Item where department "Vállalatgazdaságtani Tanszék" and date of item 1996

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 15.

Balog, Róbert (1996) Tenyészüszők tenyésztésbevételi ideje, tömege és az elős laktációs tejtermelés közötti összefüggés vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Dávid, Erika (1996) A Kőrösi Keltető és Értékesítő Közös Vállalat termelésének ökonómiai elemzése. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Fenyvesi, Zsuzsanna (1996) Munkanélküliek helyzetének elemzése Békés megyében. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Geiger, Tamás György (1996) Tolna megye szaktanácsadással foglalkozó szervezeteinek vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Gesztesi, Zsuzsanna (1996) A személyi jövedelemadó változásának vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Hevesi, János (1996) Mindszent város önkormányzatának tanulmányozása. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Járai, Attila (1996) A Pick Szeged Rt. tevékenységének és részvényeinek árfolyama közti kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Kispál, András (1996) Nagyüzemi mezőgazdasági biztosítások a Hungária Biztosító Rt. Borsod-Abaúj-Zemplén megyei igazgatóságánál 1990-94 között. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Képíró, László (1996) Magyarország EU-csatlakozásának kérdőjelei az agrárpolitika szemszögéből. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Mengesha, Tigeneh Ergete (1996) Hódmezővásárhelyi gazdajegyző munkájának bemutatása. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Nagy, Lajos (1996) Néhány osztrák és magyar családi vállalkozás ökonómiai összehasonlítása. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Németh, Anna (1996) Helyi adók Orosháza városában. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Purak, Ferenc (1996) Globális marketing és reklám - a McDonald's esete. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Torday, Róbert (1996) Szövetkezeti átalakulás folyamata és következményei. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Yusuf, Simon (1996) A reklám mint marketingkommunikációs eszköz. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

This list was generated on 2024. május 4. 11:43:42 CEST.