Browse by Institution

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | E | F | G | H | I | K | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 34.

B

Babus, György (1998) A fúvószenekar és annak hangszerei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bakos, Ferenc (1998) A rekeszlégzés tanítása az alapfokú zeneoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Baranyai, György (1998) Két éves gyakorlati tanításom tapasztalatai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Barczi, Péter (1998) A régizene historikus előadásának lehetőségei modern hangszeres vonósegyüttesben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Benedek, Péter (1998) Ajak, nyelv és a kartechnika szerepe a harsonajátékban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bódás, Ágnes (1998) Empátia a zenetanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

D

Daragó, Krisztián (1998) A gordon mint szimfonikus hangszer. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

E

Erdős, Judit (1998) A hárfa kialakulása és fejlődése az ókortól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

F

Fehér, László Gábor (1998) A blockflöte mint a régizene kifejező eszköze. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

G

Gubkó, Adrienne (1998) Tanár-diák kapcsolat a zeneoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Guti, Ferenc (1998) Az alapfokú zeneoktatás múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

H

Hodász, Zsuzsanna (1998) Schumann utolsó évei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

I

Ihnátyik, Ildikó (1998) A klarinét, a XX. század "klasszikus" hangszere. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

K

Kercza, Csaba (1998) A előadói hitelesség és Antonio Vivaldi C-dúr piccoloversenye. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kun, Katalin (1998) Neruda: Esz-dúr Trombitaversenyének és Hummel: Esz-dúr Trombitaversenyének elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kun, Veronika (1998) A fuvola szerepe Johann Sebastian Bach kantátáiban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kálmán, Erika (1998) Haydn Londoni szonátái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Köntös, Hedvig (1998) Barokk gordonkazene - mai szemmel. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

M

Móczik, Csaba (1998) Furulya. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

N

Nagy, Kornélia (1998) Stilizált táncok autentikus előadása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

P

Papp, Szilvia (1998) Korálfeldolgozások az orgonairodalomban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Papp, Ágnes (1998) Johann Sebastian Bach kétszólamú invenciói az ellenpont művészet tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pethő, Villő (1998) Mozart két Esz-dúr zongoraversenyének (Kv.271 és Kv.449) összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pörneki, Anikó (1998) A bel canto énektechnika összehasonlítása a német énekiskolával, különös tekintettel ezek történeti vonatkozásaira. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

R

Radics, Miroslav (1998) A hangképzés mint összetett fogalom és annak tanítása alapfokon. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

S

Sajti, Erzsébet (1998) A fúvószenekar története - a fúvósegyüttesek élete a XVII. századtól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szabó, Anikó (1998) A retorika szerepe a barokk zenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szénási, Anikó (1998) Bartók Béla: pedagógiai művei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

T

Takáts, Tibor (1998) Áttekintő összefoglalás - a zeneiskolai trombitaoktatás számára kiadott kottákról. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

V

Vaitzner, Adrienn (1998) Az Années de Pélerinage I kialakulásának története, és az Album d’un Voyageur-ral való összehasonlítása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Visnyovszky, Lilla (1998) A magányérzés hatása a zeneszerzőkre és műveikre : Phoniatria. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vucskicsné Sziki, Ágnes (1998) A kasztráltak szerepe a zenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Z

Zádory, Claudia (1998) Gondolatok a kezdő zongoratanításról, ötletek a "Komjáthyné-féle" zongoraiskola egy esetleges új kiadásához. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Á

Árok, Sándor (1998) Magyarországon leggyakrabban használt gitáriskolák összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

This list was generated on 2024. május 2. 03:01:37 CEST.