Alaboodi, Fatima (2020) A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakró-Nagy, Dominika (2020) Egy működő fogászati magánpraxis gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, László István (2020) A franchise hálózatok fejlődése és növekedése: McDonald's. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Ádám (2020) A labdarúgó-világbajnokságok rendezésével járó költségek és gazdasági hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bojtos-Tóth, Gábor (2020) Motivációs preferenciák vizsgálata, eltérő életkorú munkavállalók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bokros, Edit (2020) Szervezeti Kommunikáció és Konfliktus Elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borbély, Lilla Ilona (2020) Információmenedzsment: üzleti intelligencia platformok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borda, Szilárd (2020) Csongrád megyei SSC-k telephelyválasztási szempontjai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Buknicz, Rebeka (2020) Az Észt csoda nyomában: Magyarország és Észtország digitalizáltságának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csada, Márk Barnabás (2020) Vállalati életciklusok, a Kalo-Méh Trans Kft. életútja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csáky, Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csávás, Zsolt (2020) Fordtól a Tesláig: az autóipar menedzsment rendszerének fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dancz, Ákos Gyula (2020) Lehet MaaS a közlekedési rendszer? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Daru, Márta (2020) Monetáris politikai eszköztár fejlődése a 2008-as gazdasági világválság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dibáczy, Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dékány, Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Elekes, Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyiné Dr. Pintácsi, Dr. Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fogas, Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frankó, Melinda (2020) A pénz boldogságra való hatása a „Z” generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Geiger, Domonkos (2020) Egy hazai kis- és középvállalkozás üzleti kapcsolatainak a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Guba, Eszter (2020) A különböző generációk munkahelyi elvárásai és elköteleződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajma, Roland (2020) Jövedelemeloszlás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Nikolett (2020) Betegelégedettség felmérése a sürgősségi betegellátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi, Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi, Judit (2020) The quality and quantity of basic research far exceeds that of clinical research in Hungarian Doctoral Schools. Significant paradigm shift is needed. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Helgert, Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hernyik, Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hévízi, Patrik (2020) Kis- és középvállalkozások finanszírozásának kockázatmenedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Imre, Nikolett (2020) Atipikus foglalkoztatás elterjedése és változása Magyarországon a koronavírus járvány első hulláma során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jurás, Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Józsa, Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Khatab, Bader (2020) Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Gabriella (2020) Környezettudatosság és fenntarthatóság a megaesemények során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kondacs, Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kondacs, Tibor (2020) Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kosztor, Alexa Kitti (2020) A Coop Szeged Zrt.-nél a kontrolling szerepe az üzleti tervezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Lilla (2020) A munka és a magánélet egyensúlya a munkavállaló és a munkáltató szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tamás (2020) A nem pénzbeli ösztönzők hatása a munkavállalókra, avagy munkahelyi ösztönzés fizetésemelés nélkül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Zsolt (2020) Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krekuska, Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kárpáti, Klaudia (2020) A generációk digitális kompetenciáinak különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Laczkó, Dóra (2020) Generációk motivációi munkahelyi környezetben: A munkavállalói elégedettség vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lantos, Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
László, Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Lili Lujza (2020) Online vásárlási szokások vizsgálata a fogyasztó szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marosi, Anna (2020) Generációs különbségek a munkahelyen - Sztereotípia vagy valós konfliktusforrás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Anett Franciska (2020) Az autógyártás szerepe a német gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Dóra (2020) Az új munkaerő útja az Ingatlannet.hu ingatlanportálnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnárné Szász, Katalin Tímea (2020) A csapatépítés szerepe, lehetőségei és korlátai a Bonafarm Zrt. törzsadat-karbantartás csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi, Bence (2020) Visegrádi országok nyugdíjrendszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mári, Sarolta (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hulladékcsökkentés jegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márkus, Levente (2020) A Z generáció munkavállalási motivációi, céljai és megjelenése a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Anna (2020) A fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata az NKM Energia Zrt. földgáz egyetemes szolgáltatásban vételező fogyasztói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyi, Richárd (2020) A Brexit hatása az európai pénzügyi intézményekre és biztosító társaságokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagylaki, Petra (2020) Környezettudatos fogyasztás a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ohát, Zalán Buda (2020) Egy startup kialakulása: Hogyan lesz egy ötletből vállalkozás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Olasz, Barbara (2020) eSport csapatok üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Gergő (2020) Vállalkozások finanszírozása: a tervezéstől a forrásbevonásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Richter, Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Roósz, Mária Mercédesz (2020) A Süd-Alu Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sallay, Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Sebők, Anna Réka (2020) A Szeged és vonzáskörzetében élő nők munkaerőpiacra való reintegrálódását befolyásoló tényezők a gyermekvállalást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sisák, Magdolna (2020) A kisteleki fiatal lakosságot érintő impulzusok a Széchényi 2020 ciklusában megvalósult helyi önkormányzati beruházások szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Réka Paula (2020) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási lehetősége: a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szanyi, Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári, Róbert László (2020) Tömegközlekedési társaságok jelenlegi helyzete és fejlődési lehetőségei egy konkrét példán keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szebenyi, Viktor (2020) Családi vállalkozások utódlásának problematikája és a magánéletre való hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szenczi, Alexa (2020) A Tesla, mint innováció elterjedésének korlátai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziver, Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sólya, István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tarjányi, Norbert (2020) Az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Topálszki, Szabin (2020) Vezetés és motiváció, a motiváció szerepe a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turdéli, Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóbiás, Fanni (2020) Best Iroda Kft. életciklusainak elemzése Adizes modellje alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Patrícia (2020) Új generáció megjelenése a munkaerőpiacon, avagy a Z generáció elvárásai a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Utasi, Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, László (2020) A magyar autógyártó szektor helyzete és kihívásai a globális értékláncok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga-Fazekas, Zsuzsanna (2020) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az IKEA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vasai, Zsolt István (2020) Az orvosi laboratóriumok finanszírozási helyzete a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Gabriella Klára (2020) A pszichoterror felismerése és kezelése a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Velkey, Miklós (2020) Motiváció és vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vukováry, Eszter (2020) A kombinált áruszállítás jelentősége napjainkban : Esettanulmány a bajai kikötő vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Walter, Gergő Csaba (2020) Sportmenedzser szoftverek elterjedése, és azok hasznossága a sportéletben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiday-Galgóczy, Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.