Altorjay, Tamás (1997) Barokk kori passiók összehasonlítása Jézus szerepén keresztül. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Behán, Zsuzsanna (1997) Az intonáció. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Bereczki, Júlianna (1997) A szonátaforma és változásai a klasszicizmustól : a zongoraszonátákon keresztül, Haydntól Lisztig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Buda, Eszter (1997) Zenetörténeti korszak artikulációs gyakorlata a furulyán. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Bíró, Tamás (1997) A lámpaláz mint pódiumjelenség : a stressz leküzdésének módjai az alapfokú trombitaoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Csekei, Tamás (1997) A nagybőgő fejlődéstörténete. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Csikós, Miklós (1997) A brácsa szerepe a 18. században. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Csányi, Gabriella (1997) A furulyatanítás mint az oboaoktatás alapja. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Csóti, Andrea (1997) A második hegedű szerepe és feladatai az operajátszásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Demus, István (1997) Richard Wagner zenedrámái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Devecseri, Eszter (1997) Barokk stílusjegyek Vivaldi fagottversenyeiben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Dárdai, Sándor (1997) Csoportos gitároktatás lehetőségei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Fekete, Ágnes (1997) A mutálás : az énektanítás veszélyei a mutálás ideje alatt. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Fülöp, Attila (1997) A zeneiskolai klarinéttanítás területén felhasználható kottakiadványok ismertetése és módszertani elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Gáspár, Tamás (1997) A hangképzés és a légzés. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Gönczy, Andrea (1997) Módszertani alapelvek és motiváció a zongoratanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Hadházy, Ildikó (1997) A szólószonáta kialakulása : J. S. Bach szólószonátái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Hargitay, László (1997) A zeneiskolai kürttanítás. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Horváth, Barbara (1997) A fagott szerepe a XIX. század zenekarában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kaczkó, Gabriella (1997) A zenei pályára való felkészítés, vagy a zene szeretetére nevelés lehetőségei a zeneiskolában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Karmanóczki, Attila (1997) Bach és a fuvola. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Keresztes, László (1997) A trombita története és fejlődése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kerti, Áron (1997) Weber és klarinétversenyei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kertész, Ákos (1997) A Latin-amerikai ütőhangszerek és játékmódjuk. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kiss, András (1997) Liszt Ferenc: Petrarca-szonettek. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Koppányi, István (1997) A Mozart-concerto kialakulása és fejlődésének állomásai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kovács, Melinda (1997) A fuvola és családtagjai zenekari szerepe a kiemelt szólók alapján. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kovácsné Tóth, Ágnes (1997) A hegedű története. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Krommer, Lúcia (1997) A francia viola da gambazene díszítése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Krátky, Richárd (1997) A zeneiskolai kürt - oktatás. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Kunszeri, Márta (1997) A legújabb fuvolatechnikai eszközök, effektusok és hangképzések alkalmazása a mindennapi tanításban és az előadóművészetben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Lauer, Zsolt (1997) A harsona fejlődése és szerepe a különböző zenei korokban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Maitz, Szilvia (1997) Mozart és a klarinét. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Megyesi, Zoltán (1997) Schubert-dalok interpretációja és tanítása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Mázsa, Regina (1997) Brácsatanítás a zeneiskolában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Móricz, Ágnes (1997) A kezdő zongoratanítás a mai zongoraiskolák tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Nagy, László Adrián (1997) A passacaglia útja Regerig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Nemes, Ferenc (1997) Egy új legenda születése : Fazioli. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Nyíri, Zsolt (1997) A hegedűjáték szerepe a népzenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Orosházi, Katalin (1997) A hegedűverseny fejlődéstörténete : a concerto grossótól Bartók hegedűversenyéig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Perneczky, Zsolt (1997) A víziorgonától a digitális szerkezetekig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Pinczésné Gönczi, Hajnalka (1997) Mátyás Király halála utáni udvari zene. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Pál, Anikó (1997) Művészet vagy sem? : Czerny, egy zeneszerző Beethoven árnyékában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Ribly, Tamás (1997) A kamarazenekari gyakorlatban fellépő technikai és zenei problémák, és ezek megoldásai a brácsa szólamban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Réz, Lóránt (1997) Az északnémet prelúdium és fúga kialakulása; nagy mesterei 1500-1700-ig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Serfőző, Henrik (1997) Prokofjev háborús szonátái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Somorjai, Péter (1997) A timpani története és játékmódjának fejlődése a barokktól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szabó, Gabriella (1997) A kortárs zene irányzatainak általános áttekintése, valamint a fuvola újszerű használata. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szabó, Norbert (1997) Az ajaksípos hangszerek története a fejrész alakulásának tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szabó, Tibor (1997) A gordonka kialakulása és a játékmód fejlődése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szakács, Tibor (1997) Kezdő növendékek képzése trombita szakon. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Sziklási, Szilvia (1997) Az intonáció. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szilvási, Katalin (1997) Schubert posthumus zongoraszonátái a szerző életének tükrében : A-dúr zongoraszonáta. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szirtes, Edina (1997) A Hubay-sajátosság : "Szép, tömör, zengő tónus: a hegedülés alfája és omegája". BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Szél, Bernadett (1997) Az énekesek torz magánhangzó-formálásáról : Fizikai korlátok - technikai hiányosságok. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Sáfrán, Bálint (1997) A légvezetés általános problémái és az ansatz-funkciók. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Tokodi, Gábor (1997) A gitárátiratok problematikája. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Tóth, Erika (1997) Az etűd művészi értékű műfajjá emelkedése a XIX. század közepén : Liszt: Transzcendens etűdök, Chopin: Etűdök. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Tóth, Mónika (1997) Hangnemek és karakterek kapcsolata Mozart hegedűversenyeiben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Tóth, Tibor (1997) A népdalszerű, szabad előadásmód tanítása az alapfokú klarinétoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Tóthné Cseh, Erika (1997) A Dávidszövetség értelmezése Schumann életművében : Zongoraművek elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Vida, Edit (1997) A vonóshangszerek kialakulása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Vízi, Melinda Éva (1997) Stílusismeret az alapfokú zenetanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.
Ábrahám, Éva (1997) A húros hangszerek eredete, a vonós hangszerek megjelenése, fejlődése és változása napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.