Item where specialization "óvodapedagógus" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 64.

B

Bakos, Bettina (2023) A relaxáció és meditáció óvodáskorú gyermekekre gyakorolt fejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyó, Adrienn (2023) A szabadjáték létjogosultsága az IKT eszközök világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Birtalanné Bozó, Vivien (2023) Az irodalmi tevékenység tartalmához szorosan kapcsolódó módszerek vizsgálata óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Dóra (2023) Síkság játékai és énekei gyermekszemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Veronika (2023) Vélemények az iskola-előkészítő bevezetésének lehetőségéről Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Sándorné (2023) Halál mint tabutéma a gyermeki gyászreakciók, szülői és gyermeki attitűdök függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Berta Regina (2023) A válás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csorjáné Szélpál, Emese (2023) A kreativitás fejlesztése kisgyermekek körében : óvodai tehetséggondozó program kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Krisztina (2023) A gyermek óvodai életkori szakaszában megfigyelhető agresszív viselkedési formák és azok hatásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobóvári, Dzsenifer Kata (2023) A hátrányos helyzetű gyermekek egészségnevelése óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domokos, Eszter (2023) Empirikus kutatások a tabutémákról a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, Bianka (2023) Az óvodapedagógusok mentális egészsége és a kiégés vizsgálata az állami és egyházi fenntartású óvodák viszonylatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas-Vajgel, Zita (2023) A népi játékok és az infokommunikációs eszközök alkalmazása óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filus, Alexandra (2023) Kutyaterápiás foglalkozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Réka (2023) Óvodapedagógusok fejlesztő munkája : a gyermekek fejlődésének nyomon követése és elősegítése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Giljon, Alexandra Ildikó (2023) Néphagyományok az óvodába : a húsvét, a kereszténység legnagyobb ünnepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Göllönt, Beatrix (2023) A Gyermekbiblia használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajzer, Anett (2023) Integráció az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczegh, Alexandra (2023) A gyermekvédelem szerepe és jelentősége a hódmezővásárhelyi Pál utcai és Malom utcai óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Irsai, Flóra (2023) 5-6 éves gyermekek óvodaképe egy szegedi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katkó-Veszelovszki, Angéla (2023) A lelkiség, a mentális egészség fontossága az egészségnevelés szempontjából óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Laura (2023) Mese hatása az érzelmi intelligencia fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Réka (2023) Különböző családtípusok hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Anasztázia (2023) Az óvodai bábjáték a múltban és napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopeczki, Kinga (2023) Családi krízisek hatásai a gyermek viselkedésére, figyelmére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anna (2023) A zene hatása a személyiségfejlődésre : az óvodai zenei nevelés hatása a kisgyermekkori személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Emma Liza (2023) A cukorbeteg gyermek óvodai befogadásának változása 2014-2022 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2023) Marék Veronika élete, pályája, művei és a Boribon könyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2023) Tabu a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács-Krassói, Csenge (2023) A magyar népmesék sárkánymotívuma és a Szent Mihály-időszak jelképei a Waldorf-óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Lili (2023) 50-es évek gyermekképe a korabeli sajtó tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labádi, Júlia (2023) Óvodapedagógus hallgatók attitűdjének vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek integrált neveléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Fanni (2023) A gyermekek érzelmeinek megjelenése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Liliána Margit (2023) Néphagyományok szerepe az óvodában : a farsang szerepe az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőre, Bálint (2023) Oscar Wilde meséinek alkalmazási lehetőségei az óvódai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maczelka, Viktória (2023) A középső gyermek szindróma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Diána (2023) A gyermekkönyvek illusztrációiban megjelenő nonverbális jelek és dekódolásuk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Melinda (2023) A televíziós mesék, mint gyermekfejlesztő tartalom (?). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Zsófia (2023) IKT eszközök oktatási, fejlesztési célú felhasználása óvodáskorúak otthoni és csoportszobai környezetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-Biblia, Vivien (2023) Óvodai beszoktatás a szülők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Judit (2023) Stressz, szorongás az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Hajnalka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a Szegedi ÓVI Klebelsberg Telepi Óvodájának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Klaudia (2023) Kötődés, későbbi kihatásai a felnőttkorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paladián, Matild (2023) A nonverbális jelek reprezentálása a gyermekillusztrációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pallai, Boglárka (2023) Óvodáskorú gyermekek olvasóvá nevelése a mese által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papdi, Viktória (2023) Óvodáskorú gyermekek kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei lóval asszisztált helyzetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Püspöki, Nikolett (2023) Téli ünnepkörhöz kapcsolódó jeles napok és néphagyományok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Reijnders, Aliz Lili (2023) A roma gyermekek óvodai és iskolai fejlődésének nyomon követése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rekeszki, Anna (2023) A mese fejlesztő hatása a DIFER tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Somogyi, Andrea (2023) Kötődési problémák megjelenése az óvodás korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Elizabet (2023) Hospitálási jegyzőkönyv mint mérőeszköz kifejlesztése az óvodai angol foglalkozások megfigyeléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Xénia Anna (2023) A mozgásfejlesztés hatása az óvodáskorú gyermekekre, a testmozgás jelentősége kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsóka (2023) Hogyan kötődnek ma a gyerekek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Ambrus, Ivett (2023) Tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szirovicza, Fanni Anna (2023) A vizuális tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Temesvári, Anita (2023) Az óvodai vizuális nevelés hatása a térészlelés fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ternyák, Dorka (2023) Beteg, sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Bettina (2023) Néphagyományőrzés az óvodában : terepkutatás a néphagyományőrzés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Boglárka (2023) Mozgássérült gyermekek integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Brigitta (2023) Az úszás jelentősége óvodáskorú gyermekek számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sára Éva (2023) Óvodáskorú gyermekek elemi számolási készségének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar, Viktória (2023) Stresszkezelés gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zádori, Vivien (2023) Erdőpedagógia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árgyelán, Csillag Virág (2023) Digitális eszközök hatásai : tv, számítógép, tablet használat jellemzői óvodáskorban, és azoknak hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 23. 15:22:52 CET.