Item where faculty "Faculty of Music" and date of item 2014

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Number of items: 15.

Benák, Zsolt (2014) A szociálisérdek-érvényesítő képességek fejlesztésének lehetőségei a hangszeres zeneoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csúcs-Ádók, Anita (2014) A zene és a technika egyensúlya a zongoraoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Endreffy, Attila (2014) A zenei tehetség természete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdudac, Adrienn (2014) A jobb kéz technika lényege és fejlesztése a vonós képzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horák, Réka (2014) A zenei tantervek gyakorlati megvalósulása alap- és középszinten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Látrányi, Lajos (2014) A kézrendek és tanításuk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován, Ádám (2014) A harsona története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Préda-Kovács, Zsolt (2014) Motiváció az alap- és középfokú klarinétoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Ágnes (2014) A klarinéttanítás és -tanulás a fejlődéstani, motivációs és életkori sajátosságok aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radácsi, Genovéva (2014) A fuvola tanításának módszertani lehetőségei 8-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőcs, Emese (2014) [Lámpaláz]. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Nóra (2014) A zeneoktatás szerepe és annak hatásai a hátrányos helyzetű gyerekek nevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Süli, Tamás (2014) A tuba szerepe Richard Wagner munkásságában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Bernadette Ottilia (2014) A gyakorlás jellemzői és módjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Unyi-Csernus, Veronika (2014) Fuvola tanításának módszertani lehetőségei 8-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 2. 17:09:22 CET.