Item where department "Tanárképző Központ" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | E | F | G | H | K | N | R | S | V
Number of items: 14.

A

Antalné Császi, Edit Erika (2022) Tanulást támogató értékelés és annak vezetői teendői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baráth, Ferenc Jánosné (2022) Egy intézményi innováció tanulságai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Begyik, Eszter (2022) Pedagógusok szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Márta Krisztina (2022) Magánfenntartású általános iskola intézményi profilja : az intézményi profil változásai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

E

Endrédi, Éva (2022) A pedagógus életpályamodell bevezetésének hatása az egyénre, az óvodai közösségre és az óvodai intézmény szervezeti kultúrájára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Feketéné, Szaniszló Brigitta (2022) Hátrányos helyzetű tanulók nevelésének lehetséges fejlesztése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gubucz, Ildikó (2022) A vezető feladatkörének változása a szervezeti struktúra átalakulásának tükrében az Esély Pedagógiai Központ EGYMI példája alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváthné, Hachbold Judit (2022) Az óvodába érkező megkésett fejlődésű gyermekek megsegítésének lehetősége vezetői szemmel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kiss, András (2022) Iskolai eredményesség : az Egri Balassi Bálint Általános Iskola eredményességének vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Károly (2022) Középvezetők a gyermekvédelmi szakellátásban szakmai és emberi oldalról. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Nándorné Szabó, Györgyi (2022) A vezetővé válás lehetséges útjai a nevelési-oktatási intézményekben a Kiskőrösi Tankerületi Központ területén : önfejlesztési terv. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rindt-Kiss, Sándor (2022) Erősségek, fejlesztendő területek egy mérés tükrében a Helvéciai Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szakál Károlyné Királyvári, Dóra (2022) A pandémia hatása az óvoda intézménye és szülők közötti kommunikációra. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Visnovszky-Keller, Nóra (2022) A hatáskörérvényesítés és a vezetői felelősség. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 17. 18:48:19 CEST.