Balázs, Bertold (1995) A reklám, mint marketingkommunikációs eszköz. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Borbáth, Adrienn and Kiss, Beatrix (1995) Mezőgazdasági vállalkozások indításának és működtetésének objektív és szubjektív feltételei. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Dajbukát, Enikő (1995) Vállalkozások indulása, az indulásnál felmerülő problémák és ezek kezelése. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Durda, Ferenc and Pálinkás, Szabolcs (1995) Mezőgazdasági vállalkozások indításának és működtetésének objektív és szubjektív feltételei. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Fenyvesi, Katalin (1995) Társasági adó fizetésének tanulmányozása az Orosháza-Food Élelmiszeripari Rt-n keresztül. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Irházi, László (1995) Családi vállalkozások létrehozásának és működésének lehetőségei és feltételei a magyar mezőgazdaságban. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Keserű, Balázs (1995) Különböző szövetkezeti modellek elemzésének hasznosítható tapasztalatai a magyar mezőgazdaságban. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Kurucz, Hortenzia (1995) Hódmezővásárhelyi falugazdász munkájának bemutatása. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Neuwald, Tivadar (1995) Az Európai Unió agrárpolitikája és ennek hatása a közép-európai régióra. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Panghy, Bernadett (1995) A mezőgazdasági szaktanácsadás tanulmányozása. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Serfőző, Csaba (1995) Egy új típusú szövetkezet kialakulása és gazdálkodásának elemzése. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.
Széll, Gyöngyi (1995) Rövidlejáratú hitelezés vizsgálata a Magyar Hitel Bank Hódmezővásárhelyi Igazgatóságán. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.