Item where specialization "gazdálkodási és menedzsment" and date of item 2020

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]W["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 103.

A

Alaboodi, Fatima (2020) A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakró-Nagy, Dominika (2020) Egy működő fogászati magánpraxis gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, László István (2020) A franchise hálózatok fejlődése és növekedése: McDonald's. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Ádám (2020) A labdarúgó-világbajnokságok rendezésével járó költségek és gazdasági hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bojtos-Tóth, Gábor (2020) Motivációs preferenciák vizsgálata, eltérő életkorú munkavállalók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros, Edit (2020) Szervezeti Kommunikáció és Konfliktus Elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Lilla Ilona (2020) Információmenedzsment: üzleti intelligencia platformok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Szilárd (2020) Csongrád megyei SSC-k telephelyválasztási szempontjai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Buknicz, Rebeka (2020) Az Észt csoda nyomában: Magyarország és Észtország digitalizáltságának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csada, Márk Barnabás (2020) Vállalati életciklusok, a Kalo-Méh Trans Kft. életútja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky, Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás, Zsolt (2020) Fordtól a Tesláig: az autóipar menedzsment rendszerének fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancz, Ákos Gyula (2020) Lehet MaaS a közlekedési rendszer? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daru, Márta (2020) Monetáris politikai eszköztár fejlődése a 2008-as gazdasági világválság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dibáczy, Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes, Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyiné Dr. Pintácsi, Dr. Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fogas, Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Melinda (2020) A pénz boldogságra való hatása a „Z” generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Geiger, Domonkos (2020) Egy hazai kis- és középvállalkozás üzleti kapcsolatainak a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Eszter (2020) A különböző generációk munkahelyi elvárásai és elköteleződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajma, Roland (2020) Jövedelemeloszlás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Nikolett (2020) Betegelégedettség felmérése a sürgősségi betegellátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Judit (2020) The quality and quantity of basic research far exceeds that of clinical research in Hungarian Doctoral Schools. Significant paradigm shift is needed. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Helgert, Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernyik, Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hévízi, Patrik (2020) Kis- és középvállalkozások finanszírozásának kockázatmenedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Imre, Nikolett (2020) Atipikus foglalkoztatás elterjedése és változása Magyarországon a koronavírus járvány első hulláma során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurás, Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Khatab, Bader (2020) Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Gabriella (2020) Környezettudatosság és fenntarthatóság a megaesemények során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs, Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs, Tibor (2020) Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztor, Alexa Kitti (2020) A Coop Szeged Zrt.-nél a kontrolling szerepe az üzleti tervezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lilla (2020) A munka és a magánélet egyensúlya a munkavállaló és a munkáltató szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2020) A nem pénzbeli ösztönzők hatása a munkavállalókra, avagy munkahelyi ösztönzés fizetésemelés nélkül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2020) Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krekuska, Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Klaudia (2020) A generációk digitális kompetenciáinak különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Dóra (2020) Generációk motivációi munkahelyi környezetben: A munkavállalói elégedettség vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

László, Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Lili Lujza (2020) Online vásárlási szokások vizsgálata a fogyasztó szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marosi, Anna (2020) Generációs különbségek a munkahelyen - Sztereotípia vagy valós konfliktusforrás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Anett Franciska (2020) Az autógyártás szerepe a német gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Dóra (2020) Az új munkaerő útja az Ingatlannet.hu ingatlanportálnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Szász, Katalin Tímea (2020) A csapatépítés szerepe, lehetőségei és korlátai a Bonafarm Zrt. törzsadat-karbantartás csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Bence (2020) Visegrádi országok nyugdíjrendszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári, Sarolta (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hulladékcsökkentés jegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Levente (2020) A Z generáció munkavállalási motivációi, céljai és megjelenése a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anna (2020) A fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata az NKM Energia Zrt. földgáz egyetemes szolgáltatásban vételező fogyasztói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyi, Richárd (2020) A Brexit hatása az európai pénzügyi intézményekre és biztosító társaságokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Petra (2020) Környezettudatos fogyasztás a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ohát, Zalán Buda (2020) Egy startup kialakulása: Hogyan lesz egy ötletből vállalkozás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Barbara (2020) eSport csapatok üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataki, Gergő (2020) Vállalkozások finanszírozása: a tervezéstől a forrásbevonásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Richter, Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Roósz, Mária Mercédesz (2020) A Süd-Alu Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallay, Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Anna Réka (2020) A Szeged és vonzáskörzetében élő nők munkaerőpiacra való reintegrálódását befolyásoló tényezők a gyermekvállalást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sisák, Magdolna (2020) A kisteleki fiatal lakosságot érintő impulzusok a Széchényi 2020 ciklusában megvalósult helyi önkormányzati beruházások szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Réka Paula (2020) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási lehetősége: a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi, Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Róbert László (2020) Tömegközlekedési társaságok jelenlegi helyzete és fejlődési lehetőségei egy konkrét példán keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szebenyi, Viktor (2020) Családi vállalkozások utódlásának problematikája és a magánéletre való hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenczi, Alexa (2020) A Tesla, mint innováció elterjedésének korlátai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver, Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi, Norbert (2020) Az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Topálszki, Szabin (2020) Vezetés és motiváció, a motiváció szerepe a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turdéli, Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás, Fanni (2020) Best Iroda Kft. életciklusainak elemzése Adizes modellje alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Patrícia (2020) Új generáció megjelenése a munkaerőpiacon, avagy a Z generáció elvárásai a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Utasi, Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, László (2020) A magyar autógyártó szektor helyzete és kihívásai a globális értékláncok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Fazekas, Zsuzsanna (2020) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az IKEA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vasai, Zsolt István (2020) Az orvosi laboratóriumok finanszírozási helyzete a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gabriella Klára (2020) A pszichoterror felismerése és kezelése a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Velkey, Miklós (2020) Motiváció és vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vukováry, Eszter (2020) A kombinált áruszállítás jelentősége napjainkban : Esettanulmány a bajai kikötő vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Walter, Gergő Csaba (2020) Sportmenedzser szoftverek elterjedése, és azok hasznossága a sportéletben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsiday-Galgóczy, Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. szeptember 15. 21:08:27 CEST.