Angyalosy, Réka (2002) Ez csak mese?! A televíziós műsorokban látható erőszak hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baranya, Róbert (2002) "Fegyverek közt hallgatnak a múzsák" - Média és politika kapcsolata, a rendszerváltás időszakától napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, Anikó (2002) Az antiszemitizmus, a rasszizmus és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gáldi, Ákos (2002) "Egyszemű szörnyeteg" avagy az erőszak vizsgálata a televízió műsorkínálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg, György (2002) Amit az újságírónak a drogról tudnia kell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Péter (2002) Rádiózás régen és ma Magyarországon avagy a kereskedelmi rádiózás kialakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Lajos (2002) Nemzetközi és hazai tendenciák a társadalmi célú reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kutasi, Judit (2002) A rádiós hírszerkesztés fejlődése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Körmendi, Szilvia (2002) A televíziós vetélkedők története, különös tekintettel a Legyen Ön is Milliomos! című játékra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Csaba (2002) E-Magyarország - egy új korszak kapujában, avagy magyarországi helyzetkép az információs társadalom küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sedró, Ágnes Erzsébet (2002) Reklám - mert megérdemlem? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ildikó (2002) A kommunikáció oktatása az általános iskola alsó tagozatán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urszán, Erika (2002) A Formula 1 befektetési lehetőségei, és kapcsolata a médiával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.