Item where fieldofstudy "médiamenedzser" and date of item 2003

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S
Number of items: 13.

B

Barati, Andrea (2003) Kommunikáció McDonald's módra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyarmati, Andrea (2003) Női felsővezetők helyzete, avagy az "üvegplafon" hatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Szabina (2003) A reklám mint kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Heszler, Róbert (2003) A magyarországi számítástechnikai lappiac. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janzsó, Viktor (2003) Az iraki háború és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kismarty, Anna (2003) Manipuláció és meggyőzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Aliz (2003) A testfestés, mint kommunikatív aktus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Aliz (2003) A testfestés, mint kommunikatív aktus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madarász, András (2003) A manipulált társadalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Katalin (2003) A meggyőző kommunikáció stratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Perjésiné Hock, Anikó (2003) A magyarországi cigányság a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sindler, Józsefné (2003) Az SMS-kommunikáció színe és fonákja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. január 8. 17:15:41 CET.