Balogh, Szilvia (2012) A zeneoktatás szerepe és annak hatásai a hátrányos helyzetű gyerekek nevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Geréby, Dóra (2012) Az énekoktatás pedagógiai és pszichológiai alapjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyürü, Veronika (2012) A fuvola tanításának módszertani lehetőségei a 8-14 éves korosztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jakab, Erika (2012) A tanár empatikus készségének szerepe a hatékony tanítási-tanulási folyamat kialakításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Nikoletta (2012) Motiváció az alap- és középfokú klarinétoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klacsmann, Nóra (2012) Csajkovszkij: Rómeó és Júlia nyitányfantázia összehasonlító elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lovas, Bettina Ingrid (2012) A lapról-olvasás művészete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Offenbek, Szabina (2012) A zenetanár, mint művész és nevelő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pogány, Áron (2012) Az alapfokú gitároktatás a magyar gitáriskolák tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Áron (2012) Anton Bruckner élete és művei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabados-Tóth, Ilona (2012) A lámpaláz és kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szávin, Márk László (2012) A klarinét tanítás-tanulás fejlődéstani, motivációs és életkori sajátosságok aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ujvári, Borbála (2012) A tanuló hangszerjátékához szükséges fizikai és pszichés állóképesség megteremtése és karbantartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Árva, Krisztina (2012) A kamarazene oktatásának módszertana és fejlesztő hatásai különböző életkorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.