Bakos, Bettina (2023) A relaxáció és meditáció óvodáskorú gyermekekre gyakorolt fejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyó, Adrienn (2023) A szabadjáték létjogosultsága az IKT eszközök világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Birtalanné Bozó, Vivien (2023) Az irodalmi tevékenység tartalmához szorosan kapcsolódó módszerek vizsgálata óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodnár, Dóra (2023) Síkság játékai és énekei gyermekszemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bognár, Veronika (2023) Vélemények az iskola-előkészítő bevezetésének lehetőségéről Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Sándorné (2023) Halál mint tabutéma a gyermeki gyászreakciók, szülői és gyermeki attitűdök függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánfi, Berta Regina (2023) A válás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csorjáné Szélpál, Emese (2023) A kreativitás fejlesztése kisgyermekek körében : óvodai tehetséggondozó program kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi, Krisztina (2023) A gyermek óvodai életkori szakaszában megfigyelhető agresszív viselkedési formák és azok hatásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobóvári, Dzsenifer Kata (2023) A hátrányos helyzetű gyermekek egészségnevelése óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domokos, Eszter (2023) Empirikus kutatások a tabutémákról a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dóczi, Bianka (2023) Az óvodapedagógusok mentális egészsége és a kiégés vizsgálata az állami és egyházi fenntartású óvodák viszonylatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas-Vajgel, Zita (2023) A népi játékok és az infokommunikációs eszközök alkalmazása óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Filus, Alexandra (2023) Kutyaterápiás foglalkozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fődi, Réka (2023) Óvodapedagógusok fejlesztő munkája : a gyermekek fejlődésének nyomon követése és elősegítése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Giljon, Alexandra Ildikó (2023) Néphagyományok az óvodába : a húsvét, a kereszténység legnagyobb ünnepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Göllönt, Beatrix (2023) A Gyermekbiblia használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajzer, Anett (2023) Integráció az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczegh, Alexandra (2023) A gyermekvédelem szerepe és jelentősége a hódmezővásárhelyi Pál utcai és Malom utcai óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Irsai, Flóra (2023) 5-6 éves gyermekek óvodaképe egy szegedi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katkó-Veszelovszki, Angéla (2023) A lelkiség, a mentális egészség fontossága az egészségnevelés szempontjából óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Laura (2023) Mese hatása az érzelmi intelligencia fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Réka (2023) Különböző családtípusok hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Anasztázia (2023) Az óvodai bábjáték a múltban és napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kopeczki, Kinga (2023) Családi krízisek hatásai a gyermek viselkedésére, figyelmére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Anna (2023) A zene hatása a személyiségfejlődésre : az óvodai zenei nevelés hatása a kisgyermekkori személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Emma Liza (2023) A cukorbeteg gyermek óvodai befogadásának változása 2014-2022 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Marék Veronika élete, pályája, művei és a Boribon könyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Tabu a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Krassói, Csenge (2023) A magyar népmesék sárkánymotívuma és a Szent Mihály-időszak jelképei a Waldorf-óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kántor, Lili (2023) 50-es évek gyermekképe a korabeli sajtó tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Labádi, Júlia (2023) Óvodapedagógus hallgatók attitűdjének vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek integrált neveléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lénárt, Fanni (2023) A gyermekek érzelmeinek megjelenése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Liliána Margit (2023) Néphagyományok szerepe az óvodában : a farsang szerepe az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőre, Bálint (2023) Oscar Wilde meséinek alkalmazási lehetőségei az óvódai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maczelka, Viktória (2023) A középső gyermek szindróma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Diána (2023) A gyermekkönyvek illusztrációiban megjelenő nonverbális jelek és dekódolásuk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Melinda (2023) A televíziós mesék, mint gyermekfejlesztő tartalom (?). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Zsófia (2023) IKT eszközök oktatási, fejlesztési célú felhasználása óvodáskorúak otthoni és csoportszobai környezetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Biblia, Vivien (2023) Óvodai beszoktatás a szülők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagypál, Judit (2023) Stressz, szorongás az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nádas, Hajnalka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a Szegedi ÓVI Klebelsberg Telepi Óvodájának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Német, Klaudia (2023) Kötődés, későbbi kihatásai a felnőttkorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paladián, Matild (2023) A nonverbális jelek reprezentálása a gyermekillusztrációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pallai, Boglárka (2023) Óvodáskorú gyermekek olvasóvá nevelése a mese által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papdi, Viktória (2023) Óvodáskorú gyermekek kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei lóval asszisztált helyzetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Püspöki, Nikolett (2023) Téli ünnepkörhöz kapcsolódó jeles napok és néphagyományok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Reijnders, Aliz Lili (2023) A roma gyermekek óvodai és iskolai fejlődésének nyomon követése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rekeszki, Anna (2023) A mese fejlesztő hatása a DIFER tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somogyi, Andrea (2023) Kötődési problémák megjelenése az óvodás korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Elizabet (2023) Hospitálási jegyzőkönyv mint mérőeszköz kifejlesztése az óvodai angol foglalkozások megfigyeléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Xénia Anna (2023) A mozgásfejlesztés hatása az óvodáskorú gyermekekre, a testmozgás jelentősége kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsóka (2023) Hogyan kötődnek ma a gyerekek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Ambrus, Ivett (2023) Tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szirovicza, Fanni Anna (2023) A vizuális tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Temesvári, Anita (2023) Az óvodai vizuális nevelés hatása a térészlelés fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ternyák, Dorka (2023) Beteg, sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Bettina (2023) Néphagyományőrzés az óvodában : terepkutatás a néphagyományőrzés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Boglárka (2023) Mozgássérült gyermekek integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Brigitta (2023) Az úszás jelentősége óvodáskorú gyermekek számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Sára Éva (2023) Óvodáskorú gyermekek elemi számolási készségének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zakar, Viktória (2023) Stresszkezelés gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zádori, Vivien (2023) Erdőpedagógia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Árgyelán, Csillag Virág (2023) Digitális eszközök hatásai : tv, számítógép, tablet használat jellemzői óvodáskorban, és azoknak hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.