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bittó, Péter (2021) A csapatépítés szerepe és hatása : a teljesítmény és a fluktuáció szempontjából a telekommunikációs dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bocsi, Petra (2021) Elkötelezettség és dolgozói elégedettség professzionális táncegyüttesben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Szilárd (2021) Tanulmányi teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Blanka (2021) A Z generáció tagjainak munkahelyválasztási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Júlia Melinda (2021) A BPR siker- és kudarcelemei a megválasztott projektteam és módszertan tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csongrádi, Dávid (2021) A válás hatása a családi vállalkozásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Rita (2021) A „pazarló” fogyasztás megjelenése a ruhavásárlási szokásainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík, Szabolcs (2021) A magyar munkaerőpiac változásai az 1990-es évektől napjainkig. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Natália (2021) Távmunka mint atipikus foglalkoztatási forma Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibula, Réka Luca (2021) A Z generáció munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daka, Kinga (2021) Az észlelt kockázat hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demirhan, Azlin (2021) The State of Poverty in Sub-Saharan Africa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Erika (2021) Atipikus foglalkoztatás iránti preferencia a közép-, valamint a felsőfokú végzettségűek megítélésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Petra (2021) Az X és Y generációk munkahellyel kapcsolatos elvárásai, különös tekintettel az ösztönzési eszközökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimák, Andrea (2021) Kontingencia vezetési modellek alkalmazása a gyakorlatban. Vállalkozások vizsgálata a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobsa, Dorina (2021) Ösztönzési és motivációs eszközök vizsgálata a Dél-alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Hanna (2021) A munkaerő-kölcsönzés helyzete, felépítése és társadalmi megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó, Tamás (2021) Fizetett alkalmazottak hatása az önkéntes civil szervezetekre Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Dávid (2021) A fiatalok attitűdje a mobiltelefonok funkcionális jellemzői iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Petra (2021) Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Felvidéki, Vivien (2021) A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Bernadett (2021) A kézműves termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gahramanov, Adil (2021) Statistical Literacy: Comparing statistical literacy levels of undergraduate students in Azerbaijan and Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Ildikó (2021) Toborzási módszerek és technológiák vizsgálata az Y és Z generáció preferenciáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyimesi, Levente (2021) Lakossági hitelrendszerek Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, Krisztina (2021) Nyugdíjas ház létjogosultsága, finanszírozása, működtetése konkrét esettel illusztrálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálfi, Zsolt (2021) Az egészségügyi piac sajátosságai, különös tekintettel a magánegészségügyi piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán, Dávid Kornél (2021) A hazai kis- és középvállalkozások devizaárfolyam-kockázat kezelésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegedűs, Dóra Ildikó (2021) A startup vállalkozások, és az alapításuk mögötti vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, László (2021) Változásmenedzsment leányvállalatok létrehozása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heródek, Kitti Márta (2021) A MOL Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. fenntarthatósági jelentéseinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Brigitta (2021) Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács, Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iványi, Viktor (2021) A visegrádi országok gazdaságai az Európai Uniós csatlakozásuk óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Tibor (2021) Munkaerőpiaci kihívások a koronavírus járvány első hullámában a vendéglátás szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joó, Alexandra (2021) A fogyasztási szokások környezetre gyakorolt hatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ágota (2021) A referenciacsoportok befolyása a műkörmösválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár, Fanni Ilona (2021) Az automatizálás és az innovatív robottechnológia térnyerésének hatásai a munkaerőpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Bálint (2021) Az Ipar 4.0 megjelenése a termelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos-Gangl, Ágnes (2021) A szervezet helyzetének és jövőképének meghatározása az életciklus modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Laura (2021) A magyar lakosság egészségügyi helyzetének és szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kesik, Tamás János (2021) A feltétel nélküli alapjövedelem etikai és gazdasági elfogadottsága, fogyasztói hozzáállás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Khalfaguliyev, Hamid (2021) The Price of Oil and Its Effect on Macroeconomic Variables: Turkey and Russia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Noémi Mónika (2021) A demokratikus és az autokratikus vezetési stílus megjelenése a női vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Márió (2021) Magyar elektronikai webáruházak on-site keresőoptimalizálási tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Zsombor Sándor (2021) Környezetbarát technológiai újítások: Elektromobilizáció Magyarország nagyvárosaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Bognár, Nikolett (2021) Webshop létrehozása, marketing stratégiájának kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komár, Csongor Áron (2021) A személyiségtípusok szerepe az értékesítés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konstantinovics, Máté (2021) Kajak-kenu sportolók fogyasztói magatartására történő befolyások az étrend-kiegészítők terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Albert (2021) A car sharing és a fenntartható fogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koscsó, Noémi (2021) Növényi tejhelyettesítő italokat fogyasztók magatartásának vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adél (2021) Társadalmi felelősségvállalás kommunikálása a fast fashion iparban a nők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2021) Atommentes Magyarország: Vágyálom, vagy racionális alternatíva? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2021) A sharing economy megjelenése Magyarországon: a megosztáson alapuló gazdaság elterjedésének fogyasztói oldalról történő vizsgálata az Airbnb példáján keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2021) A kockázatkezelés folyamata a vállalatirányítási rendszer részeként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Levente (2021) Különböző generációk hatékony motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Nelli Nikolett (2021) Elektronikus kapcsolattartás térhódítása a vállalkozások életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ádám Lajos (2021) A kivándorlás okai és jellemzői, különös tekintettel a munkavállalási célú migrációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Yvet (2021) A vezető pozícióban elhelyezkedő nőkről kialakult sztereotípiák hatása a diplomás nők karriertervezésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Berta (2021) Munkáltatói márkaépítés – Mi tesz vonzóvá egy munkaadót? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lombos, Áron (2021) A Juventus marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lotthammavong, Vongkhounkham (2021) The impact of fast fashion on economics, environment and society. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Máté (2021) A Szegeden végzett fiatal diplomások munkavállalási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lógó, Nikolett (2021) Munkaerő-toborzás és kiválasztás folyamatának elemzése egy hazai pénzügyi intézmény példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mahmudlu, Panah (2021) Product Policy Elements behind the Global Success of Apple Inc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merlák, Zoltán Zsolt (2021) A dolgozói elégedettség és az elégedettséget alakító tényezők a szegedi Cinema City-ben, valamint az elégedettség és a fluktuáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Milodanovic, Teodóra (2021) A válásból fakadó kapcsolati konfliktusok hatása a családi KKV-k életére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bence Levente (2021) A vezetők vezetési stílusának változása eltérő generációs munkavállalói attitűdök hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bettina (2021) Ifjúsági munkanélküliség az Európai Unióban és a Visegrádi Együttműködés országaiban a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ferenc (2021) A kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének gyakorlása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Murátiné Szögi, Eszter (2021) Az oktatásra fordított segélyek hosszú távú hatása Afrikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Lilla (2021) A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Dezideráta (2021) A Provident Pénzügyi Zrt. és a szegedi SSC működésének bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyás, Renátó (2021) A távmunka helyzete Magyarországon a koronavírus pandémia előtt és után. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Attila (2021) A területi versenyképesség vizsgálata Magyarország megyéinek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2021) A munkahelyi kiégés sajátosságai a munakerőpiacon jelen lévő négy generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ágnes Sára (2021) Az X, Y és Z generáció viselkedés- és életfelfogásbeli különbségeinek kihívásai és lehetőségei a 21. század munkaerőpiacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Namazov, Sabit (2021) Monetary policy and its effects on exchange rates: The USA and Japan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyitrai, Dóra (2021) Hálózati kompetenciák fejlődése egy hallgatói járműépítő versenycsapat nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Ádám (2021) Európai törpeállamok makrogazdasági jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp-Gubányi, Kata (2021) Elvárások a kompetencia alapú toborzással szemben egy autóipari beszállító szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Barnabás László (2021) Ügyvédi irodák dinamikus kapcsolati képességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petőfi, Zsombor Pál (2021) A visegrádi országok gazdaságainak összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Dóra (2021) A Szegedi Tudományegyetem közgazdász hallgatóinak munkaerőpiaci sikeressége a munkáltatói elvárások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piros, Anna Sára (2021) A gyermekvállalás hatása és a nemi szerepek a copreneurshipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Dávid (2021) A zöld beszerzés vizsgálata egy termelővállalat életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti, Péter (2021) Céloldalak hatákony szövegezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ragály, Emese (2021) A magyarországi okos városfejlesztés megvalósítási folyamatának és társadalmi vonatkozásainak bemutatása : az okos város koncepció általános irányelvei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rajcsicsné Juhász, Andrea (2021) A közfoglalkoztatás, mint félutas integráció : a közfoglalkoztatás egy hátrányos helyzetű kistelepülés életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rashidli, Zaur (2021) The role of social media in creating brand loyalty: The case of NetPincér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sashegyi, Zsolt Nimród (2021) Az érzelmi intelligencia és a vezetési stílusok kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Selva, Jonathan Giuseppe (2021) A Horizont 2020 SME Instrument bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Smith, Rita (2021) A nyugdíjrendszer és az öngondoskodás lehetőségei Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Evelin Ágnes (2021) A regionális versenyképesség és a közlekedési hálózatok fejlettségének kapcsolata - A visegrádi országok régióinak összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Styaszni, Krisztina Kármen (2021) A toborzás és kiválasztás vizsgálata a Süd-Alu Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Suleymanli, Azar (2021) Neuromarketing and people's attitude to neuroethics. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóky, Bence (2021) Feltétel nélküli alapjövedelem kísérletek hatásai a munkavállalásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi, Alexandra (2021) A munkáltatói márka vonzásában: hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás, Zsolt (2021) Online tartalomgyártás és közösségépítés a 21. században, mint vállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai-Szabó, Ádám (2021) Webáruházak megbízhatóságának felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szundy, Gréta (2021) Motivációs és kulturális különbségek vizsgálata egy nemzetközi vállalat esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Rebeka (2021) A családi vállalkozások változásai a családtagok viselkedése és a generációváltás hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Richárd (2021) A hazai kis- és középvállalkozások versenyképességének vizsgálata a koronavírus-járvány függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széles, András László (2021) Népmozgások elemzése az Európai Unió kiválasztott országainak körében, különös tekintettel a push és pull faktorokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Ákos Tibor (2021) Szervezetek általános irányítása szabadulószobák szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Renáta (2021) Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takó, Roland Attila (2021) Mikro-, kis és középvállalkozások fejlődése és növekedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tekse, Bernadett (2021) A fejlődő országok számára nyújtott nemzetközi segélyek hatása az országok gazdasági növekedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Topálszki, Nikolett (2021) Munkavállalók motivációja az otthoni munkavégzés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trarov, Nikolay (2021) Effects of recently implemented monetization ways in VGI on consumer experience in video games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Alexandra Sára (2021) A Hód Plast Kft. kapcsolati portfólió elemzése és a vevői kapcsolatok eredményességének fokozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Sára Anna (2021) Employer Branding a Szegedi Tudományegyetemen és az intézmény külföldi hallgatóinak intézményválasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tösmagi, Evelin Katalin (2021) Az Algyői Betonüzem Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata egyszerűsített éves beszámolói alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbán, György Patrik (2021) A szegedi egyetemisták fogyasztási szokásai a videójátékok tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valizada, Huseyn (2021) Effects of Dutch Disease on the economy of Azerbaijan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Balázs (2021) Területi különbségek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Levente (2021) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a Coca-Cola Magyarország vizsgálatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Melinda Mária (2021) Generációs különbségek okozta nehézségek a családi vállalkozások utódlásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2021) A koronavírus okozta válság hatásai a turizmus és a telekommunikáció területén Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verbőczi, Eszter (2021) Az egyetemi-vállalati együttműködések kapcsolati minőségének változása a COVID-19 hatására, a Szegedi Tudományegyetem és a ContiTech Rubber Industrial Kft. példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Voloscsuk, Alíz (2021) Az Y és Z generáció munkahelyi elégedettségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Boróka Eszter (2021) A Z generáció tagjait befolyásoló online hirdetések és vélemények vizsgálata a natúrkozmetikumok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wang, Yi (2021) Financial Report Analysis of Xiaomi from 2015 to 2019. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yasser Mohammed Mohammed Essa, Sama (2021) The impact of the COVID-19 pandemic on the traditional movie industry and Netflix in Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsigó, Nóra (2021) A nőkkel szembeni munkahelyi diszkrimináció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 10. 21:56:02 CEST.