Csernus, Andrea Eszter (2017) Miért tanulnak a fiúk és a lányok? Középiskolások matematikával kapcsolatos tanulási motivációi, valamint az időhöz való viszonyuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czinkota, Ildikó (2017) A problémás onlinejáték-használat motivációi és összefüggései az interperszonális kapcsolatokkal és jólléttel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Darabos, Diána (2017) Önértékelés, iskolai környezet és problémamegoldás vizsgálata hagyományos és alternatív oktatásban résztvevő diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdész, Anett (2017) A túlsúlyos személyekkel szembeni stigmatizáció a rendellenes étkezési mintázatok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kothencz, Edina (2017) Önértékelés és szenzoros élménykeresés párkapcsolati preferenciára gyakorolt hatásának vizsgálata egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurityák, Csenge (2017) Serdülők jövő- orientációjának és énhatékonyságának vizsgálata a társas támogatás, valamint szüleik végzettsége tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Tünde (2017) A hatékonyabb auditoros képességek rövidtávú emlékezetre gyakorolt hatásának vizsgálata zenész és látássérült személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dr. Erzsébet (2017) Nemi különbségek a homoszexuálisokhoz és a fekete bőrűekhez való explicit és implicit viszonyulásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szikszai, Katalin (2017) Gyermekek mindsetjét befolyásoló tényezők fiatal serdülő korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Noémi (2017) A barátok közötti versengés vizsgálata hipotetikus és valós versengési helyzetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.