Item where fieldofstudy "elektronikus sajtó " and date of item 2002

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]U
Number of items: 13.

A

Angyalosy, Réka (2002) Ez csak mese?! A televíziós műsorokban látható erőszak hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baranya, Róbert (2002) "Fegyverek közt hallgatnak a múzsák" - Média és politika kapcsolata, a rendszerváltás időszakától napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyarmati, Anikó (2002) Az antiszemitizmus, a rasszizmus és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáldi, Ákos (2002) "Egyszemű szörnyeteg" avagy az erőszak vizsgálata a televízió műsorkínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herczeg, György (2002) Amit az újságírónak a drogról tudnia kell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Péter (2002) Rádiózás régen és ma Magyarországon avagy a kereskedelmi rádiózás kialakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kocsis, Lajos (2002) Nemzetközi és hazai tendenciák a társadalmi célú reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Judit (2002) A rádiós hírszerkesztés fejlődése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendi, Szilvia (2002) A televíziós vetélkedők története, különös tekintettel a Legyen Ön is Milliomos! című játékra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz, Csaba (2002) E-Magyarország - egy új korszak kapujában, avagy magyarországi helyzetkép az információs társadalom küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sedró, Ágnes Erzsébet (2002) Reklám - mert megérdemlem? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ildikó (2002) A kommunikáció oktatása az általános iskola alsó tagozatán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urszán, Erika (2002) A Formula 1 befektetési lehetőségei, és kapcsolata a médiával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 19. 14:58:28 CEST.