Al Shaker Al Aseer, Atia Ahmad Ahed (2021) Marginalization and The Undeclared Economy in Central and Southeastern Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Al-Gaberi, Ahmed Abdullah Sufian (2021) Negotiation with Somali Pirates For EU Negotiators. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ali, Asad (2021) Aid inflow in Pakistan: Allocation and Results. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Alshaker Alasir, Layan Zaki Ahed (2021) Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Amanov, Shamsaddin (2021) The Right to Exist: The Position of Universal Basic Income in the Works of the Most Influential Contemporary Philosophers. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ambrus, Alexandra (2021) Egészségtudatos táplálkozás vizsgálata az Y generáció fogyasztói piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Amrani, Amine (2021) The relationship between human wellbeing and economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Aseli, Christopher Barasa (2021) The Underachievement of Monetary Aid in Kenya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Babos, Dóra (2021) A részmunkaidős foglalkoztatás helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Dániel (2021) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Dorottya (2021) A BAJAVÍZ Kft. által fizetett adók elemzése és áttekintése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bekaia, Shota (2021) How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berta, Henrietta Noémi (2021) Y és Z generációs munkatársak megtartási lehetőségei a közszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, Csenge (2021) Modern közbeszerzés egy történelmi múltra visszatekintő gyár életében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bittó, Péter (2021) A csapatépítés szerepe és hatása : a teljesítmény és a fluktuáció szempontjából a telekommunikációs dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bocsi, Petra (2021) Elkötelezettség és dolgozói elégedettség professzionális táncegyüttesben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Szilárd (2021) Tanulmányi teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Börcsök, Blanka (2021) A Z generáció tagjainak munkahelyválasztási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Börcsök, Júlia Melinda (2021) A BPR siker- és kudarcelemei a megválasztott projektteam és módszertan tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csongrádi, Dávid (2021) A válás hatása a családi vállalkozásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csordás, Rita (2021) A „pazarló” fogyasztás megjelenése a ruhavásárlási szokásainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csík, Szabolcs (2021) A magyar munkaerőpiac változásai az 1990-es évektől napjainkig. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Czakó, Natália (2021) Távmunka mint atipikus foglalkoztatási forma Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czibula, Réka Luca (2021) A Z generáció munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Daka, Kinga (2021) Az észlelt kockázat hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Demirhan, Azlin (2021) The State of Poverty in Sub-Saharan Africa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dimovics, Erika (2021) Atipikus foglalkoztatás iránti preferencia a közép-, valamint a felsőfokú végzettségűek megítélésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dimovics, Petra (2021) Az X és Y generációk munkahellyel kapcsolatos elvárásai, különös tekintettel az ösztönzési eszközökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dimák, Andrea (2021) Kontingencia vezetési modellek alkalmazása a gyakorlatban. Vállalkozások vizsgálata a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobsa, Dorina (2021) Ösztönzési és motivációs eszközök vizsgálata a Dél-alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Hanna (2021) A munkaerő-kölcsönzés helyzete, felépítése és társadalmi megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó, Tamás (2021) Fizetett alkalmazottak hatása az önkéntes civil szervezetekre Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Dávid (2021) A fiatalok attitűdje a mobiltelefonok funkcionális jellemzői iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Felföldi, Petra (2021) Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Felvidéki, Vivien (2021) A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Bernadett (2021) A kézműves termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gahramanov, Adil (2021) Statistical Literacy: Comparing statistical literacy levels of undergraduate students in Azerbaijan and Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Galambos, Ildikó (2021) Toborzási módszerek és technológiák vizsgálata az Y és Z generáció preferenciáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyimesi, Levente (2021) Lakossági hitelrendszerek Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi, Krisztina (2021) Nyugdíjas ház létjogosultsága, finanszírozása, működtetése konkrét esettel illusztrálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gálfi, Zsolt (2021) Az egészségügyi piac sajátosságai, különös tekintettel a magánegészségügyi piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gárgyán, Dávid Kornél (2021) A hazai kis- és középvállalkozások devizaárfolyam-kockázat kezelésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Dóra Ildikó (2021) A startup vállalkozások, és az alapításuk mögötti vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, László (2021) Változásmenedzsment leányvállalatok létrehozása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Heródek, Kitti Márta (2021) A MOL Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. fenntarthatósági jelentéseinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Brigitta (2021) Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hőhn-Kovács, Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Iványi, Viktor (2021) A visegrádi országok gazdaságai az Európai Uniós csatlakozásuk óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jenei, Tibor (2021) Munkaerőpiaci kihívások a koronavírus járvány első hullámában a vendéglátás szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Joó, Alexandra (2021) A fogyasztási szokások környezetre gyakorolt hatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Ágota (2021) A