Item where fieldofstudy "menedzser" and date of item 2005

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ö
Number of items: 63.

B

Bakó, István (2005) Az ókor építészeti hatásai a reneszánsz Itáliára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Nikolett (2005) Vallási irányzatok és kultuszok sokszínűségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Tünde (2005) A századforduló építászete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsökné Karai, Margit (2005) A társasház kialakulása, története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Böröcz, Zsuzsanna (2005) A KITE RT. piaci jelenléte és marketingstratégiája a jövőben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanálosi, Ákosné (2005) A hatékonyság érdekében: manipuláció vagy meggyőzés? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédi, Jolán (2005) Marketingkommunikáció a szakirányú továbbképzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Debreceni, Dóra (2005) Az írás kialakulása és fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Katalin (2005) Az életbiztosítás piaci helyzete és értékesítése ma Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Eszter Viktória (2005) Mobilkommunikáció, avagy mire is használhatjuk mobiltelefonunkat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Tímea (2005) Hallássérültek helyzete hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Engler, Csilla (2005) A Magyar Posta Rt. kereskedelmi helyzete és marketing stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Zsóka (2005) A szervezeti tudás kulturális megközelítése, egy tudásintenzív intézmény esetpéldája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fatter, Anett (2005) Hajós község művelődése a második világháború után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Franczia, Zoltán (2005) Vallásos étkezési szokások, a Bibliai időktől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Mónika (2005) "Aranyszöm" A mórahalmi Rendezvényház története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődiné Rácz, Andrea (2005) A kiegyezés megítélése Kossuth Lajos és Deák Ferenc írásain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerlovics, Gyöngyvér (2005) Korokkal dacolva- vajdasági magyarok. A szabadkai magyarok kultúrtörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gidai, Edina (2005) A gyermek- és fiatalkori bűnözés az ezredfordulón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, Róbert (2005) Eötvös József élete és munkássága, szerepe és jelentősége a magyar közoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Erika (2005) A buddhizmus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Lengyel, Mária (2005) Az ingatlan-nyilvántartás magyarországi története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszágh, Anikó (2005) Becse helytörténete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ignéczi, Ildikó (2005) Az iszlám vallás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalderásné Kávai, Edit (2005) Kultúra és család. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karakó, Edina (2005) A zsidó kultúra hagyományai: a szegedi zsinagógák ( Az Új zsinagóga története). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Edit (2005) A Phoenix Pharma Rt. marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Éva (2005) Az antik zeneesztétika és hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2005) A vállalati gondolkodás lehetőségei a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozmáné Borbély, Edit (2005) A szegedi Nemzeti Színház története a XX. század küszöbén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kránicz J., Norbert (2005) A táltos alakjai a magyar népi műveltségben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra, Mónika (2005) Az energiaforrások felhasználása és környezeti hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mazánné Nagy, Beatrix (2005) Botond Étterem, mint vendéglátás marketing szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dóra (2005) A Szilágyi és Társa kft. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Krisztina (2005) A Szent István nap ünneplése Horthy korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Levente (2005) "SMS" és CHAT nyelvezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sándor (2005) A reklámpszichológia feladata és módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Éva (2005) Magyar minőségi borok marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyolcas, Ida (2005) Üzleti tervezés és stratégia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patik, Zsuzsanna (2005) A reneszánsz kori öltözködés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patyi, Ditta (2005) Magyarország gasztronómiatörténete a reneszánszkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patóné Csapó, Ilona (2005) Szász Endre festőművész. Portrévázlat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrik, Andrea (2005) Dél-Balaton kulturális élete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petró, Ferenc (2005) A reklám és a nők avagy a szépség kultusza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Révész, Tamás (2005) A kiállításrendezések elméleti és gyakorlati kérdéseiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sohajda, László István (2005) A Kabaré Kávéház. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sturovicsné Gyetvai, Orsolya (2005) Magyar Köztársaság települési önkormányzatainak társulási és együttműködési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szaitz, Éva (2005) Lökösháza története- múlt és jelen-. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szandainé Farkas, Aranka (2005) A tizenkettes szám a kereszténységben és a világ különböző mitológiáiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Mónika (2005) Reklámozás az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szvéteczné Sallai, Laura (2005) Demográfiai folyamatok Magyarországon 1992-2002 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Eszter (2005) A teleházak kialakulása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Zoltán (2005) Üzleti tervezés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Mónika Júlia (2005) Az MTV Rt. szegedi stúdiójában készülő nemzetiségi műsorok fejlődéstörténete, távlatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Telenkainé Nagy, Krisztina (2005) A pr kialakulásának és a belső kommunikáció szerkezetének rövid bemutatása- A Lombard Rt. belső kommunikációs rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zoltán (2005) A magyarországi háztartás-higiéniai piac változásai a rendszerváltást követően- Üzletlánci márkák térnyerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Kocsis, Éva (2005) Vállalati belső rendezvények tervezése és szervezése. A csapatépítő rendezvény helye, szerepe a Lombard Lízing Rt. életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Bálint (2005) Szervezeti kultúra és a tanulás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Éva (2005) A reklám hatása az emberekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidácsné Kőfalvi, Zsuzsanna (2005) Életmód a középkori Magyarországon. Mátyás udvara, a reneszánsz korszak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Sándor (2005) A gyulai Várszínház, a gyulai vár történelmében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsarkó, Eszter (2005) Az alkoholfüggők társadalmi megítélése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög, Anita (2005) Egy vállalkozás benyújtott hitelkérelmének elbírálása, azaz hitel előterjesztés készítése a banki kockázatok felmérésével és javaslat készítése a kérelem elutasítására, vagy engedélyezésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 3. 07:50:06 CET.