Bálint, Ágnes (2021) Szociálisprobléma-megoldás, nevelési attitűd és reziliencia vizsgálata magyar és japán szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dénes, Gergő (2021) A tanári pályamotiváció és a tanári munka nehézségeinek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Forgács, Rita (2021) Kiégés kutatás az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hatvani, Kata (2021) A mesék hatása a személyiségfejlődésre : a gyermekkori mesék, az érzelmi intelligencia, az önértékelés, az énhatékonyság és a mentalizáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komor-Kerekes, Dóra (2021) A rumináció, az énhatékonyság, valamint a munkahelyi követelmények és erőforrások összefüggéseinek vizsgálata a tanári kiégés tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Alexandra (2021) Tehetséggondozásban lévő serdülők vizsgálata a kiégés, követelmény-erőforrás, tanulmányi motiváció és mindset tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Párizs, Richárd Lajos (2021) Tanulási- és figyelemzavarral diagnosztizált tanulók figyelemteszt eredményeinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziráki, Zsófia (2021) A reziliencia jelentősége utánpótlás korú női kézilabdázóknál az élettel való elégedettség, a sportolói megküzdés és a sport szorongás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sárga, Ádám Gábor (2021) Veszteségből a gyógyulás felé : betekintés egy segítő kapcsolat folyamatába. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Zoltai, Klára Ilona (2021) Képernyőhasználat és érzelemszabályozás óvodás- és kisiskoláskorban. Other, Szegedi Tudományegyetem.