referenciacsoportok befolyása a műkörmösválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Fanni Ilona (2021) Az automatizálás és az innovatív robottechnológia térnyerésének hatásai a munkaerőpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Bálint (2021) Az Ipar 4.0 megjelenése a termelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos-Gangl, Ágnes (2021) A szervezet helyzetének és jövőképének meghatározása az életciklus modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskés, Laura (2021) A magyar lakosság egészségügyi helyzetének és szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kesik, Tamás János (2021) A feltétel nélküli alapjövedelem etikai és gazdasági elfogadottsága, fogyasztói hozzáállás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Khalfaguliyev, Hamid (2021) The Price of Oil and Its Effect on Macroeconomic Variables: Turkey and Russia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kincses, Noémi Mónika (2021) A demokratikus és az autokratikus vezetési stílus megjelenése a női vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Márió (2021) Magyar elektronikai webáruházak on-site keresőoptimalizálási tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Zsombor Sándor (2021) Környezetbarát technológiai újítások: Elektromobilizáció Magyarország nagyvárosaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kissné Bognár, Nikolett (2021) Webshop létrehozása, marketing stratégiájának kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komár, Csongor Áron (2021) A személyiségtípusok szerepe az értékesítés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Konstantinovics, Máté (2021) Kajak-kenu sportolók fogyasztói magatartására történő befolyások az étrend-kiegészítők terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korcsok, Albert (2021) A car sharing és a fenntartható fogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koscsó, Noémi (2021) Növényi tejhelyettesítő italokat fogyasztók magatartásának vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Adél (2021) Társadalmi felelősségvállalás kommunikálása a fast fashion iparban a nők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Attila (2021) Atommentes Magyarország: Vágyálom, vagy racionális alternatíva? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Boglárka (2021) A sharing economy megjelenése Magyarországon: a megosztáson alapuló gazdaság elterjedésének fogyasztói oldalról történő vizsgálata az Airbnb példáján keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Judit (2021) A kockázatkezelés folyamata a vállalatirányítási rendszer részeként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Levente (2021) Különböző generációk hatékony motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Nelli Nikolett (2021) Elektronikus kapcsolattartás térhódítása a vállalkozások életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ádám Lajos (2021) A kivándorlás okai és jellemzői, különös tekintettel a munkavállalási célú migrációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Yvet (2021) A vezető pozícióban elhelyezkedő nőkről kialakult sztereotípiák hatása a diplomás nők karriertervezésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kádár, Berta (2021) Munkáltatói márkaépítés – Mi tesz vonzóvá egy munkaadót? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lombos, Áron (2021) A Juventus marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lotthammavong, Vongkhounkham (2021) The impact of fast fashion on economics, environment and society. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lukács, Máté (2021) A Szegeden végzett fiatal diplomások munkavállalási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lógó, Nikolett (2021) Munkaerő-toborzás és kiválasztás folyamatának elemzése egy hazai pénzügyi intézmény példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mahmudlu, Panah (2021) Product Policy Elements behind the Global Success of Apple Inc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Merlák, Zoltán Zsolt (2021) A dolgozói elégedettség és az elégedettséget alakító tényezők a szegedi Cinema City-ben, valamint az elégedettség és a fluktuáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Milodanovic, Teodóra (2021) A válásból fakadó kapcsolati konfliktusok hatása a családi KKV-k életére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Bence Levente (2021) A vezetők vezetési stílusának változása eltérő generációs munkavállalói attitűdök hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Bettina (2021) Ifjúsági munkanélküliség az Európai Unióban és a Visegrádi Együttműködés országaiban a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Ferenc (2021) A kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének gyakorlása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Murátiné Szögi, Eszter (2021) Az oktatásra fordított segélyek hosszú távú hatása Afrikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márta, Lilla (2021) A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Dezideráta (2021) A Provident Pénzügyi Zrt. és a szegedi SSC működésének bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Mátyás, Renátó (2021) A távmunka helyzete Magyarországon a koronavírus pandémia előtt és után. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Attila (2021) A területi versenyképesség vizsgálata Magyarország megyéinek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Viktória (2021) A munkahelyi kiégés sajátosságai a munakerőpiacon jelen lévő négy generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ágnes Sára (2021) Az X, Y és Z generáció viselkedés- és életfelfogásbeli különbségeinek kihívásai és lehetőségei a 21. század munkaerőpiacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Namazov, Sabit (2021) Monetary policy and its effects on exchange rates: The USA and Japan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyitrai, Dóra (2021) Hálózati kompetenciák fejlődése egy hallgatói járműépítő versenycsapat nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Ádám (2021) Európai törpeállamok makrogazdasági jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp-Gubányi, Kata (2021) Elvárások a kompetencia alapú toborzással szemben egy autóipari beszállító szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pesti, Barnabás László (2021) Ügyvédi irodák dinamikus kapcsolati képességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petőfi, Zsombor Pál (2021) A visegrádi országok gazdaságainak összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Dóra (2021) A Szegedi Tudományegyetem közgazdász hallgatóinak munkaerőpiaci sikeressége a munkáltatói elvárások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Piros, Anna Sára (2021) A gyermekvállalás hatása és a nemi szerepek a copreneurshipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Polgár, Dávid (2021) A zöld beszerzés vizsgálata egy termelővállalat életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti, Péter (2021) Céloldalak hatákony szövegezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ragály, Emese (2021) A magyarországi okos városfejlesztés megvalósítási folyamatának és társadalmi vonatkozásainak bemutatása : az okos város koncepció általános irányelvei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rajcsicsné Juhász, Andrea (2021) A közfoglalkoztatás, mint félutas integráció : a közfoglalkoztatás egy hátrányos helyzetű kistelepülés életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rashidli, Zaur (2021) The role of social media in creating brand loyalty: The case of NetPincér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sashegyi, Zsolt Nimród (2021) Az érzelmi intelligencia és a vezetési stílusok kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Selva, Jonathan Giuseppe (2021) A Horizont 2020 SME Instrument bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Smith, Rita (2021) A nyugdíjrendszer és az öngondoskodás lehetőségei Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Somodi, Evelin Ágnes (2021) A regionális versenyképesség és a közlekedési hálózatok fejlettségének kapcsolata - A visegrádi országok régióinak összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Styaszni, Krisztina Kármen (2021) A toborzás és kiválasztás vizsgálata a Süd-Alu Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Suleymanli, Azar (2021) Neuromarketing and people's attitude to neuroethics. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalóky, Bence (2021) Feltétel nélküli alapjövedelem kísérletek hatásai a munkavállalásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szentesi, Alexandra (2021) A munkáltatói márka vonzásában: hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szitás, Zsolt (2021) Online tartalomgyártás és közösségépítés a 21. században, mint vállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szoboszlai-Szabó, Ádám (2021) Webáruházak megbízhatóságának felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szundy, Gréta (2021) Motivációs és kulturális különbségek vizsgálata egy nemzetközi vállalat esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Rebeka (2021) A családi vállalkozások változásai a családtagok viselkedése és a generációváltás hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Richárd (2021) A hazai kis- és középvállalkozások versenyképességének vizsgálata a koronavírus-járvány függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széles, András László (2021) Népmozgások elemzése az Európai Unió kiválasztott országainak körében, különös tekintettel a push és pull faktorokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Ákos Tibor (2021) Szervezetek általános irányítása szabadulószobák szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Renáta (2021) Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takó, Roland Attila (2021) Mikro-, kis és középvállalkozások fejlődése és növekedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tekse, Bernadett (2021) A fejlődő országok számára nyújtott nemzetközi segélyek hatása az országok gazdasági növekedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Topálszki, Nikolett (2021) Munkavállalók motivációja az otthoni munkavégzés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trarov, Nikolay (2021) Effects of recently implemented monetization ways in VGI on consumer experience in video games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Alexandra Sára (2021) A Hód Plast Kft. kapcsolati portfólió elemzése és a vevői kapcsolatok eredményességének fokozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Sára Anna (2021) Employer Branding a Szegedi Tudományegyetemen és az intézmény külföldi hallgatóinak intézményválasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tösmagi, Evelin Katalin (2021) Az Algyői Betonüzem Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata egyszerűsített éves beszámolói alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urbán, György Patrik (2021) A szegedi egyetemisták fogyasztási szokásai a videójátékok tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Valizada, Huseyn (2021) Effects of Dutch Disease on the economy of Azerbaijan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Balázs (2021) Területi különbségek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Levente (2021) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a Coca-Cola Magyarország vizsgálatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Melinda Mária (2021) Generációs különbségek okozta nehézségek a családi vállalkozások utódlásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Zsuzsanna (2021) A koronavírus okozta válság hatásai a turizmus és a telekommunikáció területén Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Verbőczi, Eszter (2021) Az egyetemi-vállalati együttműködések kapcsolati minőségének változása a COVID-19 hatására, a Szegedi Tudományegyetem és a ContiTech Rubber Industrial Kft. példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Voloscsuk, Alíz (2021) Az Y és Z generáció munkahelyi elégedettségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váradi, Boróka Eszter (2021) A Z generáció tagjait befolyásoló online hirdetések és vélemények vizsgálata a natúrkozmetikumok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váradi, Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Wang, Yi (2021) Financial Report Analysis of Xiaomi from 2015 to 2019. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Yasser Mohammed Mohammed Essa, Sama (2021) The impact of the COVID-19 pandemic on the traditional movie industry and Netflix in Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsigó, Nóra (2021) A nőkkel szembeni munkahelyi diszkrimináció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.