Item where specialization "angoltanár" and date of item 2014

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | K | M | R | S | V
Number of items: 16.

A

Aradi, Csenge Eszter (2014) Applications of Cognitive Linguistics in Second Language Vocabulary Acquisition: A Study on Phrasal Verbs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aradi, Viktor Bálint (2014) Intercultural Understanding in the EFL Classroom. Other, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balogh, Tamás (2014) Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borosné Molnár, Dr. Anikó (2014) Bipolarity as a device to reveal the unity of life in the novels of Virginia Woolf. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brankovics-Mester , Júlia (2014) Lyrics in Education. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karl, Éva (2014) Learning languages simultaneously: lexical transfer between languages and the attitude of language teachers towards teaching and learning more languages at the same time. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kácsor, Norbert (2014) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Erzsébet (2014) Az angol mint közvetítőnyelv tanítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Hajnalka (2014) Common techniques in testing vocabulary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monoki, Ágnes (2014) Analysing English-Spanish lexical transfer data. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Muci, Izabella (2014) Tanulás iránti attitűd vizsgálata általános iskolás diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rostás, Mónika (2014) Testing English as a foreign language: the washback effect on teaching and learning. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szita, Nikolett (2014) TV-series and movies in the EFL classroom: Students' approach towards video clips. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sápi, Martina (2014) Az általános és vizsgaszorongás vizsgálata szegedi középiskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti, Zsófia (2014) Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Andrea (2014) The Realisation of the Lexical Approach in Primary School English Classrooms in Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 07:57:56 CEST.