Benák, Zsolt (2014) A szociálisérdek-érvényesítő képességek fejlesztésének lehetőségei a hangszeres zeneoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csúcs-Ádók, Anita (2014) A zene és a technika egyensúlya a zongoraoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Endreffy, Attila (2014) A zenei tehetség természete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erdudac, Adrienn (2014) A jobb kéz technika lényege és fejlesztése a vonós képzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horák, Réka (2014) A zenei tantervek gyakorlati megvalósulása alap- és középszinten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Látrányi, Lajos (2014) A kézrendek és tanításuk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Moldován, Ádám (2014) A harsona története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Préda-Kovács, Zsolt (2014) Motiváció az alap- és középfokú klarinétoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pósa, Ágnes (2014) A klarinéttanítás és -tanulás a fejlődéstani, motivációs és életkori sajátosságok aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Radácsi, Genovéva (2014) A fuvola tanításának módszertani lehetőségei 8-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szőcs, Emese (2014) [Lámpaláz]. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Nóra (2014) A zeneoktatás szerepe és annak hatásai a hátrányos helyzetű gyerekek nevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Süli, Tamás (2014) A tuba szerepe Richard Wagner munkásságában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Bernadette Ottilia (2014) A gyakorlás jellemzői és módjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Unyi-Csernus, Veronika (2014) Fuvola tanításának módszertani lehetőségei 8-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.