Item where department "Társadalomtudományi Szakcsoport" and date of item 2017

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items: 8.

B

Bene, Adél Ágnes (2017) A közösségi média és az online társkeresés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daka, Diána (2017) Helyi televízió létjogosultsága. Helyi televíziók Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gábor, Flóra Fanny (2017) A zene szerepe a vietnámi háború elleni mozgalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kertész, Tamás (2017) A gazdaság a politika szolgálatában Charles de Gaulle köztársasági elnökségének idején(1958-1969). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labos, Tibor (2017) Deviancia és szubkultúra, mint társadalmi jelenségek. A punk szubkultúra Angliában és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó, Nikolett (2017) A közösségi médiatartalmak hatása a női testképre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rátkainé Csala, Alexandra (2017) Feminizmus és a nők közéleti szerepe a Horthy-korszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tar, Brigitta Zsanett (2017) A márkák vizuális megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 12. 14:29:50 CET.