Item where department "Szociál- és Fejlődéspszichológiai Tanszék" and date of item 2021

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 10.

B

Bálint, Ágnes (2021) Szociálisprobléma-megoldás, nevelési attitűd és reziliencia vizsgálata magyar és japán szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dénes, Gergő (2021) A tanári pályamotiváció és a tanári munka nehézségeinek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Forgács, Rita (2021) Kiégés kutatás az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hatvani, Kata (2021) A mesék hatása a személyiségfejlődésre : a gyermekkori mesék, az érzelmi intelligencia, az önértékelés, az énhatékonyság és a mentalizáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Komor-Kerekes, Dóra (2021) A rumináció, az énhatékonyság, valamint a munkahelyi követelmények és erőforrások összefüggéseinek vizsgálata a tanári kiégés tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Alexandra (2021) Tehetséggondozásban lévő serdülők vizsgálata a kiégés, követelmény-erőforrás, tanulmányi motiváció és mindset tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Párizs, Richárd Lajos (2021) Tanulási- és figyelemzavarral diagnosztizált tanulók figyelemteszt eredményeinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sziráki, Zsófia (2021) A reziliencia jelentősége utánpótlás korú női kézilabdázóknál az élettel való elégedettség, a sportolói megküzdés és a sport szorongás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárga, Ádám Gábor (2021) Veszteségből a gyógyulás felé : betekintés egy segítő kapcsolat folyamatába. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zoltai, Klára Ilona (2021) Képernyőhasználat és érzelemszabályozás óvodás- és kisiskoláskorban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. október 7. 19:28:52 CEST.